Hovada...

565 27 0
                                    

Kim:

"Miluju tě"políbil mně Justin "Já tebe!" usmála jsem se . Leželi jsme spolu v posteli a mazlili se , bylo okolo 10 hodin večer. Justin si lehl nade mně a jednou rukou se podepíral aby mně nezalehl. Přitiskl své rty na ty mé a udělal první pohyb , v břiše jsem cítila chvění , je to tak úžasný pocit! Zajel rukou pod moje tričko a začal mně hladit na břiše , zkousla jsem mu dolní ret a trochu za něj zatahala , vzdychl mi do úst. Přetáhla jsem mu přes hlavu tričko a odhodila ho pryč , to stejný udělal i Justin s mým tričkem na spaní. Začala jsem mu sundávat boxerky . Justin si lehl nade mně už nahej. "Můžu?" zašeptal mi na rtech , kývla jsem na souhlas. 

Vnikl do mně tvrdě ale zároveň jemně , oba jsme vzdychli od návalu rozkoše. Obmotala jsem si nohy okolo jeho pasu a jednu ruku dala do jeho vlasů. Začal se ve mně pohybovat, dával do toho všechny city , Tohle nebyl obyčejný sex tohle bylo milování. Na krku mi začal dělat cucáka ale mně to teď bylo jedno , užívala jsem si to. Vzdychali jsme přes celej pokoj , chudáci kluci....Přidal na tempu"Jaye" zatahala jsem ho trochu za vlasy. "Já vím Shawty" vzdychl. Cítila jsem že za chvilku budu . Udělala jsem se a Justin hned po mě. 

Svalil se na druhou půlku postele , lehla jsem si na jeho hruď a rozdýchávala to. Poslouchala jsem jak mu rychle tluče srdce. "Miluju tě " Dal mi pusu do vlasů. "Já tebe" řekla jsem už v polospánku. 

Ráno-Justin:

Ráno jsem se probudil , Kim mi ležela na hrudi a sledovala mě. "To jsem tak hezkej?" zasmál sem se. "Překrásnej" mrkla. "Nešukejte se tady a radši pojďte na oběd!" vlítl Lil do pokoje. Cože oběd?! "Vypadni ty kreténe!" zařval jsem . Odešel a my se oblíkli. 

Došli jsme dolů do kuchyně , všichni už seděli u stolu a jedli oběd. Sedli jsme si na židle vedle sebe a začali taky jíst , špagety. Uslyšel jsem tiché se smání , zvedl jsem hlavu a zavřaždil pohledem kluky kteří zadržovali záchvat smíchu. Hlasitě jsem se nadechl . Začali se smát jak pominutí. Podíval jsem se na Paula který se taky trochu smál. Počkat vždyť já mu píchám dceru! Utrhne mi koule! "Dost!" třískla do stolu Kim a nasraně odešla. Najednou všechno utichlo, ted jsem se chtěl smát já ale vydržel jsem to. 

Kluci odešli od stolu a šli vedle zůstal jsem tam sám s Paulem , a kurwa.....

 "Miláčku jsi na mně naštvaná?" sedl jsem si za Kim na postel. "Na tebe ne ale na ty debilní hovada dole!" ukázala na schody. Chvilku jsme byli ticho "Zůstal jsem tam sám s Paulem" posívala se na mně výrazem ať mluvím "Poučoval mně o tom abychom používali ochranu a ostatní věci" začala se smát. 


Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat