Random sight

1K 37 0
                                    

PONDĚLÍ: 

Ráno jsem se probudila okolo 5 hodin ráno, převalila jsem se na druhý bok a pokoušela se ještě usnout. Když jsem zjistila že už asi neusnu vstala jsem a šla se převlíct do sportovního. Jdu běhat. Obula jsem si boty a ještě si z botníku vzala klíče. Zabouchla jsem dveře a vyběhla. Běžela jsem k rybníku co je kousek od domu kde většinou chodím relaxovat. Sedla jsem si na okraj mola nebo co to tam bylo a nohy si dala do vody. Je Květen takže to není zas tak studený ... 

Když jsem došla dom vyběhla jsem do pokoje kde jsem na sebe hodila Legíny a k tomu obyčejný nátělník . Okolo pasu jsem si ještě obmotala červenou károvanou košili a šla pomalu do předsíně. Obula jsem si tenisky a šla k autu. 

Sedla jsem si do lavice kde už seděl Justin " Ahoj" pozdravila jsem ho . " Čůs" odpověděl a začal něco dělat na mobilu.Do třídy vešla naše Matikářka. " Napíšeme si test" hned co řekla . Všichni zabručeli . Rozdala nám papíry a začala psát příklady na tabuli. Když jsem to spočítala stoupla jsem si a šla jí to odevzdat.  

Zazvonilo a já si začla balit věci " Písemky mám opravené tak si je rozdejte!" zapištěla . Šla jsem si pro svůj test . Za 4?! " Co?! " řekla jsem si sama pro sebe . " Slečno Bloondsnová měla byste se začít učit!" Vycenila na mně ty její žlutý zuby . " Já se učit nebudu , život se má užívat a né sedět u učebnice matiky "odsekla jsem jí ,  kráva jedna! 

Ze skřínky jsem si vzala Němčinu a šla pomalu k třídě kde máme Němčinu. Tuto hodinu nemám s Justinem takže mně nebude moct otravovat... I když s ním je zábava...Je to divný ale Justin je něco jako můj kamarád ....

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Sedla jsem ke stolu v jídelně a začala jíst moje JÍDLO! Ani jsem se nenadála a pan Bieber seděl vedle mně ještě s jeho partou. " Ahoj" Zasmál se a udělal ten jeho sexy výraz" No nazdar" zasmála jsem se " Jsme se dlouho neviděli " dodala jsem a začala se smát. Před chvilkou jsme spolu měli Dějepis kde Justin dělal všerůzný hovadiny jako třeba házel z okna u kterého seděl papíry nebo v půlce hodiny zařval slovo " Máslo" .... Jo je to debil .

Vyšli jsme ze školy a zrovna kolem školy projelo auto z kterého hrála jakási dechovka , Justin napodoboval něco jako tanec . Začali jsme se smát jako debilové. 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Z pohledu Justina:

Dojel jsem dom a namířil hned do pokoje . Jsem pořád hodně nasranej na Paula a spol , Hádám že i Ryan , Chaz a Mark nechápu jak nás mohl prodat?! Nejradši bych se teď sbalil a vypadl z tohoto baráku ale nemám kam jít , Jedině že bych spal v Autě ale to ne! 

Sebral jsem se a šel se projít , Šel jsem k jednomu jezeru co tu je . Sedl jsem si na lavičku u vody a zavřel oči ....

Někdo mi zezadu přikryl oči. " Hádej" zasmála se " Um... že by to byla Kim?" zasmál jsem se . " Co tu děláš ?" zeptal jsem se jí. " Procházím se , co ty?" usmál jsem se na ní " Relaxuju" Podívali jsme se navzájem do očí . 

S Kim jsem si ještě tak hodinu povídal a pořád se něčemu smáli ale pak jí začal zvonit mobil . 

....No?! .... Teď?! ... Fajn.... Za chvilku tam jsem .... Čau!

Podívala se na mně . " Budu muset jít" řekla a stoupla si . " Jo taky už asi půjdu" poškrábal jsem se na zátylku . " Tak pá ve škole" zasmáli jsme se " V matice" zavtipkoval jsem . " Tak pa" usmála se na mně a pomalu odcházela . 


OMLOUVÁM SE ZA CHYBY ...Vote a komentář potěší...

Vall xDDDD

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat