FIRST

1.8K 56 1
                                    

" Vstávej !" zařvala matka a třískla s dveřmi. " Taky ti přeju Dobré ráno" Vstala jsem a přešla ke skříni kterou jsem hned otevřela a začala vybírat vhodný Outfit. Nakonec jsem vybrala černé roztrhané jeans a tričko s nápisy k tomu ještě moji oblíbenou černou koženou bundu.Přešla jsem do mojí koupelny kde jsem udělala ranní hygienu a trochu si vyžehlila vlasy . Dala jsem si malou vrstvu make-upu a k tomu linky a řasenku vše jsem to následně zapudrovala pudrem. 

Došla jsem do kuchyně od kud jsem vzala jablko na snídani a šla jsem pomalu do předsíně si obout boty. Nasedla jsem do mého milovaného autíčka alias černé BMW a vyjela do školy.Dojela jsem před školu a vystoupila z auta. Opravdu?! jak nečekané...

Sedla jsem si do úplně poslední lavice k oknu a z kabelky vytáhla můj iPhonek do kterého jsem zapojila sluchátka . Jedno sluchátko jsem si dala do uší  a začla si něco čmárat na papírek . Vedle mně si někdo sedl , otočila jsem se a uviděla Biebera toho největšího děvkaře na škole. " Co chceš?" řekla jsem hnusně. " Jiné místo na sezení tu není" řekl a usmál se . Bože!. Jako není úplně k zahození ... Bože Kim prober se ! křiklo moje svědomí. 

Zazvonilo a učitelka přišla nasraně do třídy. Ignorovala jsem ji a dál si něco kreslila na papír. Justin na se na mně pořád díval. Bylo mi to i nepříjemné.... Zazvonilo na konec hodiny a já vylítla rychlostí blesku ze třídy. Učení jsem si naházela do skřínky a šla navštívit bufet.

++++++++

Když škola skončila jela jsem ještě k tátovi protože mi psal smsku abych k němu po škole přišla . 

Dojela jsem k obrovské vile kde bydlí skoro všichni jen já pořád ne! Matka! . Otevřela jsem dveře a šla do obýváku od kud šli slyšet hlasy. " Ahoj klucí" pozdravila jsem kluky a šla za tátem nahoru do pracovny. Zatukala jsem na dveře a vešla dovnitř. " Ahoj " pozdravila jsem tátu mile. " Ahoj " řekl tajemně. " Co potřebuješ?" hned jsem se zeptala . Poškrábal se na zátylku " No... potřeboval bych aby jsi tu dnes přespala a ráno jela s klukama pro nový zbraně . " povzdechla jsem si " Máš štěstí že je dneska pátek a zítra nejdu do školy" usmál se na mně. " Tak já jdu " řekla jsem a pomalu otevřela dveře . " Jojo" řekl a já odešla. Šla jsem do mého pokoje kde jsem se převlékla do crop-topu a legín . 

Došla jsem do kuchyně kde kluci horlivě řešili co dnes podniknou." Co třeba klub?" řekl Lil " Se mnou můžeš počítat" zařvala jsem aby to slyšel. " Se mnou taky" řekl Harry . 

Kluci jsou jako moji bráchové... 

Něco vám řeknu ... je to pro mně hodně citlivé téma ale vědět tu musíte... Zack , byl to můj přítel chodili jsme spolu něco přes 2 roky . Patřil k nám , k našemu gangu. Jednou jsme měli akci zaútočit na jedem gang byla to pro nás brnkačka ale něco se tam zvrtlo a Postřelili ho , umíral mi v rukách a jeho poslední slovo bylo Nevzdávej se Kim! ... Od té doby co zemřel jsem se hodně změnila ale pořád na něj myslím. Zdají se mi o tom škaredé sny a prostě mi tu chybí...

======

Když jsme došli do klubu kluci někam zmizeli takže jsem tu zůstala sama ale né nadedlouho , okolo mého pasu se obmotali ruce . cukla jsem sebou. Otočila jsem se na toho dotyčného , stál tam hnědovlasej kluk a bylo vidět že je opilej. " Půjdeme si zatancovat" řekl a táhl mně k hudbě . Začali jsme tancovat a různě se osahávat , zadkem jsem se párkrát otřela o jeho rozkrok. " Půjdeme nahoru?" zeptal se mně po chvilce , neodpověděla jsem na to a táhla ho do jednoho pokoje . 

Tak jo tohle je první část .... doufám že se vám líbí  xDDD 

Omlouvám se za chyby . Vote a Komentář potěší... 


Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat