Ma trezesc cu o durere îngrozitoare de cap, noaptea trecuta și-a lăsat amprenta bine. Am băut ,nu stiu dacă de fericire sau din cauza nenorociri din viata mea. Nici nu știu cum ma simt acum, când știu ca el o sa plătească. Știu însă că niciodată nu cred ca voi mai putea fi o femeie normala, nu cred ca voi avea puterea sa las un alt bărbat sa se atingă de mine, pentru mine toți sunt la fel ,niște nenorociți. La psiholog nu am mai fost, nu vad rostul, chiar nu m-a ajutat cu absolut nimic pana acum, nu vad cum o va face de acum în colo. Îmi îngrop gândurile undeva într-un colt al minți bine ascuns, azi este ziua prietenei mele, deci vom petrece din nou. Trebui sa merg sa îmi cumpăr o rochita speciala, iar ei sa ii cumpăr un cadou pe măsură.
După ce mi-am făcut rutina de dimineață am ales sa port o pereche de blugi mulați negri și un tricou alb simplu, iar în picioare mi-am luat veșnici mei teneși negri. Îmi fac comanda la un taxi și cobor în fata blocului. Urc în mașină și ii spun adresa șoferului, în scurt timp ajung la destinație. După ce plătesc cursa cobor din mașină și fără sa îmi dau seama ma ciocnesc de cineva, nu apuc sa fac contact cu asfaltul ca acesta ma prinde de mana iar amintirile cu David îmi umple imediat mintea, același lucru sa intamplat și cu el și totul sa terminat mai mult decât fatal pentru mine. Deschid ochii încet și ii întâlnesc ochii lui ,pot sa jur ca sunt aceiași ca și ai lui David sau poate cu adevărat am luat-o razna. Totuși privirea bărbatului din fata mea nu exprima absolut nimic ,ochii aia negri ce par atât de goi și lipsiți de vreo emoție îmi dau fiori adânci în corp și simt ca ma lovesc pana în suflet. Totuși atingerea lui nu pare una delicata deloc, pare chiar puternica pot sa spun ca dureroasa.
-Data viitoare casca ochii bine! Spune pe un ton dur ,ce îmi exprima teama, teama de el ,dar ce Dumnezeu ,este prima oara când îl vad și totuși atât de multe stări îmi provoacă, ce este in neregula cu mine?
Nu spun nimic, deși ar trebui sa îmi cer scuze nu o fac, tonul lui răutăcios ma lasa rece, asa ca ma pun din nou pe picioare și îl mai privesc odată scurt în ochi și trec pe lângă el ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat.
-Ce om ciudat! Gândesc eu cu voce tare și îmi continui drumul grabita ,trebui sa ma grăbesc dacă nu vreau sa întârzi la un eveniment atât de important pentru prietena mea.Ajung în fata clubului unde va avea loc petrecerea și injur printre dinți ca nu am acceptat mașină ,pe care sotul mamei a vrut sa mi-o ofere cadou. Poate mi-o mai oferă odată și de data asta jur ca nu o mai refuz. Înaintez spre club ,cu o oarecare reținere și nu știu de ce.
O vad pe Alisa , alături de un grup de persoane imediat cum intru în incinta clubului. Ma observa și îmi face semn sa merg la ea.
-În sfârșit! Iar ai întârziat! Ma tachinează ea, probabil ca i-aș fi dat un răspuns pe măsură, dar fiinca este ziua ei ,de data asta trec cu vederea.
Zâmbesc ușor și ii dau cadoul ,o îmbrățișez strâns iar aceasta chicoteste ușor.
-La multi ani, iubita mea!!! Și ... nu apuc sa termin ca ma întrerupe imediat.
-Hai ,lasă dulcegăriile ști prea bine ca nu le suport nici eu și nici tu ,deci sa trecem peste asta, spune și pot sa jur ca în secunda următoare afișează un zâmbet malefic, oare ce mai pune la cale?!
-Trebui sa îți prezint pe cineva, continua ea și ma apuca brusc de mana, ma trage prin mulțimea agitata și în mai puțin de un minut, ajungem în dreptul unei mese retrase. Când vad cine se afla acolo, rămân stana de piatra și expresia mea se schimba instantaneu într-una de soc total.
-Ce cauți tu aici?! Spun, defapt mai mult tip și nu pentru ca muzica este foarte tare, fac asta fiinca simțeam o oarecare furie.Bunnn... deci nu prea ma pricep la treaba asta cu "nota autorului". În fine vreau sa va mulțumesc pentru ca va pierdeți timpul citind cartea mea. Va cer scuze pentru eventualele greșeli, dar scriu foarte repede deoarece timpul nu îmi prea permite. În fine.... Ceea ce voiam sa va spun este ca, de la următorul capitol cartea va merge un pic mai repede asta pana la punctul culminant și esențial din poveste. Sper doar sa nu iasă o catastrofa. Va aștept comentariile, indiferent ca sunt de bine sau de rău. Pupici și mulțumesc încă o data!!!!!
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...