Capitolul 24

4.9K 206 6
                                    

Ajungem sus, ma trage de mana și ma baga în camera, observ ca este camera lui și deja începe sa îmi fie din ce în ce mai frica, nu știu cum as putea sa scap de el, singurul care ar fi putut sa ma salveze este reținut de Nicholas, oare ce as putea sa fac? Nu vreau sa ma mai atingă, prefer sa mor decât sa își mai bata el joc de mine.

-Nici nu ști cat de fericit sunt, aștept momentul asta de mult timp. Chiar visam în fiecare seara ziua asta. Spune și se uita la mine cu o privire parșiva, eu rămân în picioare la câțiva pași de el, nu am de gând sa mai fac nici un pas în plus. Nici măcar nu știu dacă ar fi bine sa vorbesc, nu as vrea sa îl enervez, dar ceea ce știu sigur este ca eu voi avea mult de suferit dacă nu scap de aici.

-De ce faci asta, am suferit destul, s-a ocupat frățiorul tău pana acum sa îmi facă viata un calvar. Decid sa vorbesc chiar dacă știu ca ce va urma nu va fi bine, și daca tac nu rezolv nimic.

-De ce m-ai denunțat la politie , nu ți-a plăcut cum ți-am tras-o?

-Du-te dracu ! Tip și îl scuip, da stiu, o mișcare proasta din partea mea fiinca imediat ma prinde de mana și ma arunca pe pat în timp ce își înfige mâinile în gatul meu și strânge cu putere.

-Cred ca nu ști ce faci, chiar îți dorești să mori? În locul tău mi-aș controla fiecare cuvintel pe care îl spun, nimic nu ma oprește sa îți pun capăt zilelor asta m-ar bucura nespus, dar mai întâi trebui sa ne jucam puțin! Dar acum am treaba, trebui sa ii mulțumesc lui Nicholas pentru dorința împlinită. Spune și îmi da drumul la gat în timp ce eu îl privesc cu ura și încerc sa îmi reglez respirația, ce dracu au toți din familia asta de ma tot strâng de gat, atât de tare ii atrage gatul meu?!

 Spune și îmi da drumul la gat în timp ce eu îl privesc cu ura și încerc sa îmi reglez respirația, ce dracu au toți din familia asta de ma tot strâng de gat, atât de tare ii atrage gatul meu?!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sa fi cuminte... continua în timp ce se îndreaptă spre usa, o trântește și pot auzi cheia rasucindu-se în iala, clar la asta nu ma așteptăm, asta mai lipsea sa ma și închidă, parca nu ma sechestra.

Din perspectiva lui Nicholas:

Deja nu mai știu ce sa cred, Sofia a afirmat în continuare ca David a violat-o , chiar și de fata cu el, totul este foarte ciudat și sper din suflet ca nu am făcut o gresala mare. David intra în birou nervos și se duce imediat la barul din spatele biroului. Își pune un pahar de whisky și ma întreabă dacă vreau și eu, accept și imediat îmi înmânează paharul, decid sa vorbesc cu o oarecare reținere și nu pentru ca mi-ar fi frica de el ci pentru ca îmi e frica de ce va putea sa ii facă Sofiei dacă eu vorbesc ce nu trebui, știu ca sunt nesimțit și nu ma prefac ca îmi pasa, chiar îmi pasa dar pur și simplu sunt intre ciocan și nicovala nu știu pe cine sa cred, dacă Sofia i-a făcut rău degeaba fratelui meu merita din plin ceea ce se întâmplă dar dacă nu, nu ma voi putea ierta niciodată pentru ce am făcut.

-De ce Sofia susține și după ce te-a văzut ca tu ai abuzat de ea și spune ca nu minte cu nimic? Rade flegmatic în timp ce se poziționează cu spatele la mine și privește pe fereastra, întunericul era deja prezent și nu îmi pot da seama dacă doar afara s-au chiar și în sufletele noastre.

Imprint Past +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum