Seděla jsem na gauči a povídala si s Ryanem . Najednou mi začal zvonit mobil , omluvně jsem se na něho podívala a šla telefonovat ven na terasu.
Já: Ahoj Mami
Mamka: Můžeš mně vysvětlit proč nechodíš do školy a pořád mi kvůli tomu volá učitelka ?!
Já: Je mi blbě a .....
Mamka: Víš co mně lhát nebudeš! až přijedu dom tak si to spolu vyřídíme . Nazdar!
Jako vážně jsem se právě teď pohádala s Mamkou přes telefon?! Zakroutila jsem hlavou a šla dovnitř. Ryan už tam nebyl tak jsem šla rovnou do pokoje.
Praštila jsem sebou o postel a hlavu zabořila do polštáře do kterého jsem následně vykřičela snad všechny sprostý slova co znám. Vstala jsem a šla na balkon si zakouřit....
Sedla jsem si zpátky na postel a přemýšlela zase o Zacku... Vlastně nikdy se nenašlo jeho tělo, takže jsem ho nemohla naposled vidět..... Tak zatraceně moc mi tu chybí . Chtělo se mi zase brečet, nám nějaký ubrečený období poslední dobou. "Kim?" trhla jsem sebou , otočila jsem se ke dveřím od tud šel ten hlas. Justin. " No?" usmál se na mně a šel pomalu ke mně s otevřenou náručí. Na nic jsem nečekala a nechala se od něho obejmout , dal mi pusu do vlasů " Nemysli na to" pohladil mně po zádech. Zavřela jsem oči a snažila se potlačit slzy ale stejně to nepomohlo a jedna neposlušná slzy se mi kutálela po tváři. "úsměv ti sluší víc než slzy" zašeptal a přitiskl si mně k sobě ještě víc.
Sedli jsme si na postel a Justin mně vtáhl znovu do medvědího obětí. Cítila jsem se tak moc v bezpečí.... Kolíbal se mnou a mně to pomalu uspávalo.
Z pohledu Justina:
Za chvilku jsem slyšel pravidelné oddechování. Usnula mi v náruči. Pomaličku jsem jí položil na postel a zakryl jí peřinou, Když jsem odcházel z pokoje zastavil mně její hlas. " Zůstaň tady " zaknučela . Jak řekla tak tak jsem udělal. Lehl jsem si za ní do postele , namačkala se na mojí hruď a spokojeně zabručela.
Celou dobu co spala jsem jí pozoroval . Měl jsem pocit že jí musím ochraňovat...
Dneska už poslední díl.... Omlouvám se za chyby a překlepy.
Chci strašně poděkovat @SherryChen6 za spoustu Vote
Vall xDDDD
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)