Capitolul 39

4.3K 189 4
                                    

        Din perspectiva lui Nicholas:

Plec mai devreme de la club , și când ajung acasă observ ca mama nu doarme asa ca m-am gândit sa trec pe la ea înainte sa ajung în camera mea , sa ii zic noapte buna. Usa era întredeschise  iar mama vorbea cu cineva la telefon, nu știu cu cine dar apuc sa aud ceva înainte sa închidă.

-...în câteva zile pun mana pe banii lui și pe tot ce are și noi doi vom duce o viata superba  împreună, nu îți mai face griji , Nicholas îmi mănâncă din palma , mai ales după ce proasta aia de Sofia a plecat din casa. Trebuie sa închid acum , cred ca a venit acasă, vorbim mâine.

-Pot sa știu cu cine dracu vorbeai? Spun foarte furios și ma abțin sa nu o iau la bătaie, încă mai am respect ca mi-a dat viata.

-Ohh , Nicholas , scumpule m-ai speriat.

-Am întrebat, cu cine vorbeai? Răspunde mama!

-Cu nimeni.

-Nu sunt prost si în nici un caz nu sunt prostul tău.  Care e planul tău?

-Nici un plan , scumpule , ce e cu tine? Te-ai întâlnit iar cu fetita aia și ți-a băgat prostii în cap?

-Mama!!!! Tip și o bruschez , gata mi-am ieșit din fire. Am auzit discuția telefonica. Cu cine vorbeai și ce urmărești?

-Nicholas , ma doare, dă-mi drumul și îți zic cu cine vorbeam. Ii dau drumul și aștept.

-Zi acum.

-Vorbeam cu Mike.

-OK și de ce vrei tu și iubitul tău sau cum sa ii zic, sa îmi luați bani, am crezut ca te-ai întors pentru mine, ca vrei o familie fericita din nou , trebuia sa știu ca ai tu un scop ascuns , mi-ai distrus  familia , m-am luat după tine și femeia pe care o iubesc a plecat , la fel și fetita mea, totul din cauza ta , ca m-am luat după tine , ce prost pot fii , aproape uitasem ca tu ești o egoista căreia nu ii pasa de nimeni , nici măcar de copilul ei . Vrei bani? Nu îți dau bani , ai face bine sa pleci și sa  nu ma mai cauți niciodată, sa uiți ca exist , din momentul asta eu nu mai am mama , mama mea a murit când m-a născut.  Marș din casa mea sau iese urat.

-Scuze dragul meu , nu plec pana nu
primesc bani mei. M-am chinuit cu tine atâta timp și sa nu am nici măcar o răsplată? Știi dragul meu Nicholas, eu nici măcar nu te-am dorit, dacă nu insista idiotul ala de tactu, acum nici măcar nu existai și viata mea era mult mai simpla!

-Dute dracu de nenorocita , disperata dupa avere, vrei bani?! Stai ca îți arat eu ție bani... gata cu tot respectul , asta nu merita asa ceva ,o iau de mana și o trag după mine pana la usa, o deschid și o împing afara ,ma sprijin de usa și îmi pun mâinile în cap, câteva lacrimi îmi curg pe fata, nu pot sa cred ca am putut sa fiu atât de prost în cat sa nu vad adevărul, am lovit-o pe Sofia, am jignit-o, nu ma va ierta niciodată. Cum am putut sa o las sa îmi otrăvească sufletul, nu pot sa cred ca am fost în stare sa cred ca Angelina ar putea sa fie fata lui Max s-au a lui David, mi-am distrus și fratele exact când se schimbase nu am avut încredere în el... cum poate o mama sa facă asa ceva doar pentru bani, din cauza ei a murit și tata, nu pot sa cred îmi vine sa o omor.

Cu ultimele puteri ma îndrept spre living, am nevoie neapărat sa beau ceva, trebui sa scap de durerea asta din piept
, as vrea sa îmi vad fetita din nou, de ce zic din nou pentru ca eu am mai văzut-o chiar am stat ore întregi cu ea, fără sa știe Sofia, oare voi putea vreodată sa îmi recuperez prințesele? Trebui sa fac cumva ca Sofia sa ma ierte, chiar dacă nu o merit trebui sa fie o cale. Trebui sa ma duc la ea acum, nu mai stau nici un minut trebui sa o vad sa îmi cer iertare știu ca ceea ce am făcut eu nu merita iertare dar nu pot sa renunț la ele și nici nu vreau asta ,voi lupta sa îmi îndrept greșelile.

Am ajuns în fata clădirii unde locuiește acum Sofia, intru furios în bloc și apoi în lift, știu unde sta de la mama ei, sper doar ca Sofia sa ma asculte, nu voi face un scandal pentru ca sunt sigur ca Angelina doarme. Bat ușor la usa și nu primesc nici un răspuns, dar nu am de gând sa renunț continui sa bat și aud pași dincolo de usa, usa se deschide și mama Sofiei ma privește speriata.

-Ce cauți tu aici? Ma privește mirata

-Vreau sa vorbesc cu Sofia, este urgent știu ca ea nu vrea sa vorbească cu mine dar eu chiar trebui sa vorbesc urgent cu ea, asa ca va rog sa o chemați!

-Nicholas, dar Sofia nu s-a întors încă, a ieșit cu prietena ei și cu Max în club! Stai puțin, în club nu este, a plecat de ceva timp de acolo, unde poate sa fie?!

-Aveți adresa prietenei ei? O întreb iar femeia ma privește curioasa... poate sa fie la ea, au plecat din club acum câteva ore, și dacă va întrebați ,da am fost și eu cu ei, sunt prieten cu Alesia numai ca nu știu unde sa mutat!

-Îmi pare rău, dar nu știu nici eu, o tot sun și pe ea și pe Sofia dar nu răspunde nici una... sper doar ca nu au pățit ceva... spune îngrijorată... te rog intra! Ma invita în casa, ezit pentru o secunda dar intru as vrea sa îmi vad prințesa, sper doar sa ma lase sa o fac.

-Nu cred ca au pățit ceva, aflam pana acum, veștile rele se afla imediat! Ați putea va rog sa ma lăsați sa o vad pe Angelina, nu durează mult, promit!

-Uite , Nicholas nu pot face asta, deși știu ca ești un om bun care a greșit destul de mult și ca acum încerci sa remediezi răul făcut chiar nu pot, fica mea a suferit mult și încă o mai face, nu pot trece peste cuvântul ei, și nici nu vreau sa ma cert cu ea, relația noastră sa îmbunătățit și as vrea sa rămână asa...

-Stiu, dar este și fata mea, am dreptul măcar sa o vad, Sofia nu îmi poate interzice asta... am nevoie de ea...

-Din cate știu pana acum nu ai crezut ca este a ta, Nicholas nu am nimic cu tine dar vreau sa îți dau un sfat... îndepărtează-te de ele, le faci rău, cel mai bine ar fi sa le uiți pentru totdeauna, tu nu le meriți și sincer Sofia nu merita sa sufere, las-o, este linistita fără tine, Max o face fericita, chiar dacă ea nu îl accepta în viata ei... în schimb tu ii faci doar rău, chiar nu se merita, renunță! Las-o sa meargă mai departe, mergi și tu mai departe, uita de ea și dai voie sa își permită sa fie fericita, merita asta!

Se pare ca am rămas fără cuvinte, sincer ceea ce a spus mama Sofiei este adevărat în mare parte, am fost un prost și nu am știut decât sa o fac sa sufere nu o merit cel mai bine ar fi sa plec definitiv din viata ei.

Nu am mai spus nimic, am lăsat capul în pământ și am plecat, voi merge acasă sa ma odihnesc un pic, iar pe urma ma voi apuca sa fac ce este mai bine pentru Sofia și fetita noastră...

Imprint Past +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum