Capitolul 36

4.3K 191 3
                                    

Cobor la bucatarie îmi pun un pahar de suc, aud o usa la etaj trantindu-se dar ignor zgomotul și ies din bucătărie, intru în living și nu apuc sa fac doi pași pentru ca sunt lipita de perete în timp ce paharul îmi cade din mana și se izbește dur de podea.

-Nenorocito !!! Tipa și ma împinge mai tare în perete ,eram sigura ca nenorocita aia nu va tace din gura.

-Ce ai omule ești nebun? Ma fac ca nu știi nimic, poate asa scap...

-Cum ai putut, am avut încredere în tine, am sacrificat atâtea doar pentru ca el sa plătească și sa scăpăm de el, sa avem liniște și tu ce dracu ai făcut?! L-ai ajutat, îl iubești? Ti-a tras-o odată și gata te-ai îndrăgostit?! Nu știu cum ma eliberez din strânsoarea lui și îl plesnesc cat pot de tare dar a fost o prostie din partea mea pentru ca el ma apuca tare de par si ma trage puternic.

-Ești cea mai mare și proasta curva pe care am văzut-o! Îți rup capul după umeri ma! Te omor Nenorocito, jur ca te omor! Sincer vorbind îmi este din ce în ce mai frica niciodată nu l-am văzut atât de furios, ochii lui sunt complet negri și în timp ce îi privesc simt fiori în tot corpul.

-Dă-mi drumul, ma doare! Și nu ma mai jigni nu ai nici un drept, de ce sunt curva?! Nici măcar nu m-am culcat cu el tot ce s-a întâmplat în seara aia a fost o minciuna, a vrut ca tu sa suferi! L-am ajutat fiinca orice om merita a doua șansă și eu nu vreau sa devin ce ai devenit tu! Tip cat pot de tare și încerc sa îmi eliberez parul dar nu am nici o șansă.

-Nu pot sa cred ca spui asta, merita a doua șansă? Cred ca ai inebunit complet, ai uitat tot ce a făcut? Nu, clar ești nebuna! Și ce am devenit eu? Îmi da drumul la par dar în schimb ma tine de mana brutal.

-Nu mai contează dacă am uitat s-au nu, pur și simplu asta am simțit ca trebui sa fac și am facut-o, l-am ajutat, l-am avertizat s-au cum dracu vrei tu sa ii spui, am făcut-o și gata, acum dă-mi drumu nu ai nici un drept sa faci ceea ce faci! Ai devenit un animal, un om fără inima, ai schimbat rolurile cu David, acum tu ești nenorocitul, ești mai rău ca el uita-te la tine! Nici măcar nu te mai controlezi, nu știu cum te-ai transformat asa, dar ceea ce știu sigur este ca tu nu ești bărbatul de care m-am îndrăgostit și nici bărbatul pe care îl iubesc! Ești doar un nemernic, Nicholas, barbatul pe care eu îl iubesc, ar fi luptat corect și plus de asta uita-te la tine, nici măcar nu ți-a pasat de fetita noastră, nici măcar nu ai privit-o, nu ști cum arata! Nu ne meriți Nicholas, tu în felul în care ești acum nu ne meriți, îmi pare rău dar totul se termina acum și aici, definitiv! Încep sa plâng, și la dracu m-am saturat pana în gat sa tot plâng.

-Asta crezi tu, ca vei scăpa atât de ușor de mine? Nu pleci nicăieri!

-Las-o, fiule, nu merita, este doar o curva care s-a jucat cu voi, probabil ca urmărește bani și oricum nici măcar nu te merita! Scorpia aia ordinara este în spatele lui și vorbește în timp ce ii masează ușor umeri încordați.

-Nu știu care e curva dintre noi doua dar cu siguranță nu sunt eu aia! Și s-a dus dracu tot respectul meu faa de vârstnici dar femeia asta e dracu gol! Mișcarea lui Nicholas aproape ca ma adoarme și dabea când fac contact cu podeaua rece îmi dau seama ce tocmai a făcut, m-a plesnit, m-a lovit atât de tare ca am căzut pe podea, doamne ce naiba se întâmplă cu el, nu pot sa cred ca a devenit atât de nenorocit. Nu știu dacă de la lovitura nasul începe sa îmi sângereze dar opresc repede cu mana sângerarea ,nu am de gând sa ma las slaba în fata lor pentru nimic în lume.

-Fiule, de ce ai făcut asta, nu trebuia sa o lovești! Nenorocita joaca teatru bine, se apropie de mine și încearcă sa ma ridice de la podea dar eu ii dau mana la o parte și ma ridic singura, Nicholas ma privește cu ura și nu credeam ca vreodată în viata mea bărbatul pe care îl iubesc atât de mult m-ar putea urî și doare ,doare al dracu de tare sa vad și sa simt asta.

Imprint Past +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum