-Deci sa înțeleg ca pana la urma porți o masca, Sofia? Ma așteptăm oarecum sa nu mai continue conversația, dar se pare ca m-am înșelat, nu vreau sa ii mai răspund și când întorc capul în partea cu restaurantul îl observ pe Max, cum se îndreaptă spre noi și sunt mai mult decat fericita, ma simt salvata de clopoțel cum s-ar spune.
-Sofia... spune Max, dar imediat este întrerupt de fratele lui.
-Și a venit și cățelușul, chiar nu poți sta nici cinci minute fără ea?! Știam ca ești îndrăgostit, dar nici chiar asa! Afirmația lu' Nicholas nu m-a luat prin surprindere dar totuși a fost urat din partea lui.
-Termina Nik, nu am chef de prostiile tale! Spune Max și se întoarce cu fata la mine.
-Pe bune?! Prosti? Care dintre noi face prosti, eu sau tu?! Pana la urma nu eu sunt cel care m-am îndrăgostit de soția fratelui meu!
-Nu sunt îndrăgostit de ea, termina! Tipa Max destul de tare și își încleșteaza maxilarul, nu l-am văzut niciodată atât de nervos.
-Ești asa un ipocrit! Tot tu ai tupeu, în locul tău tăceam dracu din gura!
-Exact asta pot spune și eu despre tine de ce dracu te prefaci ca îți pasa, pana acum nu îți mai pasa de ea! S-au ești gelos?! Îl vad pe Nicholas cum face un pas spre Max și marie nervos, clar trebui sa ii opresc pentru a nu se ajunge la mai rău.
-Terminați amândoi, nu mai vorbiți ca și când eu nu as fi aici, va purtați ca niște copii ! Tip și observ cum amândoi ma privesc mirați.
-Sofia, venisem sa te anunț ca trebui sa plec urgent și îți voi face comanda la un taxi!
-Nu este nevoie sa ii faci comanda la taxi, o voi duce eu. Spune Nicholas în timp ce zâmbește cu subînțeles.
-Nu cred ca ea vrea sa o duci tu acasă în plus ai companie, pe Delia unde o vei lasă?
-Va merge și ea cu noi, nu îmi pot lasa soția sa meargă cu un taxi acasă! Spune și rade...
-Sa înțeleg ca vei merge și cu soția și cu amanta în aceasi mașină, super tare! Spune Max ironic și pot observa ca din nou i-a luat cheful lui Nicholas.
-Oo nu începeți iar, voi merge cu el Max stai liniștit, vorbim când ajungi acasă... spun și il sărut scurt pe obraz, gest care l-a deranjat pe Nicholas și ma apuca brusc de mana si ma trage după el spre restaurant.
In scurt timp ajungem acasă, da toți trei ,nu a dus-o pe Delia acasă la ea pe semne ca își vor petrece noaptea împreună asta îmi mai lipsea, sa știu ca bărbatul pe care îl iubesc este în același casa cu mine dar alături de alta femeie, nemaipomenit! Îmi vine sa ii sparg fata ,atât lui cat și acestei depravate. Da îl iubesc și urăsc ca fac asta, dar inimii mele nu ii pot porunci, tare as vrea ca în momentul de fata eu sa fiu în locul acelei fete dacă pot sa ii zic asa, as vrea sa ma strângă pe mine în brate în timp ce îmi șoptește cat de fericit este sa ma aibă, sa îmi spună ca ma iubește și ca nu își poate vedea viata fără mine, și apoi sa ma sărute asa cum nu mai el știe sa o facă sa ii simt corpul fierbinte peste al meu și sa ajungem din nou la acea placere mult prea perfecta dar tot odată greșită. Și știu ca îmi doresc ceva imposibil, sunt conștientă ca nu ar trebui sa fac asta, dar la dracu nu ma pot abține sa nu îl doresc, sa nu îl iubesc. Tare as vrea sa ne fi cunoscut în alte circumstanțe, sa nu existe atât de multe divergente și la fel de tare mi-aș dori sa pot renunță la orgoliu, atât eu cat și el și pentru o zi sa uitam din nou de toate și de toți, exact ca în acea seara atât de speciala și unica pentru mine și tot odată atât de greșita.
Ma trezesc și merg sa îmi fac rutina de dimineață, seara trecuta am stat în pat gândindu-mă la tot felul de prostii, practic îmi imaginam ce face Nicholas în acel moment cu Delia și cum ar fi ca eu sa fiu în locul ei, și multe alte lucruri, pe care sigur nu trebuia sa le gândesc, mai ales pentru ca eu îmi fac rău singura și la final am adormit doar în lenjerie intima, bine ca Nicholas nu s-a gândit sa îmi facă o vizita, sau mai rău putea sa vina Max. L-am sunat și pe tata aseară dar nu am apucat sa vorbim prea multe era ocupat și dacă nu ma înșel sigur este vorba din nou de jocurile de noroc dar voi avea o discuție serioasa cu el pe tema asta, nu înțeleg de ce nu s-a potolit, practic din vina lui sunt aici, dacă continua ce va urma?
După ce îmi termin vesnica rutina decid sa cobor am nevoie de o cafea, corpul meu nu poate trai mai mult de 12 ore fără una. Când ajung în bucătărie dau peste ceea ce chiar nu voiam sa vad, Delia gătea, cred, în timp ce Nicholas o ținea în brate și râdeau, ce sa zic un cuplu fericit, ah ce n-aș da sa le șterg zâmbetele alea după fata la amândoi.
Tușesc fals și amândoi se întorc speriați, îl privesc în ochii puțin pe Nicholas și după merg încet spre filtrul de cafea.-Neața.. spune Nicholas dar nu ii răspund, ma apuca de brat și ma oprește apoi continua... Neața am spus, ești surda?
-Te-am auzit perfect, dar nu vreau sa îți răspund, te evit sau ești orb? Ii răspund ironic și vad cum devine furios, îmi mut privirea pe Delia și observ ca zâmbea parșiv, cred ca matur cu ea pe jos cat de curând.
-Delia, pleacă aștepta-ma în camera, vin imediat!
-Dar iubitule... încearcă ea sa riposteze dar un țipat din partea lui ne șochează pe amândouă:
-Pleacă acum, am zis ești proasta?! Bun asa se poarta el cu femeile din viata lui, totuși cu mine nu s-a purtat urat decât o data s-au de doua ori. Delia pleacă imediat, se speriase la fel de tare ca și mine puteam observa asta.
-Sofia, draga cat crezi ca ma vei mai sfida? Deja am cam ajuns la limita, oricât as încerca să te evit și sa ma abțin sa ma prefac ca nu aud sau nu vad unele chestii, nu știu cat ma mai pot abține. Își baga mana în parul meu și strânge cu putere în timp ce își apropie buzele de ale mele și vorbește, deși nu ma atinge ii pot simți respirația lui calda cum îmi da fiori în tot corpul.
-I-ați labele după mine, cum îți permiți?! Tip cat pot de tare, sunt foarte nervoasa și indignata, tot el se poartă asa ,cine dracu se crede?!
-Cum îmi permit? Ești soția mea, îmi pot permite orice, nu trebui sa îți cer ție voie , asta nu ai înțeles tu pana acum! Draga mea dacă eu am fost un gentleman cu tine pana acum, asta nu înseamnă că sunt și prost, nu am vrut sa ma port urat cu tine dar vad ca tu nu îmi dai de ales.
-Pe bune? Atunci ce dracu înseamnă că ai adus o femeie cu mine în casa, poate nu avem chiar o relație adevărată de soț și soție dar totuși nici chiar în halul asta, măcar puteai sa respecți acea seara dintre noi, atunci spuneai ca este cel mai frumos lucru dintre noi, dar acum vad ca totul a fost o minciuna fiinca ai pătat lucrul ala frumos, aproape ca l-ai făcut inexistent. Spun și simt cum lacrimile încep sa îmi inunde ochii, poate nu ar trebui sa ma simt atât de afectata dar nu ma pot controla doare, doare al dracu de tare.
-Serios Sofia, cat de ușor crezi ca îmi este sa te vad de câteva săptămâni numai cu fratele meu?! Ști cum ma simt, te-ai gândit vreodată? Care dintre noi a stricat orice lucru frumos dintre noi, eu sau tu? Tu ai fost aia care nu a vrut sa dea o șansă relatiei noastre. Acum doare Sofia, ai măcar curajul de a recunoaște. Aproape te-am implorat în seara aia și te-a durut în cur, acum de ce ai nerușinarea sa ma acuzi doar pe mine? Te doare ca ai ajuns sa simți ceva pentru mine și îți este rușine sa recunoști. Ești asa o lașa!
-Nu sunt lasă, pur și simplu vad realitatea, indiferent ca îți recunosc ție ce simt nu se schimba nimic, noi doi nu avem nici o șansă. Și în legătură cu fratele tău nu este nimic intre noi, nu as putea vreodată sa am ceva cu el! Îmi dădu-se drumul la par de când începusem sa plâng dar acum mâinile lui erau poziționate pe corpul meu, și el are corpul lipit de al meu, ceea ce îmi face el acum numai privindu-mă este ceva greu de suportat, nu știu cat voi mai rezista pana ii voi recunoaște ceea ce simt, ma provoacă știu ca o face cu buna stiința.
-Nu mie trebui sa îmi recunoști Sofia, eu știu foarte bine ce simți din seara aia mi-am dat seama de tot, și nu am nevoie de confirmare, trebui sa îți recunoști ție și sa nu îți mai negi dreptul asta, oricât ai încerca să crezi că este greșit nu este și ascultă-mă bine, nimic nu e imposibil tine minte!
-Poate este adevărat ca nimic nu este imposibil, dar nu îmi pot permite sa te iubesc nu după tot ceea ce ai făcut, ar fi nedrept.
-Dacă acum nu îți poți permite, după ziua de mâine toată iubirea pe care mi-o porți si care o negi cu fermitate, se va transforma într-o ura pe care mi-o vei arata la fiecare pas dar voi avea speranța ca ma vei ierta într-o zi și ma vei înțelege...
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomansaÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...