Capitolul 18

5.2K 233 7
                                    

-Te...r.ro..rog! Încerc sa spun și simt cum imediat prosopul îmi părăsește corpul, perfect, acum sunt goala în fata lui, acum voi muri exact asa cum am venit pe lume, goala ! Mâinile lui îmi părăsesc  gatul și se poziționează pe coastele mele de o parte și de alta. Tușesc și încerc sa îmi reglez respirația în timp ce el vorbește și se uita la corpul meu acum mult prea gol.

-Jur, ca ma scoți din minți cum nici o alta femeie nu a mai făcut-o. În ambele sensuri ma refer! Bun chiar m-am simțit bine, sa înțeleg ca domnul Black tocmai ce a confirmat ca eu, tocmai eu ,i-am atins limitele și ca îl provoc în ambele sensuri,este vulnerabil în legătură cu mine. Este bine de știut asta ,deși ,pe o parte același lucru se întâmplă și cu mine. Mana lui se apropie de fata mea și tresar imediat, am crezut ca ma va lovi dar nu a făcut-o în schimb degetul lui se duce spre zona vânătă de la buza mea și trece ușor peste ea ca o alinare a dureri. Eu nu fac nimic pur și simplu am rămas stana de piatra și jur ca în momentul asta mi-aș lipi buzele de a le lui, îmi este atât de dor sa ii simt gustul. Dar nu pot face asta cel puțin nu trebui sa o fac prima dacă începe el, nu ma voi împotrivi.
Și exact cum ma așteptam își baga mana în parul meu dar nu trage și după își lipește buzele de ale mele nu ezit nici o secunda și ii răspund, îmi bag mâinile în parul lui și trag ușor. Coboară încet spre gatul meu și șoptește ușor pe pielea mea.

-Ce joc joci Sofia? Iți recomand să încetezi, nu îmi place jocul tău și dacă mai continui se poate sa ma joc eu cu tine într-un mod în care sigur nu îți va place. Deja ajunsese cu săruturile lui umede foarte aproape de sâni mei și simt cum un fior îmi traversează tot corpul. Nu ma puteam opri, defapt nu voiam sa ma opresc pur și simplu vreau sa merg pana la final vreau sa vad de ce este in stare bărbatul din fata mea care trezește în mine senzați nemaiîntâlnite. Da recunosc ma simt atrasa de el și nu este normal sa fac asta, când el a făcut și face ceea ce face dar chiar nu ma mai pot abține.
Aproape gem de placere când simt cum gura lui face contact cu sfârcul meu și îl tachinează pana ce se întărește, se muta ușor și începe sa ii facă același tratament și celuilalt.

-Nicholas! Gem de placere dar rămân uimita de gestul lui, își ridica mâinile în semn de predare și spune în timp ce ma privește în ochii.

-Da stiu, ma opresc, am mers prea departe, va rog sa ma scuzați domnișoară Sofia Dantes, pentru ca niciodată nu ai încetat sa fi ea, tot timpul ai fost Dantes și nici macar o secunda Black ! Se pare ca m-a înțeles greșit de ce naiba se întâmplă asta tocmai când eu m-am decis pentru prima oara după atâta timp sa las un băiat sa ma atingă. Aproape ca iese pe usa dar nu am de gând sa îl las sa facă asta asa ca merg după el și îl strig.

*DE AICI CITIȚI PE PROPRIA RĂSPUNDERE +18 😈😈😈!!!!*

-Stai!

-Nu îmi cere asta, Sofia, înțelege-ma nu pot sa mai stau nici un minut în aceeași camera cu tine pentru ca nu pot, la dracu , nu pot nu ma pot abține sa nu te sărut, te vreau atât de tare! Vreau sa îți mângâi corpul cu buzele mele în timp ce cu mâinile sa încerc sa  îți vorbesc.  Am nevoie sa te domin sa știu ca ești a mea, sa te aud cum gemi și tremuri în același timp. Vreau sa îți simt buzele peste ale mele și după coborând încet spre pielea gatului meu, vreau sa te gust iar apoi sa intru în miezul tău sa îți simt căldura, ma provoci atât de tare, uita-te la tine, ești perfecta nu ma pot abține și nici nu te pot obliga sa faci ceva ce tu nu îți dorești dar la dracu, simt ca înnebunesc tu ma înnebunești!

Chiar nu știu ce sa ii spun după discursul asta, și privirea pe care o are acum este una plina de dorința, în mod normal tot ce a spus el ar fi trebuit sa ma deranjeze dar nu o face, pentru ca și eu îmi doresc sa fac același lucru. Fac pași grăbiți spre el și imediat cum ajung în dreptul lui îmi lipesc buzele de a le lui, limbile noastre parca dansau, sărutul este unul plin de dorința. Îmi pun mâinile în jurul gatului lui iar el ma apuca de fese și ma ridica în timp ce eu îmi incolacesc picioarele în jurul lui, întrerupe sărutul și coboară încet spre gatul meu în timp ce ne îndreptăm spre pat.

Pur și simplu nu ma pot abține, îl vreau, vreau sa simt plăcerea ce el mi-o putea oferi, vreau sa simt nebunia lui și fiecare lucru menționat de el mai devreme, vreau sa ma simt satisfăcută

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pur și simplu nu ma pot abține, îl vreau, vreau sa simt plăcerea ce el mi-o putea oferi, vreau sa simt nebunia lui și fiecare lucru menționat de el mai devreme, vreau sa ma simt satisfăcută. E urat din partea mea nu? Da stiu, dar măcar sa ma aleg și eu cu ceva bun din toată treaba asta, și mai bine sa regret ca am facut-o decât sa regret ca nu am avut curajul sa o fac.

Ma așează încet pe pat și se pune și el peste mine, dar nu face nimic pur și simplu ma privește de la feminitatea mea în sus pana ce privirile ni se intersectează.

-Asculta, nu vreau sa te simți obligata sa faci asta, în contract nu scrie nimic de genul, adică...

-Termina, nu am de ce sa ma simt obligata vreau sa o fac! Îl întrerup și pot observa cat de mirat este de răspunsul meu și deja încep sa îmi fie din ce în ce mai rușine.

-Poftim?!

-Nu mai pofti atât! Nu îți mai repet a doua oara, la dracu chiar sunt mai hotărâtă ca niciodată, doar taci! Îmi dau ochii peste cap și îmi mușc buza de jos în timp ce îl privesc, un zâmbet mult prea parșiv ii apare și continua cu vorbitul, deja ma enervează și ma face sa ma răzgândesc.

-Oo nu, nu ai făcut asta!

-Ce? La ce se refera la partea cu buza? Sa înțeleg ca îl excita, bun, o mai fac odată și în secunda următoare îi simt buzele pe sâni mei.

Coboară încet cu sărutări fierbinți spre abdomenul meu și în același timp ma " răneste" ca sa zic asa, cu mușcături ușoare. Gura lui coboară din ce în ce mai jos și mai jos pana ajunge în locul interzis, ma privește scurt și apoi își lipește buzele mult prea fierbinți și începe sa îmi preseze săruturi în locul ce acum este puțin spus ud. Gura mea scoate niște sunete noi pentru mine dar parca pentru el sunt ca și o melodie, pot simți cum zâmbește și ușor își pune o mana pe sanul meu și începe sa îmi maseze sfârcul. Ceea ce simt este divin, este ceva nemaiîntâlnit de mine, ceva greu de explicat, ceea ce face el cu corpul meu în momentul de fata este ca și o magie și eu mi-am pierdut demult controlul asupra lui. Încerc sa îmi mai abțin din gemete dar nu durează foarte mult și el observa asta.

-Iubito, nu te abține, nu îți fie rușine!
Când termina de vorbit continua din nou cu ceea ce făcea mai devreme dar de data asta simt cum ceva intra în miezul meu ușor, degetul lui intra și ieșea atât de relaxat dar în același timp asa de plăcut în cat simțeam ca nu mai rezist și în curând voi avea un orgasm.

-Nu mai rezist! Aproape tip și el zâmbește din nou în timp ce ma privește. Strâng cu toată forță mea cearceaful în palme și îmi las capul pe spate în timp ce închid ochii. Se ridica și îmi mai sărută scurt sâni după care simt ceva ce ma pătrunde.

-Nicholas! Gem foarte tare și el intra mai adânc în mine, imi înfig unghile în spatele lui cu putere în timp ce el se mișcă din ce în ce mai repede, nu am mai rezistat și mi-am dat drumul. simțeam o durere destul de mare dar plăcerea pe care mi-o provoca reușea sa o diminueze oarecum. Buzele mele sunt acum pe gatul lui, îl mușcam încet iar apoi treceam cu limba peste răni ca și o alinare. Simt cum corpul începe sa îmi tremure involuntar și Nicholas ma strânge mai tare de solduri îmi puteam da seama ca nici el nu mai avea foarte mult pana la orgasm. După aproximativ un minut, sau doua termina și el cu un geamăt puternic și cade peste mine obosit. Amândoi răsuflam greoi, după câteva secunde se ridica dar nu se pune lângă mine, își da prezervativul jos și își i-a boxeri pe el. Deodată în minte îmi apar cuvintele lui Max, "niciodată nu doarme cu o femeie după ce o face" sau ceva gen... bun sa înțeleg ca nici cu mine nu va face asta ,adică pur și simplu va pleca?! Îmi trag cearceaful pe mine și îi urmăresc fiecare gest fără sa spun nimic, el înaintează spre usa și pleacă.

Nu cred nu poate sa îmi facă asta, nici măcar cu o curva nu faci asta, nu cred ca a plecat asa, doamne cat de proasta pot fi de ce m-am lăsat dusa de val, de ce?! Lacrimi îmi inunda ochii involuntar, ce am făcut sa merit asta?!

Imprint Past +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum