Justin:
Lehli jsme si na postel , položil jsem ruku na Kiminíno(Neumím skloňovat...)bříško a začal ho hladit, pořád nemůžu uvěřit že budu táta..."Kdo mi vlastně volal?" zeptala se Kim "Ehm myslím si že Lili , potom jí zavolej" zasmál jsem se. "Chtěla by jsi chlapečka nebo holčičku?" byla první otázka co mně napadla. "Mně to j jedno hlavně že to bude zdraví ale asi víc holčičku" usmála se. "Počkat a kdy jsme spolu spali?"zeptal jsem se po chvíli , chvilku přemýšlela "Pamatuješ na tu sprchu?" začala se smát a já taky "Jo , moc dobře!" Kim zčervenala.
ˇˇˇˇˇ
Bylo asi okolo 10ti hodin večer a Kim mi usla na hrudi , nemohl jsem spát pořád jsem myslel na to co se dneska stalo...Byl jsem nadšenej!
Ráno jsem se probudil o něco dřív než Láska , ležela na zádech a byla odkrytá , Podíval jsem se na její bříško a usmál se "Ahoj lásko , tady je tvůj tatínek jen sem ti chtěl říct že se na tebe strašně moc těším a miluju tě" zašeptal jsem . Kim se zasmála a pohladila mně po tváři "Dobré ráno , nechtěl jsem tě vzbudit" omluvně jsem se podíval . "To nevadí , budeš úžasnej táta víš to..." Přitiskla svoje rty na ty mé a udělala první pohyb. Takto štastnej jsem se nikdy necítil.
O 3 MĚSÍCE POZDĚJI:
"Pozor!" přidržoval jsem Kim když lezla na Linku aby podala talíře z linky. "Jo " zasmála se. Nikdo to zatím doufám neví že je Kim těhotná , nosí hodně volné oblečení protože se jí už trochu začíná rýsovat bříško. Rozhodli jsme se že si to miminko necháme , nějak to zvládneme.
Kim:
Justin mně hlídá na každým kroku , je opravdu hodně starostlivý a taky hodně žárlí. "Dělej Kim , nebude čekat sto let!" zařval z obýváku Táta , Justin zavrčel a pomohl mi z linky . Aby jste to trochu pochopili...Za 3 dny jsou vánoce no a všichni tady mají takovou tu vánoční atmosféru. Dárky už mám pro všechny nakoupený , pro Justina mám zlaté suppry , hodinky a nasbírala jsem všechny fotky co spolu máme a udělala album.
ˇˇˇˇˇ
Šla jsem do sklepa pro mlíko , najednou se okolo mého pasu obmotali ruce "Justine nech toho" zasmála jsem se a otočila se , stál tam Mark . "Pust mně!" vymanila jsem se z jeho sevření a nechápavě se na něho podívala. "Kim já už to nezvládám , já tě miluju!" řekl narovinu. "Né Marku tak to nejde! máš na víc , najdeš si jinou přítelkyni. Mně už prosím nech napokoji mám krásný vztah s Justinem " bylo mi ho tolik líto ale jinak to nejde. "Já vím" sklopil hlavu. "Já jen" chytil mou tvář a jemně mně políbil , rychle jsem se od něj odtrhla a vlepila mu facku "To už nikdy nedělej" zařvala jsem. "Chtěl jsem jen něco zkusit ale jak vidím tak to asi nefunguje..." podíval se na mně omluvně. Otočil se a odešel. Byla jsem celá vykolejená z toho co se ted stalo, kdyby se to dozvěděl Justin tak ho zabije na místě!
=========================
Vote a komentář potěší...
Další kapitola ve středu :)
Vall
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)