ZRŮDA

522 26 0
                                    

Kim:

Probudila jsem se na Justinově klíně , rychle jsem se zvedla a uviděla že jedeme autem "Kim" objal mně "Co se stalo?!" vůbec jsem nechápala tuto situaci , pamatuji si jen jak mně ten debil ošahával a pak jak jsem spadla na zem..."Omdlela si" usmál se "aha" 

Dojeli jsme dam a já si všimla že nám chybí Chaz. "Kde je Chaz?!" zeptala jsem se táty který zrovna okolo mně procházel , Podíval se na mně zvláštně "No on , postřelili ho a vykrvácel tam" řekl chladně "Cože?!" hysterčila jsem , rychle jsem si sedla na židli co byla vedle mně jinak bych asi spadla...Do očí se mi nahrnuly slzy , Proč vždycky někdo musí umřít? 

Bylo mi strašně zle , motala se mi hlava a měla jsem pocit že mi za chvilku exploduje , zrychlil se mi dech. Vždyt byl jako můj brácha! 

"Kim" chytil mě za ruku Justin "Pojd si lehnout" vzal mně do náruče , neodporovala jsem protože jsem byla už taky unavená a hlavně bych tu asi umřela...

Justin: Krátké!

Je strašně moc slabá a hlavně není psychicky v pořádku! A navíc ted s tím Chazem to jí úplně dostalo ke dnu...Tak strašně se o ní bojím. Položil jsem už spící Kim na postel a zakryl jí dekou , lehl jsem si vedle ní a snažil se spát , poslední dobou moc nespím...

Ráno jsem se probudil , vedle mně ještě spala Kim tak jsem se převalil na druhý bok a pozoroval jak hezky spí....Ani jsem se nenadál a zase jsem usl. 

Kim:

Probudila jsem se , Justin ještě spal ,bylo mi hrozně blbě tak jsem šla do koupelny kde jsem se zamkla a vytáhla lékarničku. Tohle bych dělat neměla ale já musím . Vytáhla jsem si Ibalgin a ještě ostatní prášky , rozdrtila jsem se a zabalila do jedlého papíru, Tohle jsem vždycky dělávala když jsem se byla na dně kvůli Zackovi . Nadechla jsem se a tu pilulku spolkla , je to něco jako droga...Jo stala se ze mně ZRŮDA! 

Tohle jestli se dozví Justin tak mně zabije , na místě , opřela jsem se o umyvadlo a začala brečet...Potichu jsem vzlykala abych nevzbudila Justina. 

O 4 dny později: 

Seděl jsem v křeslu a koukala z okna , najednou jsem uviděla na parapetu papírek , vstala jsem a sebrala ho , bylo na něm napsáno. 

Měla by jsi si trochu uklidit v pokoji...

Začala jsem zrychleně dýchat, někdo mě sleduje! Papírek jsem zmuchlala a dala ho do šuplíku . Co ted mám do piče dělat?! Někdo zaklepal na dveře , cukla jsem sebou , otočila jsem se a uviděla Justina , nahodila jsem falešný úsměv a dělala že nic...



Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat