2-Kim!

482 19 1
                                    

Justin:

Zrovna sedíme v dodávce před tím zkurveným domem kde je uvězněná Kim a čekáme až odbije 5 hodin ráno. "Takže víte všechni co máte dělat?!" zeptal se ještě naposledy Paul "Jo!" řekl jsem nervozně. 

"Jdeme!" zařval Paul a otevřel dveře od dodávky, vyskákali jsme z auta a běželi k domu. Ryan rychle odkodoval hlavní dveře a alarm. Objevili jsme se v předsíni , rychle jsme se všichni rozdělili. Pomalu jsem šel po schodech nahoru do patra. Najednou jsem uslyšel ze zdola výstřel , rychle jsem se rozběhl po schodech a běžel úplně do zadního pokoje na konci chodby, neptejte se jak to vím že tam je...Rozrazil jsem dveře , uviděl jsem jak na ní nějakej debil leží a...prostě jí znásilnuje! Na nic jsem nečekal a střelil do něj, skácel se na zem a chytl si ruku tam jsem ho střelil, střelil jsem ho ještě do hlavy. Otočil jsem se na Kim, Co jí to udělali?! měla ostříhané obarvené vlasy, všude modřiny a podlitiny..."Kim" byl jsem v šoku . 

Do pokoje vlítl jeden kluk. Rychle jsem zareagoval a skolil ho na zem kde jsem ho něčím praštil do hlavy , začali jsme se prát. Rychle jsem se natáhl pro zbran která ležela na zemi a střelil ho do nohy. V rychlosti jsem Kim zabalil do peřiny a vzal jí do náruče, běžel jsem po schodech do auta , když v tom mně někdo střelil do ramene, "Konečně sis pro ní přišel!" řekl známí hlas, otočil jsem se a uviděl Zacka. Co ten tu dělá?! Položil jsem Kim na zem , vůbec nereagovala , nebyla ted při vědomí. Namířil jsem na toho čůkáka zbran , "Ryane" zařval jsem na Ryana který měl dát sem do domu bombu "Kolik?!" stresoval jsem , nic nic se neozývalo. "Minuta!" vyděl jsem jak se na obličeji Zacka objevil vystrašenej výraz. "Pomsta bude sladká!" zakřičel a střelil mě do ruku , spadl jsem na zem a chytil si ruku. 

Viděl jsem jak se za Zackem objevil Ryan se zbraní v ruce , Ryan vystřelil a Zack se  skácel k zemi "Jsi v pohodě?!" zeptal se mě Ryan, "Jo" řekl jsem a snažil se vstát. 

"Dělej než to vybuchne!" vzal Kim do náruče a běžel ven, i přes tu ohromnou bolest jsem vstal a taky vyběhl ven. "Jsme tu všichni?" zakřičel Paul. 

Kim:

Byla jsem v šoku, nemohla jsem vůbec nic říct ani se hýbat byla jsem jako v tranzu. Najednou to všechno vybuchlo, celej ten dům..."Justine" zakřičela jsem když jsem si všimla Justina jak leží na zemi a z ryky a nohy mu vytéká krev. "Kim!" snažil si sednout ale nešlo mu to "Ty krvácíš!" vykřikla jsem "To nevadí , hlavně že tě mám zase u sebe" objal mě "Ty vykrvácíš" do oč se mi nahrnuly slzy. "Neboj je to dobrý" šeptal a jemně mě políbil na rty. 

================

Holky , mě se tato kapitola vůbec nelíbí jak je napsaná! 

Omlouvám se za chyby a překlepy....

Valllllllllllll

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat