O ROK A PŮL POZDĚJI:
z pohledu Kimberly:
Asi se divíte že ještě žiju...Zack si to rozmyslel stou pomstou a nechal si mě tady jako služku , uklízečku a...Děvku, ano celej jeho gang semnou spí,Každej den jeden! Je to tak nechutný. Ostříhali mě dohola, obarvili mi vlasy.Takže teď mám vlasy jako Justin, myslím tak dlouhý a ostříhaný , vypadám jako...jako bych byla na holky ale nejsem!
No a Justin?, už ani nevěřím že mně nejde. Kdo ví? třeba mně ani nehledá, vždyť jsme se pohádali a pak mě unesli.
A drogy , ty už neberu , ani pořádně nevím jak jsem to zvládla ale už je to v pohodě. Pořád si to vyčítám že jsem něco takového mohla udělat!
=
"Hej pojď sem ty čubko!" zařval na mně jeden kluk z gangu, jehož si jméno ani radši nepamatuju. Vstala jsem ze země a šla rychle za ním aby mě nezbil, Ano mlátí mě tu ale to se dalo čekat. "Dělej!" zařval. "Sedni si na mě" poručil mi , a já tak udělala, v rychlosti mi roztrhl tričko a zahodil ho. Moc dobře jsem věděla co se teď bud dít...
Hodil mně surově na postel a lehl si nade mně. Vnikl do mně tvrdě , nic jsem nedělala jen jako mrtvé tělo ležela na posteli a čekala až tohle konečně skončí!
"Hej žiješ?!" vlepil mi facku a slezl ze mně , když se udělal. Mrkla jsem a sedla si , celý tělo mně bolelo. Začala jsem brečet , tohle budu dělat do smrti?! Je konec už nikdy nebudu mít normální život...
Justin:
Seděl jsem u stolu v kuchyni a prohlížel si naše společné album s Kim. "Justine" Paul mi šáhl na rameno "Ne nebude to dobrý!" zařval jsem a stoupl si , "Všude jsme to prohledali celou Asii , Evropu, Ameriku , všude jsme hledali ale ona nikde není!"přešel jsem k mapě na stěně kde jsme všude byli a hledali. Začal mi zvonit mobil, neznámé číslo.
"Halo?!" řekl jsem klidně "Tak co Bieber?chybí ti?" řekl hlas na druhé straně , vykulil jsem oči a měl pocit že vybuchnu zlostí. "Prodlužuj to, zkusím ho najít přes telefon" zašeptal Harry vedle mně, kývl jsem. "Kde je?!" řekl jsem nasraně. "Myslíš si že ti to řeknu?" začal se smát "Náhodou se tu má určitě dobře , jednou za týden teplé jídlo..."zavřel jsem oči "Ty hajzle!" zakřičel jsem. "No nic , tak já půjdu za Kimberly!" řekl nechutně a típl to . Nevydržel jsem to a mobilem hodil o zem.
"Ty kryple! Ta poloha!" zařval na mě Harry. "Aha, máš to?" sedl jsem si na zem. "No ty vole!" řekl Harry a díval se do počítače "Austrálie" vydechl. "fakt?!" rychle jsem vstal běžel k němu. Na monitoru byla Austrálie a úplně na východu byla červená tečka. "Jo!" vykřikl jsem a do očí se mi nahrnuli slzy.
"Jedeme!" zakřičel jsem a běžel do předsíně. "Justine , počkej! to tam chceš jet jen tak?! nemáme žádný plán a navíc je noc" ukázal na okno, aha.
ˇˇˇˇ
Seděli jsme u stolu a vymýšleli plán , jak od tam dostat pryč Kim . Byl jsem štastnej a nahajpovanej , konečně ji uvidím !
===============================
vote a komentář potěší
Vall
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)