Dalwin's gang

599 30 0
                                    

Takže jelikož se mi část "Rescue" nelíbila tak jsem jí smazala a tohle je část místo ní.... Snad mně za to neukamenujete!

Probudila jsem se v lese na zemi. " Ty vole" chytila jsem se za hlavu a pomalu vstala. Vedle sebe jsem uviděla zlomenou větev , takže nejspíš jsem se o ní praštila ....Rozhlédla jsem se okolo sebe. Kde to vůbec jsem?! 

" Kim!" uslyšela jsem volání mého jména. Otočila jsem se a uviděla Justina. Za normálních okolností bych mu teď vynadala co tu dělá ale vzhledem k tomu že nevím kde jsem sem ráda že tu je... 

Běžela jsem k němu a objala ho. " Promin" zamumlala jsem. Odtáhl se ode mně a podíval se na mně divně. " Za co omlouváš?" já sama ani nevím...." To já promin měl jsem ti to říct" podíval se na mně omluvně. " Teď už to je jedno" usmála jsem se. " Jak si mně vůbec našel?" dodala jsem. " Podle čipu co máš v mobilu." usmál se. To jsem ani nevěděla ." Pojd jdeme k autu" řekl a táhl mně po lesní cestě. 

Jsem celá špinavá od hlíny , krve a nevím čeho ještě...Smrdím a bolí mně hlava... 

ˇˇˇˇˇˇˇˇ

"Takže zítra zautočíme na Dalwinův gang?" řekla jsem abych se ujistila. Právě sedíme všichni na sedačce a domlouváme se. " Jo , hned ráno okolo 6ti" povzdechla jsem si. "Běžte spát, ráno brzo vstáváme" poručil nám Táta. všichni jsme vstali z gauče a šli pomalu nahoru. " Dobrou" mrkl na mně Justin když otevíral dveře od svého pokoje. " Dobrou" usmála jsem se na něho . 

ˇˇˇˇˇˇˇ

vlezla jsem si do postele a pomalu usínala. Zítra je velký den....

-Justin-

Ráno jsem se probudil na zvonění budíku. Ach jo! Vstal jsem a šel se rovnou do koupelny převléknout, oblékl jsem si černý jeany a k tomu taky černý tričko na to ještě černou mikinu přes hlavu....Jsem to ale negr.

Šel jsem pomalu dolů do kuchyně . Kim seděla u baru a jedna toasty. Nenápadně jsem k ní přicupital a jeden jí ukradl. Jsem to ale dobrý zloděj! " Hey!" vypískla a praštila mně do ramene. " Au!" zařval jsem a začal si hladit místo kam mně praštila , udělal jsem puppy face . Kim se začala smát. " Bieber ty jsi takovej narcis!" vyjekla a pořád se smála. 

ˇˇˇˇˇ

Když jsme se všichni sešli , nasedli jsme do dodávky a vyjeli směr střílení hlav...( xDDD) Vystoupili jsme a šli na pohodu . Normálně jsme zazvonili a nahodili zdvořilý úsměv. Někdo , pro mně neznámí šel otevřít. " Dobrý den . Pizza" řekl Ryan a vystřelil . Já jsem si už připravil zbraň jako všichni tady.  

Paul se rozběh k garáži , domluvili jsme se že kdyby někdo přežil což si myslím že nepřežije.... tak mu do auta dáme taky bombu....

Někdo přiběhl , když nás uviděl vykřikl. Na nic jsem nečekal a vystřelil. 2/5 mrtvý. Rychle jsem přiběhl k schodišti a za něj se schoval. Kluci se rozběhli po domě. Uslyšel jsem výstřel. Kim ke mně přiběhla. "Jdu se podívat do kuchyně , kry mně záda!" rozběhla se do kuchyně. Rozhlédl jsem se a rychle doběhl s ní. Uviděl jsem Tylera jak stojí u linky a míří na Kim. " Kim , za tebou" skoro jsem vykřikl. Rychle se otočila , podíval jsem se na Tylera který se nechutně smál. Začala přestřelka. Schoval jsem se za gauč co tam byl , uviděl jsem Chaze jak stojí za Tylerem a míří na něj. " Nazdar!" vykřikl a vystřelil. Tylerovo tělo se zřítilo k zemi. Stoupl jsem si a šel rychle k jeho tělu. Párkrát jsem do něho ještě střelil , hajzl jeden! 

Kluci k nám přiběhli. "Jedeme , rychle. Paul zavolá Martyho aby to tu pouklidil" řekli a šli rychle k autu ven. Aby jste pochopili Marty je takový náš uklízeč .... Podíval jsem se na Kim která na tváři měla neutrální výraz. Když zjístila že se na ní dívám nahodila úsměv , usmál jsem se taky a šli jsme pomalu k autu. 

===========================================================================

Podle mně je tohle lepší část.... nevím

Vote a komentář potěší

vall 

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat