Usmíření...

557 25 0
                                    

-Kim-

Dojela jsem domů, otevřela jsem dveře a hned ke mně přiběhla Ester"Ahoj" pohladila jsem jí. Vyzula jsem si boty a potichu šla do pokoje. Je okolo 11 hodin večer. Došla jsem do pokoje , otevřela jsem balkonové dveře a vešla na balkon , z krabičky cigaret jsem si jednu cigaretu vzala a zapálila si. Kouřit jsem pořád nepřestala i když už mín kouřím..."Kim"uslyšela jsem za sebou hlas, otočila jsem se a uviděla Ryana. "Měli byste se usmířit" povzdechla jsem si."Já vím, ale on ty nálady střídá jako ponožky! A navíc mně nazval Děvkou"vydechla jsem. Podíval se na mně zvláštně , odešel. 

Všechno je úplně na hovno! sedla jsem si na zem a flustrovaně se zatahala za vlasy. Vstala jsem a šla pomalu do kuchyně, otevřela jsem ledničku a vzala si jogurt. Snědla jsem ho u linky protože nepotřebuju vidět xicht toho debila. 

Dala jsem ještě jídlo Ester a šla spát. 

-Justin-

Udělal jsem tu největší blbost!Celý den byla Kim pryč a já přemýšlel o tom jakou blbost jsem zase řekl...

Ráno jsem se probudil s blbou náladou. Šel jsem do obýváku , překvapivě tam nikdo nebyl...taky aby jo je totiž 6 hodin ráno. Zapl jsem si televizi . Do obýváku přišla potichu Kim , když mně zahlídla otočila se na patě a šla zase nahoru. "Kim , počkej!"doběhl jsem k ní. "No?" podívala se na mně zvědavě. "Promiň"sklopil jsem hlavu. "A co teď čekáš že udělám?" řekla trochu s ironii. "Budeme nejlepší kamarádi ?" zasmáli jsme se. "Bojuj Bieber" řekla a odešla. Zůstal jsem tam stát, jak jako mám bojovat? mám si jít koupit meč?!

ˇˇˇˇˇˇ

Dojel jsem dom , ano byl jsem si koupit meč! plastovej...Zaklepal jsem na dveře od Kim a šel dovnitř.Stoupl jsem si doprostřed pokoje a zaujal postoj, byla v koupelně takže mně nemohla vidět. Já vím jsem debil...

-Kim-

Otočila jsem se a uviděla Justina jak klečí a v ruce má meč. Začala jsem se smát . "Co jako děláš?" brečela jsem míchy. "No říkala jsi že mám bojovat tak..." stoupl si a usmál se. "Na tebe se nedá zlobit" zasmál se. Neměla bych mu tak snadno odpustit ale navzájem se potřebujeme, mám ho ráda ...."Ale to že jsem děvka a spím s každým tady v domě to jsi říkat nemusel"zamračila jsem se. "Promin" usmál se a šel pomalu ke mně. 

-Justin-

Přiložila svoje rty na ty mé . Udělala první pohyb , začali jsme se líbat. Obmotala si nohy okolo mého pasu, zapletla si ruce do mých vlasů a jemně za ně zatahala.Šel jsem s námi pomalu k posteli.Položil jsem Kim opatrně na postel . Že by usmiřovací sex?

lehl jsem si mezi její roztažené nohy a vnikl do ní.Vzdychla mi do ucha. Chytil jsem jí za ruku , propletli jsme si prsty a vždycky když jsem přirazil jsem jí zmáčkl. "Justine"vzdychla mi do ucha.Obmotala si okolo mého pasu nohy."Já vím Shawty"zašeptal jsem a zrychlil tempo. Udělala se a já hned po ní. "Hm usmiřovací sex"zasmála se. 

===========================================================================

Dneska už poslední část. Rozhodla jsem se že nadpisy kapitol budu spát česky...Napište jestli to tak chcete. Prosím

Omlouvám se za chyby a překlepy, Vote a komentář potěší

Vall  :D

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat