-Kim-
Došla jsem naštvaně Dom a třískla dveřmi, došla jsem do obýváku kde byli všichni. " Kdy jste mi chtěli říct že po nás jde Dalwinův gang kde je Tyler?!" zařvala jsem . Všichni se na mně podívali. Táta chtěl něco říct ale já jsem ho předběhla. " Radši nic neříkej!" utekla jsem nahoru do pokoje kde jsem se i zamčela. Šla jsem na balkon a si zapálil . Když jsem kouřili snad 4 cigaretu začal mi zvonit mobil , podívala jsem se kdo volá . Justin. Nechala jsem to zvonit . Jsem na všechny naštvaná a to hodně!
Že já kráva nemám jinou práci! Sedla jsem si na zábradlí a pevně se držela. Měla jsem chuť skočit ale na to mám moc vysoký ego takžé....
Potřebuju se nějak odreagovat.... Otevřela jsem dveře a seběhla schody dolů. Justin zrovna otevíral dveře. Ani jsem se na něho nepodívala. " Nehledej te mně" řekla jsem a šla do garáže. Nasedla jsem do auta a rozjela se neuvěřitelně rychle. Zastavila jsem u lesa. Ne nejdu spáchat sebevraždu! a vystoupila jsem . Čerstvý vzduch se mi dostal do plic a já se cítila tak volná a bez problémů. Šla jsem hlouběji a hlouběji do lesa. Začalo se trochu stmívat tak jsem s eotočila že půjdu zpátky ale byla tu tma jak něho a hlavně jsem nevěděla kde jsem.... Cítím se jak Jeníček a Mařenka...
Najednou jsem ucítila ostrou bolest a pak už jen tma.....
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)