Nákupy

519 24 0
                                    

Ráno jsem se probudila s dobrou náladou , Justin ještě spal ...taky aby ne když šel spát ve 4 hodiny ráno . Podívala jsem se na mobil kolik je hodin , zaujala mně tam zpráva od lili . 

Lili- Dneska v jednu jdeme nakupovat věci pro mimčo ju? 

Usmála jsem se a podívala se na ty hodiny kolik vůbec je ,12:00 , nejvyší čas se jít chystat...

ˇˇˇˇ

Dojela jsem k obchodu , zaparkovala a šla dovnitř čekat na lavičky. Zachvilku jsem uviděla Lili jak pomalu jde ke mně . "Ahoj , tak jdeme nakupovat?" hned šla na věc "Jo , ahoj , jdeme " vzala jsem si kabelku a šli jsme do obchodů. 

"Tohle!" vykřikla a běžela k stojanu s dětským oblečením , podívala jsem se co drží v ruce držela bodyčko kde bylo napsáno I love my mum and dad ."Jo to vezmu "nevině jsem se usmála a vytrhla jí to z ruky "A tohle" ukázala na další věc...

ˇˇˇˇ

Takže abych to nějak představila , vybrali jsme Pár bodyček , botičky , kalhoty , mikinu a ostatní věci...

Dojela jsem dom , všechny věci jsem samozřejmě Justinovi ukázala a dala do krabice . "Vysleč se " uchechtl se Juss "Co , proč?" nechápala jsem ho , Vytáhl z kapsy mobil , aha on si nás chce vyfotit. 

Justin:

Kim se vyslíkla do spodního prádla a stoupla si před zrcadlo , najel jsem na foták a vyfotil si jí , tu fotku jsem si dal na tapetu . Miluju je...



Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat