I don't no...

661 27 3
                                    

O 3 MĚSÍCE POZDĚJI:

-Kim-

Takže za ty 3. měsíce se celkem hodně stalo.... Úspěšně jsme Odmaturovali , ale řeknu vám byl to horor! Takže teď máme napořád prázdniny , nemusíme chodit do práce jelikož mafie vydělává cejkem hodně a tohle je naše práce...

Vyvraždili jsme další gang ...

A taky si pořídili psa. Ester.

ˇˇˇˇˇˇ

Seděla jsem na gauči a přemýšlela co dělat. Poslední dobou se pořád nudím. Mohli by jsme uspořádat párty.... Zaklepala jsem na dveře od Jadenova pokoje a vešla dovnitř. " Neuspořádáme párty?" hned jsem řekla. Rozzářili se mu oči a vypískl. " Jasně že jo. Přiběhl ke zdi a zabušil do nich. " Ryane bude párty!" zařval. Ryan vyletěl z vedlejšího pokoje . " Jupí!" zařval a běžel po schodech dolů. Co jsem to zase dopustila?! 

Zatukala jsem na dveře od Justina a vešla dovnitř. " Bude párty" oznámila jsem mu. " Slyšel jsem" zasmál se. Šel pomalu ke mně. Chytil mně za boky a zašeptal mi na rtech. " Už se těším" a odešel. Zůstala jsem tam stát sama a byla jsem popravdě trochu vyjukaná. 

Šla jsem do pokoje se připravit , vzala jsem si trochu odlehčený oblečený....

Šla jsem do pokoje se připravit , vzala jsem si trochu odlehčený oblečený

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Namalovala jsem se a zapletla si vlasy do dvou copů

Namalovala jsem se a zapletla si vlasy do dvou copů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A šla pomalu dolů do kuchyně. Všichni se na mně podívali ale pak odvrátili pohled , teda kromě Justina který se na mně pořád díval zvláštním pohledem. " Země volá Justina" luskla jsem mu před obličejem . Zatřepal hlavou , usmál se a odešel do obýváku. " Lidi za chvilku začnou chodit" vykřikl Lil a šel k DJ půltu. 

Ani né za půl hodiny to tu bylo narvaný lidmi. Začala hrát rychlá hudba a já si šla zatancovat. Okolo mně se začal motat jeden kluk kterého jsem znala od vidění. " Jak se jmenuješ?" křikla jsem na něj přes hlasitou hudbu. " Luke" usmál se. Otočila jsem hlavou k baru a uviděla jak se na mně Bieber dívá a mračí se. Zasmála jsem se . " Hele Luku já budu muset jít jo?" křikla jsem aby mně slyšel. Kývl na souhlas a přesunul se k další holce , nad tím jsem se jen usmála a šla k Justinovi. " Co se mračíš?" zasmála jsem se. Dneska mám dobrou náladu a nehodlám si ji zničit. " Já se mračím?" dělal ze sebe blbého . Podívala jsem se na něj poker facem. Vzala jsem si z linky skleničku s alkoholem a vypila to na ex. Justin se na mně pořád díval. " Nejdeme si zatančit?" zeptal se. Kývla jsem na souhlas a táhla ho k hudbě. Jeho ruce se obmotali okolo mého pasu a začal mi sázet malé polibky na krk. Moc dobře vím kam tímto míří.... Nojono nadrženej Bieber!

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Sedla jsem si na trávu na zahradě a sledovala hvězdy. Hlava se mi začala motat tak jsem si musela sednout. Vedle mně si sedl Lil. " Co je?" zeptala jsem s opilecky. " tak jak vám to jde ve vztahu? " vykulila jsem na něj oči. " my spolu nechodíme!" vyjekla jsem . " Cože?! ještě ne?" podívala jsem se na něj nechápavě. " Jak jako ještě ne?!" postavila jsem se. " Stejně spolu budete" zamumlal. Na to jsem nic už neřekla a odešla. Jak to jako myslel?! my spolu jenom spíme! 

===========================================================================

Vote a komentář potěší. Do komentů můžete napsat co jsi o této story myslíte.

Vall

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat