Konec přátelství?!

569 27 0
                                    

-Justin-

Došli jsme do obýváku kde byl Ryan a Jaden s Lilem."Už jste se usmířili?" řekl hned Lil . "Jo "řekla Kim. "Jak to víš?" všichni se na sebe podívali a začali se smát. "Usmiřovací sex byl vždycky nejlepší"vykoktal ze sebe Jaden. Kim si schovala obličej do dlaní , a začala se smát. "Tenký zdi"Uchechtl se Lil. 

ˇˇˇˇˇˇ

"Hele víš Kim co mně vždycky strašně zajímalo..." řekl Ryan když jsme seděli u televize a hráli hru na Xboxu."No co?" odvrátila pohled od Hry. "Jaký to je když má holka krámy " Začal jsem se smát. "Tak já ti to nějak....ukážu" stoupla si , Ryan si taky stoupl a nepřestával se smát. Kim vyšvihla koleno a trefila Ryana přímo do rozkroku. Stácel se k zemi a začal řvat. Kim se k němu sklonila a něco mu pošeptala. 

Stoupla si a podívala se na nás. "Ještě někdo chce ukázat jaký to je?" začal jsem si chránit rozkrok. Zatřepal jsem hlavou na nesouhlas , usmála se a šla si sednout. Ryan stále ležel na zemi a potichu řval. 

Bylo okolo 6 hodin večer a já seděl sám na gauči a nevěděl co dělat. Půjdu za Kim! Zaklepal jsem na dveře a vešel dovnitř , seděla na posteli s notebookem na klíně. "Co děláš?" zašišlal jsem , uchechtla se a notebook položila. "Nic , nudím se " sedl jsem si za ní na postel."Nepůjdeme s Ester na zahradu?" kývl jsem a stoupl si. 

Lehli jsme si na trávu a sledovali oblohu, Podíval jsem se na Kim , lehl jsem si nad ní a díval se jí do očí. Podívala se na mé rty a dravě je začala líbat , přetočila nás takže teď seděla ona na mně obkročmo...

-Kim-

Líbali jsme se , bylo to tak krásný. Něco k němu začínám cítit ale nevím co...Láska to není , nikdy se už do někoho nezamiluju protože od té doby co Zack umřel už nikomu nevěřím...

Tohle musí skončit , odtrhla jsem se od Justina a odešla . Seděl tam a určitě nevěděl co se stalo ale já s tím musím přestat. Kdyby se do mně Justin zamiloval tam já bych mu ty city oplatit nemohla protože to prostě neumím! 

===========================================================================

Omlouvám se za chyby a překlepy....

Vote a komentář potěší

Vall

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat