Rvačka?

483 26 0
                                    

Kim: 

V noci jsem se probudila , Dostala jsem žízen tak jsem se šla dolů do kuchyně napít , pomalu jsem šla po tmě po schodech dolů . V kuchyni jsem si rozsvítila a málem a šla si napustit vodu , okolo mého pasu se obmotali ruce , asi jsem dostala infarkt! "Justine pust mně!" smála jsem se. Otočila jsem se a uviděla Marka "Hned mně pust!" snažila jsem se vysméknout z jeho sevření ,  začal mně líbat . Fuj . Snažila jsem se ho odstrknout ale nešlo to ...byl moc silný. 

"Hej! Co děláš ?! pust ji" zařval Justin a běžel k nám. Mark mně najednou pustil a nechutně se usmál."Co děláš ty kreténe?!" skočil na něj Justin a začal ho mlátit . Rvali se tam a řvali po sobě. Justin si po chvilce stoupl , protože seděl na Markovi . "Ráno si to ještě vyřídíme" štěkl na něho a mně chytil za ruku a táhl do pokoje. 

"Jsi v pořádku?" podíval se na mně ustaraně "Jo jsem" kývla jsem "Co to měla jako znamenat?!" pořád nadával . "Pojd si lehnout , ráno se to vyřeší" snažila jsem se ho uklidnit , chytla jsem ho za ruku a shodila do postele. Zakryla jsem nás a začala ho hladit. Po chvilce usl , zato já ne ...pořád jsem myslela na to co se stalo. 

Justin : 

Ráno jsem se probudil ale nikdo vedle mně naležel , vyšvihl jsem na nohy a rychle se snažil najít Kim protože jsem měl strach že se to bude opakovat to co se večer stalo a Markem . Vyběhl jsem na chodbu a utíkal do obýváku . Na sedačce ležela Kim a sledovala televizi. Oddechl jsem si. 

"Ahoj" usmál jsem se . "Dobré ráno" sedla si a vypla televizi. "Co ten Mark?" zeptala se opatrně "Nevím až ho uvidím rozbiju mu hubu!" zařval jsem , pohladila mně po tváři a snažila se mne uklidnit. 

"Co jste tady tak v noci řvali?" přišel do obýváku Jaden "To se zeptej toho kokota" vykřikl jsem , díval se na mě jako na blázna "Koho?" zarazil se "Marka!" vyštěkl jsem. "Co zase udělal?" protočil očima . Kim mu to všechno řekla a mně trochu uklidnila . 

ˇˇˇˇ

Seděli jsme Já , Kim , Jaden , Lil a Chaz v obýváku a sledovali vánoční pohádky v televizi , zrovna tam dávali shreka. Do obýváku přišel Mark a mrkl na Kim , neudržel jsem se a jednu mu vrazil , začali jsme se brát hlava ne hlava a kluci se nás snažili od sebe odtrhnout ale moc jim to nešlo , slyšel jsem jak Kim řvala abychom toho nechali ale byl jsem nasranej a to hodně! 

Plivl jsem mu do ksichtu a kopl do něj "Ještě jednou to zkus !" zařval jsem a stoupl si , odešl jsem do pokoje ...

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat