Angry

976 30 0
                                    

NEDĚLE:

Ráno jsem se probudila , bylo okolo 8 ráno. Vstala jsem a oblíkla si spadený tepláky a nátělník . Ano i já nosím věci který mi jsou pohodlný! Přešla jsem do koupelny kterou mimichodem mám spojenou s pokojem . Tak jsem si udělala raní hygienu a udělala si culík. Došla jsem do kuchyně kde seděl Ryan a Jaden . Pozdravila jsem je a šla si pro jogurt do ledničky . 

Když jsem snědla moji snídani otevřela jsem skleněný průhledný dveře které vedly na terasu , Sedla jsem si na židli a nadechla se čerstvého vzduchu. Seděla jsem tam tak hodinu ale pak mi začala být zima tak jsem šla zase zpátky.... V obýváku seděl Justin s Markem a hráli tam něco na Xboxu . Justin se na mně díval divně. " Marečék" zapištěla jsem a skočila na Marka. " Neee" zapištěl a zašklebil se . Do obýváku přišel Lil " Co tu děláš?" zeptal se s údivem." Hledám šváby !" vykulil na mně oči . " Tady jsou šváby?!" zapištěl a skočil na sedačku a všude možně se rozhlížel . Začali jsme se smát kromě Lila. " Jo jo" řekla jsem mezi smíchem. " Hahaha" odešel naštvaně Lil . Debílek jeden . 

ˇˇˇˇˇˇ Sedla jsem si na postel a přemýšlela co budu dělat... Měla bych se učit! Ale mně se nechce.... Je to divný ale já Kim Bloonds se dobrovolně šla UČIT! Asi mně už jebe. 

Učila jsem se na matiku a Chemii a už jsem toho měla dost! Zavřela jsem učebnice a promnula jsem si obličej .   Sešla jsem schody dolů do obýváku . Byl tam jen Justin který okolo mně zrovna procházel. Chytil mně za ruku a přitáhl k sobě čímž jsem narazila do jeho hrudi ,opřel mně hned o zeď a přilepil se mi na rty. Byla jsem jako v tranzu, nemohla jsem nic udělat , ale ještě víc mně překvapilo že jsem spolupracovala.... Když se ode mně odtáhl zmizel jako rychlá střela....Stála jsem tam úpně sama a vstřebávala co se teď před chvilkou stalo!                   

Z pohledu Justina:

Odtáhl jsem se od ní a zmizel , šel jsem do pokoje .... Vlastně ani nevím proč jsem to udělal , ale překvapilo mně že spolupracovala. V pokoji jsem si sedl na postel a přemýšlel nad jednou osobou jménem Kim...

ˇˇˇˇˇˇ 

Šel jsem na zahradu se podívat jak to tu vůbec vypadá. Došel jsem k takovýmu molu a sedl si na něho , byla u něho i malá loď . Bylo okolo 6 večer a foukal studenej vítr, začala mi být zima tak jsem šel zase zpátky. Chtěl jsem jít za Kim ale nemohl jsem jí nikde najít. Nakonec jsem jí našel v posilovně, Chvilku jsem jí pozoroval . Byla tak sexy.... 

Ráno: 

Probudil jsem se na že mi někdo hladil po tváři. " Vstávej Justine!" vyjekla Kim podle hlasu a odešla . Mně se nechce do školy! S námahou jsem vstal a oblékl si spadený tepláky a bílé tričko a ještě k tomu černou mikinu přes hlavu .Došel jsem do koupelny kde jsem si vyčistil zuby a učesal si vlasy nebo spíš jsem si je hodil do zadu a nageloval je. Sešel jsem schody dolů do předsíně kde se Kim už obouvala. " Jedeme jedním autem?" zeptal jsem se . Podívala se na mně zvláštně" Nevím , mně to je jedno" odsekla a otevřela dveře od garáže. " Fajn tak jedeme mým autem" mrkl jsem na ní. " K jsou kluci?" zeptal jsem se jí . " Serou na to " sedla si na místo spolujezdce. Na nic jsem nečekal a taky se posadil. 

Dojeli jsme před školu a nešlo si nevšimnout pohledů ostatních....Došli jsme do třídy a sedli si do lavice . Kim mně začala úplně ignorovat , nechápu proč! Čekali jsme ne přijde učitelka ale když po 10ti minutách nepřišla tak to začalo být zvláštní. Najednou do třídy přišel zástupce ředitelky. " Na dnešek máte volno, běžte domů" zařval po třídě abychom ho slyšeli. důvod?! né že bych se chtěl učit ale zeptal se snad můžu ne ?" A  proč?!" podíval se na mně komicky " Vy se snad chcete učit pane Bieber?" zasmál se " Ne " stoupl jsem si a začal se balit. 

ˇˇˇˇˇˇˇˇ

Dojeli jsme domů a Kim hned zalezla do pokoje , něco s ní je .... Chvilku jsem počkal ale pak jsem za ní šel . Zaklepal jsem na dveře a vešel pohled mi spadl na Kim která byla zachumlená v peřinách. " Kim?" sedl jsem si za ní na postel " Hm..." zabručela " Co je s tebou?" zeptal jsem se opatrně , nevím jak bude reagovat , nikdy jsem jí naštvanou nevifěl nebo co s ní je .... " Nic" jednoduchá odpověď . " To vidím" řekl jsem drze. Najednou prudce vstala a šla na balkon . Následoval jsem jí . Vypadala opravdu nasraně. Vytáhla si cigaretu a zapalovač a zapálila si " Ty kouříš?!" zeptal jsem se udiveně " Někdy " popotáhla si z cigarety. " Chceš?" ukázala na poloplnou krabičku cigaret. Jednu jsem si vytáhl a taky si zapálil.  

"Kim?" vyhodil jsem nedopalek do popelníku a tak stejně udělala i Kim . " Hm..." Podívala se na mně . Na nic jsem nečekal a přilepil jsem se jí na rty. Když jsem se od ní chtěl odtáhnout ,obmotala si okolo mého krku ruce a přitáhla si mně k sobě a tím náš polibek prohloubila. Když jsme se od sebe odtáhli dívali jsme si navzájem do očí. Najednou se na mně usmála a odešla pryč z pokoje. Já jsem jí pomohl od blbé nálady? zůstal jsem tam stát a vzpamatovával se .  


Vote a Komentář potěší . A OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! . 

Vall xDDDD

Vall xDDDD

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat