Fight

1.1K 35 0
                                    

"Ahoj!"křikl na mně Chaz když jsem dojel dom " Zdar" mávl na mně at jdu za ním. Sedl jsem si k baru kde taky seděl Mark . "Hm..." nadechl se . "James , Dylan a Timy dneska odjeli ... " mně to je už u prdele ! " No a James mi oznámil že máme týden se vystěhovat od sud že to tady prodal" dodal Chaz . "Kreténi!" řekl Ryan který zrovna přišel do kuchyně . " Tak bydlem budeme u toho gangu ne ?" radši jsem se zeptal " Nejspíš " já toho Jamese nenávidím ...

Z pohledu Kim:

Otevřela jsem dveře od dodávky a nasedla do ní " Nazdar!" řekla jsem nasraně . " Ahoj" pozdravili mně jednohlasně . Vždycky si vyberou práci když nemám čas! 

Sedla jsem si na Willa obkročmo a trochu si k ním pohrála . Přiložila jsem zbraň k jeho hlavě "Pozdravuj v pekle" zašeptala jsem mu do ucha . " Uvidíme se tam" zašeptal nazpátek. Na nic jsem nečekala a vystřelila . Slezla jsem z něho a podívala se na svoje oblečení které bylo celé od krve ,  No super!  Pomalu jsem šla ke dveřím za které jsem zatáhla a tím se otevřely . Nasedla jsem do auta a připoutala se . 

Zaparkovali jsme v garáži a šli do vili . Sedla jsem si k televizi a čekala až Táta přijde ... Chtěl nám něco oznámit! Sedl si do křesla a složil si ruce . " Budem se stěhovat" vážně ?! " Super" vypískl Jaden . Bože, já jsem si tady už zvykla !" Kam ?!" všichni se na mně podívali " Kousek od sud " řekl bez emocí . " A kdy?" zeptala jsem se mile " Do týdne " zasmála jsem se . Doufám že je alespoň nějakej luxus! " Nemůžeme se tam jet podívat?" usmála jsem se " Pro moji milovanou dcerušku všechno" začali jsme se smát .  

"O můj Bože! " zařvala jsem když jsem vystoupila z auta a podívala se na tu vilu nebo spíše Palác ! ( #SpamFotek)

"O můj Bože! " zařvala jsem když jsem vystoupila z auta a podívala se na tu vilu nebo spíše Palác ! ( #SpamFotek)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Líbí ?" zeptal se táta

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Líbí ?" zeptal se táta . " Líbí?! to je slabý slovo!" řekla jsem v úžasu . Kde jsme na to vlastně vzali peníze?. " Proč jsi to vlastně koupil?" zeptal se Lil " Tak budeme mít nové členy " hahaha " Ale do té vili by jsme se taky vešli" táta se zasmál " No vešli ale tohle je lepší" všichni jsme se zasmáli ...


STŘEDA:

Seděla jsem v lavici a čekala až zazvoní . Justin ještě nepřišel takže hádám že asi zaspal. Učitelka vešla do třídy a rozdala nám samostatné práce . Asi za 15 minut někdo zaťukal na dveře . Bieber! Justin vešel do třídy " Do konce hodiny ať o tobě nevím!" podívala se učitelka na Jaye. Kývl na souhlas a šel ke mně " Ahoj" pozdravil mně " Ti koupím budík" zasmála jsem se " Hahaha" napodobil smích. 

Když hodina skončila šla jsem ke skřínce , Dala jsem si věci dovnitř a vzala si Matiku! Okolo mého pasu se obmotali ruce . Škubla jsem sebou a zapištěla . Asi jsem dostala infarkt!Otočila jsem se a uviděla  Tylera toho největšího debila školy . " Nech mně" vyprskla jsem . Začal se ke mně přibližovat a já couvat dozadu. Narazila jsem do skřínky . Sakra! . Najednou mně začal líbat . Chtěla jsem ho od sebe odstrčit ale byl silnější . Chytil mně silně ruku . " Au" zařvala jsem . " Drž hubu" přecenil skrz zuby . " Pomoc" snažila jsem se ho odstrčit.  

Z pohledu Justina: 

Vyšel jsem ze třídy a šel ke skřínkám za Kim . " Pomoc !" někdo zařval , Poznal jsem že to je Kim . Doběhl jsem tam a uviděl Tylera jak jí ošahává a násilím jí líbá. Rozběhl jsem se a Tylera shodil na zem . Začali jsme se prát . " Dost !" řvala Kim ale ani jeden jsme nepřestali . " Nechte toho!" zařvala a snažila se nás od sebe dál dostat . Slezl jsem z Tylera kterýmu tekla krev z nosu . " Hajzle! , ještě jednou se jí dotkneš !" zařval jsem po něm . Cítil jsem že mám roztrhlej ret ale neřešil jsem to. " Jsi v pořádku?" zeptal jsem se Kim která mně zabíjela pohledem " Jo!" odsekla a odešla . Třeba díky? ne?! Tak ne no ... Asi je nasraná , ale může být ráda že jsem jí pomohl. Doběhl jsem jí a zastavil jí . " Promiň " Omluvně jsem se na ní podíval . Podívala se mi do očí a pak na můj nejspíše rozseklej ret . Najednou mně objala. Čekal jsem že na mně začne řvát ale objala mně . " Děkuju" zamumlala mi do hrudi . 

Pojd jdeme do třídy" řekl jsem po chvilce ticha. Nic neřekla a rozešli jsme se do třídy. Sedli jsme si do lavice a Kim mi donesla ledovej hadřík na ten ret. Do třídy vešla učitelka " Bieber! co to má znamenat!" zařvala . " Do ředitelny" dodala . " Ale paní učitelko Justin za to nemůže! " obhájila mně Kim " Slečno Bloondsnová jestli něco chcete říct ředitelce tak běžte s Panem Bieberem" vyprskla.S Kim jsme vstali a šli do ředitelky. Otevřel jsem dveře od ředitelky a nechal Kim at vejde první. Na židli seděl i Tyler s pěkným monoklem pod okem . 

Když jsme to dořešili akorát zazvonilo . " Oběd!" zařvala Kim když jsme stáli frontu na oběd . Zasmáli jsme se . " Nechceš někam dneska jít?" zeptala se mně Kim. " Klidně " usmál jsem se na ní " Kam ale?" zeptal jsem se . " No já bych dneska šla třeba do nákupáku ale to ty ale chtít nebudeš" řekla si spíš pro sebe ale já ji slyšel. " Jo " podívala se na mně šokovaně . " Vážně?" né dělám si prdel! Zasmál jsem se " Jo vážně " usmála se na mně " Tak jo . Hned po škole? " Mrkl jsem na ní . Sedli jsme si ke stolu a začali jíst . Za námi se přiškvařili Ryan,Jaden a spol . 

"Jedeme ale mým autem!"zapištěla Kimberly . " Jasně" zasmál jsem se . Nasedli jsme do bílého BMW a napásali se 

 Nasedli jsme do bílého BMW a napásali se 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kim zapla rádio a vyjela . Zastali jsme na červené a Kim se na mně otočila začala se smát jak praštěná . " Co je?" zeptal jsem se jí, cukali mi koutky . Ukázala za mně , otočil jsem se a uviděl Ryana jak se cumlá s nějakou blondskou . Začal jsem se smát . 

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat