Degetele lui lungi îmi mângâiau acum spatele, ceea ce simțeam acum era ceva nou pentru mine și deși cuvintele lui au fost ca și o melodie pentru urechile și corpul meu nu îmi puteam permite sa simt asta, nu pot sa cedez atât de ușor, pentru el totul este doar un joc iar eu nu vreau sa ajung victima lui, dar totuși ceea ce simt acum este greu de ignorat.
Ma apuca de solduri și ma ridica în brate, îmi incolacesc picioarele în jurul taliei lui și ma duce încet spre pat, în timp ce ma privește cu dorința. Nu știu ce as putea sa fac ,sa îl opresc sau sa îl las sa continuie?! Ma așează pe pat foarte încet, el continund sa rămână deasupra mea, ii puteam simți mădularul cum îmi presează zona intima. Se apropie de buzele mele și începe sa ma sărute pasional limbile noastre parca dansau. Simt cum mâinile lui îmi îndepărtează prosopul și ma priveste, acum eram goala sub privirea lui. Ce naiba se întâmplă cu mine de nu pot reacționa în nici un fel, de ce nu îl pot opri ? de ce corpul meu arde de dorința?-Ești atât de perfecta! Cuvintele lui ma scot oarecum din transa dar nu apuc sa spun nimic fiinca el începe sa ma sărute încet pe gat și coboară spre sâni mei, pe unul dintre ei plasează sărutări mici dar fierbinți în timp ce pe celalalt îl masează cu mana, ceea ce simt în momentul asta este greu de explicat în cuvinte, poate din cauza ca este singurul bărbat care s-a jucat asa cu corpul meu.
-Te rog, oprește-te! Nu vreau sa fac asta! Îl rog și știu ca o parte din mine chiar voia sa o facă ,dar partea mea rațională nu voia asa ca decid sa îmi ascult mintea și sa nu fac asta,dar observ ca el nu îmi da ascultare și îmi e teama ca nu îl mai pot opri.
-Nu face asta Sofia, te doresc atât de tare și știu ca și tu o faci, încetează sa mai negi! Lăsa-te purtata de val, îți promit ca nu vei regreta!
-Dar eu nu vreau, te rog oprește-te, chiar nu sunt pregatita pentru asta! Și de data asta chiar o spun serios, mi-am ignorat toate dorințele chiar nu vreau sa o fac dar el nu are nici un gând sa înceteze.
-Acum nu ma mai pot opri, sunt foarte excitat, te doresc prea tare! Spune și ma sărută încontinuare pana ajunge intre picioarele mele și începe sa îmi muște destul de tare interiorul coapsei , vreau sa înceteze, ceea ce simt acum este durere, nu mai este dorința sau placere, ce face el acum ma sperie, îmi provoacă durere. Poate este doar în capul meu pentru ca îmi doresc sa înceteze dar chiar simțeam durere, ma dureau coapsele dar ma durea și sufletul pentru ca am impresia ca avea sa mi se întâmple ceea ce mi s-a intamplat și în urma cu câteva luni.
-Te rog , nu îmi face și tu asta! Nu și tu! Cuvintele îmi ies pe gura fără sa vrea și îl împing după mine în timp ce îmi trag picioarele la piept și ma ghemuiesc într-un colt al patului. El ma privește cu uimire. Acum îmi dau seama ca plângeam din nou în fata lui, din nou eram demna de mila.
-Sofi... vrea sa îmi spună ceva dar îl întrerup imediat.
-Te rog doar vreau sa fiu singura!
Prefera sa nu mai spună nimic și iese imediat pe usa și o trântește furios, măcar nu a mai continuat și a plecat, poate reacția mea a fost greșită, poate el nu intenționa sa îmi facă rău dar pur și simplu nu pot face asta din mai multe motive.Gândul îmi zboară la tata și deși știu ca se va speria ca îl sun la ora asta ,după ce am dispărut ca sa zic asa de doua zile hotărăsc sa îl sun, iau telefonul după noptiera din stânga mea și apelez suna de vreo doua ori și răspunde.
Conversație telefonica:
-Aloo, tati! Spun și ma injur în minte pentru cuvântul folosit acum va ști sigur ca sa intamplat ceva cu mine, ii spuneam asa doar când eram mai mica și avea o problema.
-Sofia, ce ai pățit? Unde ești, ai dispărut instantaneu nimeni nu știe nimic de tine?!
-Tati, sunt bine, îți voi spune la momentul potrivit acum te rog nu îmi pune întrebări, nu am energia necesara pentru a-ți răspunde, te rog ai încredere în mine!
-Bine, dar vreau sa știu unde ești!
-Pai promite-mi ca nu vei tipa și nu te vei supăra!
-Hmm... Sofia nu îmi place cum suna asta, ce prostie ai mai făcut?!
-Promite-mi tati!
-Îți promit, acum spune-mi.
-Pai sunt cu Nicholas! M-am căsătorit cu el pentru doua luni, era singura soluție sa rămânem cu casa și singura ca tu sa nu fi "sluga" lui! Doar atât îți pot spune deocamdată, promit ca îți voi explica tot detaliat peste câteva zile!
-Ce ți-a făcut nenorocitul ala, dacă a îndrăznit sa te atingă fără voia ta, jur ca îl omor!
-Nu mi-a făcut nimic, calmează-te! Sunt bine...
-Atunci de ce m-ai sunat la ora asta sa îmi spui toate astea?
-Pur și simplu pentru ca îmi este dor de tine!
-Sofia nu cred nici măcar un cuvintel din ceea ce îmi spui, sigur nenorocitul ala ți-a făcut ceva!
-Îți jur ca nu mi-a făcut nimic, vorbim, trebui sa închid sunt obosita... chiar nu mai puteam vorbi cu el, nu ma mai puteam abține sa nu plâng și nu vreau ca tata sa știe nici măcar un singur lucru din ceea ce se întâmplă intre mine și Nicholas.
-OK, sper sa spui adevărul, ai grija de tine, noapte buna!
-Noapte buna... și cu asta am încheiat și conversația cu tatăl meu, poate nu trebuia sa îl sun dar îmi era extrem de dor de vocea lui. Ma pun în pat și somnul nu întârzie sa apară.
Ma trezesc țipând, eram transpirata toată, din nou același vis, urăsc sa mi se întâmple asta de atunci aproape în fiecare seara visez momentul ala, îmi doresc atât de tare sa uit tot s-au măcar sa nu mai am coșmarul asta mult prea chinuitor pentru mine. Gatul îmi este foarte uscat si simt cum buzele aproape îmi plesnesc la cat de uscate sunt, decid sa cobor în bucătărie pentru a bea ceva, dar când ajung acolo o imagine îmi invadează ochi și aproape cad jos din cauza uimiri , îl pot observa pe...
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...