-Nimeni nu pleacă nicăieri! Vocea aceea... ma întorc speriata și eu și David și îl vad pe Nicholas cum ne privește cu un zâmbet în coltul gurii, urmat de Max, intra amândoi în living.
-Stai asa, tu trebuia sa fii la trei metri sub pământ, cum dracu... ți-am făcut înmormântare, eu personal ți-am dus cosciugul... cineva sa îmi dea o palma ca am inebunit vad fantome... se uita la mine șocat și pe urma vine și ma apuca brusc de brat și strânge destul de tare... deci tu știai, ești asa o curva nenorocita, tocmai când începusem sa am încredere în tine și încercăm din răsputeri sa ma schimb.
-I-ați mâinile după ea, nu știa a aflat acum câteva zile la spital și cu schimbatul, pe bune tu sa te schimbi, ma faci sa rad... David nu îmi da drumul la brat, ba din contra strânge mai tare...
-Dă-mi drumul ma doare, am copilul în brate termina! Spun cat se poate de calma în timp ce îl privesc în ochii
-Acum dacă ați terminat cu drama, sa discutam civilizat, Max i-a tu copilul și mergi sus. Rămân puțin uimita de faptul ca a fost asa de indiferent când a vorbit de prințesa mea, dar nu ii zic nimic și i-o dau pe Angelina lui Max.
David părea foarte nervos și se tot certa cu Nicholas de ceva timp, mama lui Nicholas părea amuzata și eu doar priveam... după ce David amenință și iese nervos din casa pleca și mama lui Nicholas în camera ei, apropo nu știam ca deja s-a instalat în casa, rămân cu Nicholas și îl privesc fără nici o emoție.
-Maine vor veni sa îl aresteze pe David, scăpăm de el, mai avem doar câteva ore... sparge tăcerea în timp ce se așează pe canapea, nu știu de ce dar nu voiam sa îl aresteze, ceva din interiorul meu îmi spunea ca nu trebui sa se întâmple asa, ca David este rău și se comporta urat doar din cauza urii pe care o are fata de Nicholas.
-Nu îmi pasa, tot ce ma interesează acum este fetita mea, chiar nu mai vreau bătăi de cap, trebui sa fiu linistita pentru ea!
-OK.. atât am avut de spus, ești libera... pe bune, asa se comporta? Un tata ar trebui sa fie cel mai fericit, măcar ar trebui sa vrea sa o cunoască, nu înțeleg de ce se comporta asa?! Nu zic nimic îl urmăresc cum se îndreaptă spre mini barul din living și își toarnă ceva maroniu în pahar... se întoarce și ma priveste în ochii nepăsător nu știu de ce dar îmi vine sa plâng, asa ca plec imediat spre camera mea, este ora de masa pentru Angelina.
Orele treceau foarte repede și deja este destul de târziu, eram pe balcon și priveam cerul, prințesa mea dormea asa ca încercăm sa ma relaxez și sa analizez situația de acum și mai ales comportamentul lui Nicholas. El este plecat de câteva ore cu Max și observ ca David își parchează mașina și intra în casa. Nu știu de ce simt nevoia sa fac asta dar o sa fac, îl voi avertiza și ii voi spune sa plece, sa fuga, David s-a schimbat și poate ca greșesc dar orice om are nevoie de o a doua șansă, chiar și cel mai rău om. Fug grabita și nu apuc sa cobor scările ca ma întâlnesc cu el, îl apuc de mana și îl trag într-un colt mai întunecat și mai ferit.
-Trebui sa vorbim urgent! Ii spun dar vad ca ma privește cu ura, privirea lui ma sperie și pentru un moment ezit, dar imediat îmi revin când vocea lui ma scoate oarecum din transa.
-Nu avem ce sa vorbim, m-ai trădat, am avut încredere în tine, am încercat sa ma schimb pentru tine și pentru Angelina, și ce am primit în schimb? A stai îți zic eu, neîncredere, minciuni și trădare, mai trădat Sofia!
-Măcar asculta-ma, nu am timp sa îți explic poți sa crezi ce vrei, dar trebui sa pleci neapărat de aici în seara asta, trebui sa fugi! Ii spun în șoaptă, încă mai este pe aici scorpia aia nu prea as vrea sa ma audă.
-Ce încerci sa faci? Ce plan mai ai cu Nicholas, acum vreți sa ma scoateți din peisaj? Spune și se apropie din ce în ce mai mult de mine și încep sa tremur involuntar, încă îmi este frica de el puțin.
-Hmm... nu joc nici un joc doar ca politia va veni mâine sa te aresteze la prima ora, Max mi-a spus ca a predat pistolul tău ca dovada ca l-ai împușcat pe Nicholas, atâta știu te rog crede-mă, trebui sa pleci! Ma privește uimit și se încrunta vizibil nervos.
-Și de ce dracu ma ajuți? Ce câștigi din asta?-Nimic, poate ca părerea mea este ca și cel mai nenorocit om merita a doua șansă, poate ca te-am crezut ca ai încercat sa te schimbi, s-au poate pur și simplu știu ca în adâncul sufletului tău tu nu ești un om rău! Acum rămâne decizia ta ce faci, eu te-am ajutat cat am putut, sper sa îți fie bine și sa te liniștești, sa încerci sa devi un om cu adevărat bun! Dau sa plec dar ma prinde de mana...
-Sofia... ma întoarce cu fata la el și își lipește buzele de ale mele, nu cred ca a făcut asta, sper ca nu m-a înțeles greșit...
-David, m-ai înțeles greșit...
-Nu te-am înțeles greșit, știu ca nu ai făcut asta din iubire ci doar pentru ca ești un om bun, doar ca am vrut ca ultima amintire cu tine sa fie asta! Pleacă spre camera lui și eu ma grăbesc la fel de repede spre camera mea, dar nu apuc sa intru pentru ca vocea aceea sâcâitoare îmi inunda timpanele, nu iarăși ea!
-Foarte frumos din partea ta, domnișoara Sofia! Spune în timp ce bate din palme, eu ma uit la ea ca și când nu as ști la ce se refera sper doar ca nu a auzit conversația mea cu David, pentru ca știu ca primul lucru pe care îl va face va fi sa ii spună fiului ei. Nu face pe mironosița cu mine, ști prea bine la ce ma refer!
-Nu știu la ce va referiți si sunt foarte obosita, asa ca va rog frumos sa ma scuzați, va doresc o noapte excelenta! Încerc sa scap de ea cat se poate de frumos dar se pare ca femeia asta e foarte decisa sa ma calce pe nervi și sa uit de tot respectul pe care ar trebui sa îl am fata de ea.
-Nu face pe proasta cu mine, sa ști ca nu este frumos sa te joci cu trei frați, sa te săruți cu ei pe la colturi și mai ales sa îl ajuți pe David împotriva lui Nicholas hmm... ma gândesc oare ce părere va avea fiul meu când va afla!
-Nu am făcut nimic din ce ați zis, și oricum nu îmi pasa de nimeni din casa asta cu atât mai puțin de fiul dumneavoastră și de ceea ce crede el! Dau sa plec dar ma opresc și continui... a încă ceva, doamna Black eu zic sa va vedeți de treburile dumneavoastră, nu ați vrea sa ma aveți ca dușman, pe cat sunt de dulce și naiva pe atat sunt de rea și periculoasa! Și da asta a fost o amenințare! Intru în camera și trântesc usa, aproape ca uitasem de Angelina, dar femeia asta ma scoate din sărite ,din prima clipa în care am văzut-o nu am putut sa o sufăr.
Este cinci dimineața și nu am somn, mai devreme l-am văzut plecând pe David cu o geanta, ma bucur ca a luat decizia corecta... cred ca voi merge sa beau ceva, am gatul uscat și un gust amar în gura. Trec pe lângă usa camerei lui Nicholas și aud niște voci sper doar ca nenorocita de masa nu i-a spus ceva ca o omor. Cobor la bucatarie îmi pun un pahar de suc, aud o usa la etaj trantindu-se dar ignor zgomotul și ies din bucătărie, intru în living și nu apuc sa fac doi pași pentru ca sunt lipita de perete în timp ce paharul îmi cade din mana și se izbește dur de podea...
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...