Din perspectiva Sofiei
Am ajuns acasă de dimineață și mama mi-a povestit tot, nu știu cum Nicholas a putut sa fie atât de nesimțit sa vina aici după tot ce a făcut și sa mai și ceara sa o vadă pe Angelina. M-am gândit bine și am decis sa merg la el sa ii spun tot ce am pe suflet, nu îmi pasa dacă el și-a dat seama de greșelile lui, răul este deja făcut și nu mai poate schimba asta.
Deja sunt în mașină de câteva minute bune și nu mai am mult pana ajung acasă la el, sper doar sa nu dau de scorpia aia de Jessica, nu cred ca ma voi mai putea abține, sigur o strâng de gat de data asta dacă ma mai provoacă.
Bat la usa de ceva timp dar nu răspunde nimeni, apăs pe clanta și intru în casa, ma uit în living și nu era nimeni, trebui sa fie acasă, mașină este aici și nici usa nu era închisă, urc pe scări și ma îndrept spre camera lui, aud niște zgomote și intru direct. Vad pe pat doua geamantane destul de mari și imediat apare și Nicholas cu câteva haine în mana, era doar în boxeri, ce naiba?!
-Sofia? Ce naiba cauți aici? Ma privește mirat și eu aproape ca uitasem de ce am venit când ii privesc ochii, care erau foarte roși, pare ca a plâns s-au este doar obosit?
-Mm..eu... ma bâlbâi ca o idioata și el ma privește nedumerit, pot citi confuzia pe fata lui..
-Tu ce?
-Am venit sa vorbim... îmi scutur puțin capul și ma indemn sa îmi împlinesc scopul pe care l-am avut când am venit aici. Nu îmi vine sa cred ca ai îndrăznit sa vi la mine acasă și sa ceri sa o vezi pe Angelina... cu ce drept ai făcut asta? Nu tu ai zis ca nu este copilul tău, te-ai purtat ca un nenorocit cu mine și acum ce? Vrei sa te întorci în viata noastră ca și când nimic nu sa întâmplat?! Cat de nesimțit poți fi?
-Ascultă-mă Sofia eu...
-Tu ce? Știi ce, nici măcar nu ma interesează vreau sa nu te mai vad în viata mea, încearcă sa nu îmi mai apari în cale, vreau sa fiu fericita și pentru asta trebui sa te uit pe tine, ii voi da o șansă lui Max, ma voi căsători cu el asa ca uita de mine și de Angelina, nu te voi lasă să o vezi nu meriți asta, tu nu ști decât sa faci rău atât, le distrugi viata tuturor persoanelor din jurul tău! Deja plângeam, nu știu de ce dar durea al dracu de tare toată situația asta, îl iubeam și nici macar eu nu credeam nimic din tot ceea ce spuneam.
-Poftim! Îmi înmânează un dosar, îl iau, îl deschid ușor și el începe sa vorbească. Sunt actele de divorț și de asemenea și un act prin care va las vouă tot ceea ce am eu, inclusiv clubul Lux știu ac nu ști sa manevrezi o astfel de afacere dar dacă tot ai zis ca te vei căsători cu Max se va ocupa el de tot... știu ca nu mi-ai cerut nimic, dar este datoria mea considera ca este un cadou pentru Angelina, eu voi pleca departe îți voi îndeplini dorința și sper din suflet ca amândouă veți avea o viata fericita fără mine, îți amintești eu distrug viețile oamenilor din jurul meu!
-Dar nu am nevoie de nimic de la tine nici eu și nici Angi, plus de asta nu te-a gonit nimeni de aici doar am spus sa stai departe de noi... nu pot sa cred ca pleaca, știu ca eu i-am cerut asta și poate ca par bipolara, dar clar nu vreau sa plece definitiv, mai ales pentru ca eu vreau ca Angi sa îl cunoască mai târziu, nu vreau sa o îndepărtez de el, poate ca acum nu îl las sa o vadă dar odată și odată o voi face, de ce este atât de lași și fuge, indiferent de ce am zis eu, Nicholas pe care îl știu eu lupta când da de greu în nici un caz nu fuge... îl privesc socata și nu știu ce as putea sa ii spun, observ ca s-a îmbrăcat și ca a terminat și de împachetat, doamne ce sa fac, nu îmi doresc sa plece, dar nici nu îl pot opri.
-Asa este mai bine, nu pot sta aici atât de aproape de tine și fără sa te știu a mea, tu realizezi ca te vei căsători cu Max? Ce ai vrea sa fac sa stau sa privesc și eventual sa vin și la nunta? Poate ca am fost prost și nu am văzut ce vroia mama sa facă si am lăsat-o sa îmi otrăvească sufletul dar la dracu te iubesc, dar sunt conștient ca nu te merit, meriți pe cineva mai bun, iar eu cu siguranță nu sunt acea persoana, tu meriți pe cineva ca Max și dacă va căsătoriți veți fi fericiți. Acum scuză-mă dar trebui sa plec am un avion de prins.
Nu știu cum sau de ce dar încep sa plâng mai tare și sa îmi vărs toți nervi pe care i-am acumulat de ceva timp, știu ca a greșit dar chiar nu pot sa îl las sa plece, chiar dacă ma rănit mult, îl iubesc și am de gând sa îmi calc pe orgoliu, nu pot trai fără el și nici nu vreau asta.
-Asta ești tu? Asa rezolvi tu situația, ai dat puțin de greu și fugi? Atât de mult însemnam pentru tine? Atât se ușor renunti la noi? Ești asa un egoist, Nicholas pe care îl știu eu ar fi luptat pentru noi cu toate forțele! Plângeam și ii dădeam cu pumni în piept și el nu făcea nimic alceva decât sa ma privească șocat.
-Oprește-te! Cine naibi te mai înțelege pe tine acum câteva minute îmi spuneai sa plec și acum când am spus ca plec și te las sa fi fericita sa te căsătorești cu Max și restu tot nu ești mulțumită, ești nebuna clar! Ma prinde de mâini în timp ce vorbește părea puțin amuzat dar puteam sa observ ca nici el nu își dorește sa facă asta și nici eu îl iubesc vreau sa rămână cu mine, vreau sa fiu fericita, sa fim fericiți.
-Dar eu nu vreau sa ma căsătoresc cu Max, am mințit eu te vreau pe tine vreau sa te schimbi și sa ne împăcăm sa fim fericiți alături de fata noastră nu vreau sa divorțez! Tip ca nebuna și după ce termin îl privesc câteva secunde în ochii și îmi lipesc buzele de ale lui.
Capitol needitat!
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...