O týden později:
Nevím co se to se mnou za poslední týden děje ale prostě....Kim , připustil jsem si jí až moc k tělu.....Mám ji rád...záleží mi na ní ale je v tom něco víc. Nejsem do ní zamilovanej to ne ale prostě....to nejde popsat. Jo i Já mám city! Něco k ní cítím ale láska to není.
Sedl jsem si na postel a přemýšlel co bude dělat. Někdo zaklepal a vešel dovnitř. Ve dveřích se objevila Kim. "Nechceš jít se mnou nakupovat?"sice jsem si řekl že už s ní nikdy nakupovat nejdu ale stejně nemám co dělat a .... "Jo , klidně"usmál jsem se . "Tak za 15 minut pojedem"mrkla na mně a zabouchla dveře.
ˇˇˇ
Nasedli jsme do auta , samozřejmě že chtěla řídit Kim. Dojeli jsme před obchodní dům a vystoupili jsme . "Tak kam půjdeme první?"zeptal jsem se když Kim zamykala auta. "Tak asi do ....vyjmenovala několik obchodů který jsem hned jména zapomněl . "Jo" zatvářil jsem se znechuceně.
Vešli jsme dovnitř jednoho obchodu s oblečením myslím si že to byl Cropp nevím a hned se mi Kim ztratila z dohledu. Došel jsem k jednomu stojanu s oblečením a vybral si tričko. Zaplatil jsem a šel hledat Kim.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Prošli jsme asi 3 obchody s botami a Kim si pořád nevybrala ty POŘÁDNÝ! naštval jsem se a z jednoho regálu vzal random boty a šel jí je ukázat at si je už vezme nebo jedu dom , protože mně to už nebaví. "Jé kde jsi je vzal?" vypískla a běžela ke mně. To jsi děláš už snad prdel?! "Tam" ukázal jsem někam do regálů. Rozběhla se tam. "Ty jsou boží ty beru!" cože slyším dobře?! ona je bere? JUPÍ!Skákal jsem radostí.
"A teď už jedeme domů?"čekám dobrou odpověd! "Asi jo" začal jsem se usmívat jak debil. "Justínek jede domů" zapištěl jsem . Kim se začala smát ale mně bylo spíš do pláče už!
Dojeli jsme dom a já si šel lehnout, ono se to možná nezdá ale kluci nejsou zvyklí trjdat od rána do večera v obchodech...
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)