O TÝDEN POZDĚJI:
-Justin-
Sedl jsem si na gauč v obýváku a přemýšlel co budu dělat. Je okolo 11 hodin večer , všichni někam vypadli teda až na Mně , Kim a Chaze s Paulem. Rozhodl jsem se jít za Kim...třeba ještě nespí.
Zatukal jsem na její dveře a vešel dovnitř. Byla na balkoně a v ruce měla mobil. Potichu jsem k ní přišel a zezadu jí objal.Vyjekla a otočila se směrem ke mně , praštila mně do hrudi a zamračila se. uchechtl jsem se smát. Je tak roztomilá když se zlobí..." Jsi hnoznej Bieber!" nevydržel jsem to a začal se smát. " Já se hrozně nudím a spát se mi nechce" zakvičel jsem. " A co já s tím mám dělat?!" zákeřně se zatvářila.Pomalu se ke mně začala přibližovat , otřela se rty o ty mé a já udělal první pohyb. začali jsme se vášnivě líbat. Přetáhl jsem ji přes hlavu tričko . Dopostrkoval jsem jí k posteli a shodil jí opatně na ní. Lehl jsem si nad ní .
-Kim-
Ani jsem se nenadála a byli jsme před sebou nazí. Lehl si mezi mé roztažené nohy a podíval se na mně , čímž žádal o svolení. Kývla jsem , ucítila jsem jeho celou délku v sobě. Vzdychla jsem od návalu rozkoše. Začal se ve mně rychle pohybovat.Vzdychali jsme přes celou místnost naše jména. Sebrala jsem všechnu sílu co jsem měla a přetočila nás takže jsem na něm seděla a nadzvedávala se. Po chvilce jsem už nemohla , tak mně pomáhal se nadzvedávat.Oba jsme cítili že za chvilku budem. " Justine" vzdychla jsem. " Já vím honey" vzdychl taky. Za chvilku moje tělo pohltila vlna orgasmu.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ráno jsem se probudila na Justinově hrudi. Justin byl už vzhůru a koukal se přímo na mně. " Jak dlouho na mně koukáš?" uchechtla jsem se. " Dlouho" mrkl. Sedla jsem si na druhou půlku postele. Justin se na mně usmál . Někdy se k sobě chováme jako by jsme byli pár ale jsme jen kamarádi.....s výhodami. Vstala jsem a šla pomalu k koupelně. " Můžu jít s tebou?" zakvičel. Protočila jsem oči . " Jo!" Justin už stál v koupelně. Vyslíkat jsme se nemuseli , byli jsme od včerejška.Pustila jsem horkou vodu a vlezla pod ní , Justin hned za mnou. Oba jsme se navzájem umyli a stihli si dát ještě jednu rychlovku.
ˇˇˇˇˇˇˇˇ
-Justin-
Sedl jsem si na gauč a díval se na hokej. Bylo okolo 2 hodin odpoledne. Kluci si sedli za mnou a sledovali to se mnou. Když byla reklama Lil se na mně zvláštně podíval. " Bieber co máš s Kim?!" úplně na pohodu to řekl nahlas! Všichni na mně upřeli pohled . " No , jsme kamarádi" na sucho jsem polkl. " S výhodami" řekl hned Jaden. Vykulil jsem na něj oči , jak tohle sakra ví?! " Já za to nemůžu , zdi jsou tenký!" bože né! " Prostě spolu spíte" řekl zase Lil. " No ... jo" řekl jsem potichu. " V pohodě , jen ti říkám jestli jí ublížíš! , těžko se vzpamatovávala z Zacka a najednou je taková jiná . Je podle mně štastná" poplácal mně po zádech Lil." Ale my spolu nechodíme."hned jsem řekl. všichni se na mně zvláštně podívali a bylo vidět že jim cukají koutky. " Jo jo v pohodě" řekl Ryan . Na to jsem už nic neřekl a radši odešel.
===========================================================================
Omlouvám se za chyby a překlepy , a taky sorry že jsem včera nepřidala díl....však to znáte svátky!
Vote a komentář potěší...
Vall xDDDDD
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)