Capitolul 1

11.1K 285 12
                                    

-Hai frate, trebui sa mergem neaparat la petrecerea asta! Spune prietena mea gesticulând ca o nebuna, dar oricum nu voi ceda am avut o zi destul de încărcată și sunt foarte obosita dar se pare ca prietena mea, aici de fata nu are nici un gând sa renunțe la ideea asta.
-Nu, chiar nu am de gând sa merg ,și nu ma mai stresa atât, ma doare capul grav. Spun și merg spre dulap sa îmi caut pijamalele ,am de gând sa rămân în pat pana mâine. Dar nu am nici o șansă , fiindca Alisa ,nu are de gând sa renunțe, dacă nu as ști ca acolo se afla marea ei iubire as crede ca este nebuna.
-Bine fie, nu am vrut sa îți zic dar îți zic, David va fi acolo! Rămân uimita și vad zâmbetul imens pe care îl are, știu de ce spune asta și știe și ea prea bine ca nu am cum sa mai refuz acum.
David este sigurul băiat de care mi-a plăcut vreodată este băiatul care îmi tulbura visele, pot spune cu o foarte mare credibilitate ca este băiatul de care m-am îndrăgostit, deși el nici măcar nu ma observa.
-Bine, fie la ce ora spuneai ca este petrecerea? Spun și vad cum își schimba radical starea, probabil o deranjează ca a fost mai convingătoare când a spus de el ,decât atunci când ma ruga ea... dar asta este trebui sa înțeleagă și oricum sunt conștientă ca o va face mai ales ca este în interesul ei sa o însoțesc.
-Știam eu! Ești o scorpie ordinara! Spune cu o voce indignata și imediat începem sa radem amândouă în hohote.

****

Noapte se așterne ușor peste noi, pot sa spun ca restul zilei mi l-am pierdut căutând ceva adecvat pentru petrecere și pregătindu-ma. Sunt aproape gata probabil ca îmi mai lipsește un ruj nu foarte strident având în vedere ca nici machiajul nu este foarte strident . Am ales sa folosesc foarte puțin fond de ten, tuș și rimel. Am ales sa port o rochita neagra nu foarte scurta ușor mulata, cu spatele și mânecile din dantela, pantofi sunt negri cu toc destul de înalt, pe care ,pot sa jur ca nu va trece nici jumătatea petreceri și ii voi da jos. Parul l-am îndreptat și l-am lăsat sa cada ușor pe spate. Și sunt gata aplic un ruj-nude, îmi iau plicul tot de culoare neagra și ies din camera, îndreptându-ma spre camera prietenei mele, sunt sigura ca și ea este gata având în vedere ca nu îi place să întârzie niciodată.
-Mergem? Întreb eu! Este îmbrăcată într-o rochita crem? cam foarte decoltata pentru gustul meu ,iar în picioare are o pereche de pantofi roși, pe bune roși? Alți pantofi nu găseai?
-Dacă nu îți plac ție asta nu înseamnă că nu trebui sa ii port eu, asa ca țineți gura! Spune trecând pe lângă mine rapid și îndreptându-se către usa.

Parchează mașină în fata casei în care va avea loc petrecerea și coboară trântind usa nervoasa, probabil din cauza ca am întârziat ,oare cum. O urmez îndeaproape fără sa spun nimic, spre surprinderea mea nu ne întâmpină nimeni iar usa casei este larg deschisa. Muzica este exagerat de tare iar fumul de tigare nelipsit, nu ca m-ar fi deranjat , si eu fumez dar ocazional. Zeci de fete își mișca corpul foarte lasciv în jurul băieților, nu pot sa zic ca nu îmi place atmosfera asta ,nu sunt vreo Sfânta, frecventam astfel de petreceri dar totul avea o limita pe care eu mi-o impuneam de fiecare data ,dar nu pot spune asta si despre aceste fete, aproape toate sunt bete și ajung în patul unui Adonis iar a doua zi plâng și nu își mai amintesc ce au făcut seara trecuta sau mai important cu cine au făcut-o cu o seara în urma. Pot sa zic ca eu am fost reținută din punctul asta de vedere pana acum nici un bărbat nu a pus mana pe mine în sensul ala și nici nu cred ca o va face prea curând. Am vise și planuri în legătură cu prima oara, nu îmi doresc ceva romantic pentru ca nu prea sunt genul dar în nici un caz nu îmi doresc sa o fac asa la întâmplare.

-Poftim! O vad pe Alisa cum îmi întinde un pahar cu un lichid ce pot sa jur ca este alcool. Simte-te bine! Spune din nou și rade.
-Ști prea bine ca nu beau!
-Off, am uitat prietena mea este o Sfânta, când ziceai ca te călugărești? Spune și rade ca o nebuna, pe bune putina băutura nu a omorât pe nimeni, nu ști ce pierzi!
-Ba da stiu ce pierd, tocmai dasta nu vreau!

Imprint Past +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum