Capitolul 29

4.7K 193 6
                                    

-Nici o Sofia, cine dracu ți-a dat ție voie sa decizi ce contează și ce nu pentru mine, ce este bine și ce nu pentru mine? Cine te crezi, Dumnezeu?

-Ai înțeles greșit, nu vreau sa ne certam! Spune și ma priveste calm.

-Nu vrei sa ne certam? Atunci ce vrei? Spun la fel de nervoasa ca și mai devreme.

-Asta... spune și își lipește buzele de ale mele, îmi bag mana în parul lui și adâncesc mai mult sărutul, îmi era atât de dor de asta. Acum ne sărutăm ca și când toată viata noastră depinde de acest sărut, este atât de intens ceea ce simt. Mâinile lui coboară ușor pe spatele meu simțeam cum fiori îmi traversau tot corpul, mâinile lui îmi completau corpul părea ca locul lor este acolo. Își baga una din mâini pe sub tricoul meu și înaintează spre sâni mei care ardeau de dorința sa fie atinși de el, de mâinile lui. Degetele lui se jucau acum cu sfârcul meu mult prea întărit în timp ce trasa lini cu limba pe gatul meu. Ardeam de dorinta atât eu cat și el, dar la un moment dat se oprește ,îmi i-a fata în palme și începe sa vorbească în timp ce ma privește în ochii.

-Uite Sofia, ideea este ca de când tu ai apărut în viata mea m-ai schimbat izbitor de mult, simt pentru tine niște chesti noi pentru mine și îmi este foarte greu sa le accept, nu știu dacă tu ma vei înțelege, totul pare ciudat. Îmi este greu sa îmi exprim sentimentele. Pe zi ce trece eu sunt mult prea slab, tot ce are legătură cu tine ma slăbește și gândul ca cineva ar putea sa îți facă rău ma omoară pe dinăuntru. Atunci când sunt cu tine îmi doresc sa te știu în siguranță  , sa te știu a mea, dar realizez ca îmi doresc lucruri imposibile și sunt conștient de cat rău ți-am făcut și ca încă îți mai fac, dar nu știu ce sa fac, Sofia învață-mă, nu am iubit niciodată și mereu iubirea pentru mine a însemnat slăbiciune. Mi-aș dori din suflet sa ne fi cunoscut în alte circumstanțe, sunt sigur ca totul ar fi fost ok. Ceea ce a spus m-a derutat oarecum, îl înțeleg dar nu îmi place ca se învinovățeste de toate relele.

-Niciodată iubirea nu a însemnat slăbiciune, ba din contra atunci când iubești simți ca ai lumea la picioare, știu ca îți este greu și mie îmi este dar încerc sa am încredere ca totul va fi bine și sincer eu sunt de părere ca toate lucrurile sunt simple dar noi ne încăpățânam sa le complicam. Poate când vom scăpa de toate astea totul va fi bine, poate o putem lua de la zero. Îmi lipesc buzele și îl sărut pasional, aveam nevoie de el în adevăratul sens al cuvântului, acum ca îl am lângă mine consider ca trebui sa lupt. Îmi răspunde la sărut și eu îl împing pe spate și ma așez pe el, după câteva minute în care ne sărutăm el se oprește, ma uit la el mirata și spun:

-Ce s-a intamplat?

-Nimic doar ca tu ești slăbită și nu vreau sa te solicit, mai bine așteptăm să te refaci! Spune și părea îngrijorat.

-Asculta, eu am nevoie de tine, am nevoie de asta, nu îmi pasa ca sunt slăbită nu se întâmplă nimic, doar taci și fă-mă a ta!

Își baga mana în parul meu și îmi lasă capul pe spate și începe sa ma sărute pe gat, respirația lui fierbinte îmi făcea corpul sa tremure și de asemenea și mâinile lui ce îmi cercetau tot corpul.

Își baga mana în parul meu și îmi lasă capul pe spate și începe sa ma sărute pe gat, respirația lui fierbinte îmi făcea corpul sa tremure și de asemenea și mâinile lui ce îmi cercetau tot corpul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Imprint Past +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum