"Nebylo to zase tak hrozný" usmál se Justin když jsme došli do pokoje "No , ten Mark" na jednu stranu mi ho je líto..."Co s ním?!" skoro zařval "No , já nevím" sklopila jsem hlavu , zvedl mi jí zase zpátky a podíval si mi do očí "Jsi jen moje nikomu tě nedám!" objal mně , byla jsem ráda.
O 3 DNY POZDĚJI:
"pojd si už lehnout" Škemral Justin když jsem si čistila zuby "Už jdu!" vykřikla jsem , vypláchla jsem si pusu a šla do pokoje "Jsem tlustá , já nechci být tlustá! jsem jako popelnice" zaknučela jsem "Hm" zabručel "Cože?! ty na to nic neřekneš máš mně utěšovat že budu hubená a " nedořekla jsem to protože se začal smát , hodila jsem po něm polštář a zařvala. "Jsi strašně moc hubená miláčku neboj se" řekl s ironii. Sebrala jsem mu peřinu a polštář a šla nasraně vylítla z pokoje "Dneska spím na gauči!" zařvala jsem "Hej dej to sem! je mi zima" vykřikl a rozběhl se ke mně , rozutíkala jsem se po schodech dolů.
Kluci na mně nechápavě čuměli když jsem přišla do obýváku s peřinou a lehla si na gauč "Vrat se nahoru , je mi zima , nemám se čím zakrýt" zaškemral Justin a sedl si ke mně , vzdychla jsem a zakryla si obličej peřinou "Táhni" zakřičela jsem. Hádám že se na nás kluci dívali jako na dva kretény. Rychle jsem vstala , hodila peřinu na záda a vyběhla na zahradu ,tam jsem si lehla na trávu a zakryla se tou peřinou "Neblbni je tu zima a budeš nemocná, pojd okamžitě sem!" zakřičel Justin z terasy a běžel ke mně . Hodil si mně na záda a šel dovnitř , kopala jsem do něj , řvala po něm a taky ho párkrát kousla ale pořád šel dovnitř. Kluci to s humorem sledovali.
Došel se mnou do pokoje a shodil mně opatrně na postel "Zůstaneš tady" vztyčil na mně prst , zkřížila jsem si ruce na hrudi a dělala jsem že jsem naštvaná.
"Jdeme spát jo?" kvíkla jsem po chvilce a zakryla se , "Dobrou noc " políbil mně a lehl si vedle mně , "Dobrou" usmála jsem se .
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
Hayran KurguKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)