Capitolul 10

5K 236 5
                                    

-Oprește-te acum!

Spun și observ cum expresia fetei lui trece la o uimire mult prea mare, poate cuvintele mele au sunat mult prea disperate, dar nu puteam accepta sa îl las sa ma atingă în felul asta. Nici un bărbat nu a mai făcut-o de atunci, din seara aia în care am fost abuzata, practic am urat bărbați ,cam toți, bine poate mai puțin pe tata deși și el este bărbat. Plus de asta nu pot face asta, eu nu sunt asa, iar ceea ce am eu în comun cu omul asta este un simplu contract si doua scopuri mult prea evidente pentru mine. Și probabil și el are un scop pe care încă nu l-am aflat dar o voi face.

Pur și simplu el nu se mișcă nici măcar un centimetru și îmi este foarte frica de ce va urma dacă el nu renunța acum. Ochii lui ma privesc mult prea intens, cu un semn de întrebare pe care nu mi-o adresează. Îmi pun mâinile pe pieptul lui tare și îl împing destul de puternic, se da un pas în spate, iar acum mâinile lui nu mai sunt pe corpul meu și pot simți o ușurare destul de mare. Își drege glasul și din nou ma privește intens.

-Sa înțeleg ca încă ești virgina? Este ok dacă nu te simți pregatita dar nu trebui sa reacționezi asa... nu e ca și când as fi vrut sa te violez. Spune și deja la ultima fraza sângele îmi pulsează puternic în vene și imagini cu acea seara care m-a distrus îmi apar în minte. Încerc din răsputeri sa îmi revin și sa nu ma mai gândesc la asta, îmi scutur capul și încep sa vorbesc fără a-mi da seama de ceea ce scot pe gura.

-Ești un nesimțit! Nu îți bate joc cu astfel de lucruri, nu ai nici cea mai vaga idee despre ce vorbești asa ca țineți gura! Probabil ca nu a înțeles nimic din ce am zis, îmi pot da seama după expresia lui din momentul asta, este nedumerit, dar și eu la fel.

-Sofia... uite... Spune și cred ca niciodată nu mi-am mai auzit numele atât de intens rostit de cineva, dar chiar și asa nu mai am puterea sa îl ascult și tot ce vreau este sa fiu singura,
asa ca îl întrerup.
-Te rog, doar am nevoie sa fiu singura, vreau sa merg în camera mea!
Și plec imediat de lângă el rugându-mă în sinea mea sa nimeresc camera din prima și fără alte complicații. Ii pot simți privirea pe spatele meu cum ma arde, pe undeva îmi e mila de el probabil ca este mai nedumerit ca niciodată, și probabil ca nu îi convine lucrul asta, mai ales ca el este obijnuit sa știe tot și sa dețină controlul în toate cazurile.

Ajung în camera mea și dabea acum îmi dau seama ca plângeam, oare am facut-o si în fata lui?! Nu as vrea sa ma vadă atat de vulnerabila, sunt puține persoane care m-au văzut plangand și as vrea sa rămână tot ele și în viitor fără nimeni în plus. După mai mult timp în care am plâns, într-un final m-am liniștit și m-am ghemuit mai bine în plapuma, somnul făcându-și imediat simțită prezenta și cad în lumea coșmarurilor  pe care nu le-am mai avut de mult.

*********
-Îmi place atât de mult inocenta ta!

Acum mana lui se afla pe coapsa mea și simt cum ușor ușor își croiește drum spre interiorul ei sub rochia mea. Nu apuc sa spun nimic pentru ca ma trântește pe spate și se urca ușor peste mine.

-Stai, oprește-te! Tip eu ,iar el își ridica privirea spre ochi mei. Nu știu ce ai înțeles tu dar eu nu vreau sa fac asta! Eu nu sunt cum crezi tu!

-Stai linistita, o sa îți placa ai sa vezi, ma vei implora sa nu mai termin!  Spune și începe sa ma sărute pe gat.

-Da-te jos după mine, acum! Tip și încerc sa îl împing dar nu puteam nici măcar sa îl clintesc era atât de greu.

-Nu mai face pe Sfânta ,de ce dracu ai mai venit cu mine aici dacă nu vrei sa facem nimic?!

-Te rog, lasa-ma , ajutor!!!

*****

-Sofia, Sofia trezește-te!  Deschid ochi speriata și îl vad pe Nicholas, doamne a fost un vis, nu pot sa cred ca am început sa am coșmarul asta ,a trecut ceva timp de când nu l-am mai avut, speram ca am scăpat măcar parțial de durerea asta. Shh... nu mai plânge, a fost un vis... continua el și eu rămân muta de uimire dar nu știu de ce?! De faptul ca îl vad atât de îngrijorat și șocat tot odată, ceea ce nu îl prinde nici măcar un pic sau din cauza faptului ca el este aici, îmbrăcat în pijamale și cu mine în pat?!

-Ce dracu cauți tu aici? Tip ca disperata și îl vad cum oftează parca ușurat și după își afișează veșnicul lui zâmbet.

-Deci ai revenit printre cei vi! Deja începusem sa ma îngrijorez. Spune și de data asta rade ca un idiot. Dar după primirea asta mult prea intepata si caracteristica ție, pot răsufla ușurat.

-Lăsa glumele și sarcasmul și zi-mi ce dracu cauți în camera mea?

-Camera ta? Cine naiba ți-a spus ție ca asta e camera ta? Pufnește nervos și se ridica în picioare. Nu pot sa cred ca am ajuns sa fiu întrebat ce caut în casa mea!?! Am reușit oarecum sa îl enervez și pot sa jur ca asta îmi da o satisfacție mult prea mare, la dracu se simte asa de bine sa îți iei oarecum revanșa în cat nu am de gând sa încetez pana nu îl scot efectiv din sărite!

-În primul rand, nu mi-a spus nimeni ca este camera mea, dar tu daca nu ai fi atât de idiot ți-ai fi dat seama ca eu dorm în patul asta deci tu ar trebui sa păstrezi distanta și sa îți iei oricare alta camera. Oo dar nu îmi spune ai crezut ca noi doi chiar ne vom comporta ca doi soți care dorm împreună? Cat de penibil poți fi? Ști atât de multe despre mine dar nu ști ceva mult prea esențial, sunt alergica la idioți asa ca păstrează distanta și marsi din camera mea!

Marie încet după discursul meu mult prea răutăcios dacă pot sa spun asa se apropie de pat si imi apuca barbia cu doua degete strangand puternic și pot observa exasperarea din glasul lui în momentul în care începe sa scuipe vorbele necontrolat.

-La dracu cu tine, ești asa o nenorocita! Ascultă-mă bine nu mai face gresala a doua oara sa ma jignești, nu ști de ce sunt în stare și te asigur ca nici nu ai vrea sa ști! Dorm unde vreau eu, și  sa nu crezi ca ai sa faci ce vrei din mine pentru ca te înșeli amarnic, nu uita Sofia, eu sunt șeful aici, și nu uita ceea ce ai semnat și ce consecințe poate avea sfidarea mea, asta nu este un joc! Dacă am tăcut pana acum și m-am purtat frumos, îți sugerez sa nu încerci sa îmi cunoști și cealaltă parte, eu nu am limite și cu atât mai puțin nu ma voi lasă călcat în picioare de o fetita răsfățată și needucata ca tine! Asta a durut, nu știu ce a durut mai tare cuvintele lui sau faptul ca ma tine atât de tare de bărbie în cat am simțit ca mi-a amorțit. Se uita în ochii mei și sunt mai mult ca sigura ca a văzut teama din ei, asta mai mult ca sigur i-a dat satisfacție dar nu ma voi lasă atât de ușor, cum am mai spus ii voi face zile grele. Nu apuc sa spun nimic ca îmi da drumul și în secunda următoare iese nervos pe usa... Eh.. măcar am satisfacția ca l-am scos mai mult decât suficient din sărite deși pana la urma în final tot el a câștigat.

Imprint Past +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum