Clar am încurcat-o rău de data asta, de ce naiba nu am stat cuminte în banca mea, ce ma gândeam ca îl găsesc pe tata în sertarul ala?! Doamne sunt asa o proasta, clar nu mai scap din mâinile lui de data asta.
-Ești asa o nenorocita! Clar tu vrei sa ma provoci, îți arat eu acum. Vine spre birou furios dar eu încep sa fug ocolind biroul, știu ca nu am nici o șansă să ajung la usa fără ca el sa ma prindă.
-Asculta, eu...
-Taci, ce ai crezut ca poți sa găsești ceva despre tăticul tău, după ce termin cu tine încep cu el vei vedea cat vei regreta!
-Nu, te rog ,pe el lasă-l în pace, mie îmi poți face ce vrei tu, te rog tata nu are nici o vina! Spun și ma opresc din a mai fugi, el ma prinde brusc de brat și ma trage după el, ieșim din birou și urcam scările. Plângeam din nou am început sa o fac foarte des, în ce naiba m-am băgat de ce a trebuit sa accept eu căsătoria cu Nicholas, am fost atat de proasta și încă continui sa fiu.
Intrăm în camera lui și în mai puțin de 1 secunda ma trântește brusc pe pat și se urca pe mine, nu pot sa cred ca se va intampla asta și a doua oara, nu nu pot sa accept asa ceva.
-Te rog nu face asta! Rade și începe sa ma sărute pe gat, își baga o mana în parul meu în timp ce trage cu putere. Îl tot rugam dar nu avea nici o reacție nici la rugămințile mele nici la plansetul meu de disperare. Se ridica puțin, ma apuca brutal de tricou și îl rupe, rămân în sutien și ii pot vedea ochii plini de dorința. Când începe sa tragă de breteaua sutienului încep sa plâng mai tare și tip:
-Ajutor, sa ma ajute cineva, Max!! Nu știu de ce l-am strigat tocmai pe Max, mai ales ca nu l-am mai văzut din ziua aia, deși pot sa afirm cu tărie ca mi-aș dori ca defapt Nicholas sa vina sa ma ajute și regret tot ceea ce i-am zis, ce ma fac.
David rade mult mai tare, chiar era amuzat de situație dar eu nu ma opresc din țipat.
-Tarfa, îl strigi pe Max, cine crezi ca te poate salva din mana mea? Taci dracu și lasă-mă sa ma bucur de corpul tău pentru a doua oara, aștept de mult sa fac asta deși ma așteptăm să o facem în alte circumstanțe, nu îmi pasa ma mulțumesc oricum.
-Te rog, dă-mi drumu, promit ca nu mai ies niciodată din cuvântul tău, fac ce vrei tu numai nu face asta! El își face în continuare treaba,una din mâinile lui scârboase este peste buzele mele in timp ce cealalta este acum pe pielea mea și ma strânge foarte tare, mușcăturile pe care le plasează pe gatul meu sunt foarte dureroase, nici nu mai vorbesc de durerea din suflet, pur și simplu nu ma mai simt în stare sa mai trec a doua oara prin asta!
Nu am de gând sa ma las, asa ca încerc sa îmi strecor genunchiul intre picioarele lui și sa îl lovesc dar cum ghinionul se tine de mine nu apuc sa fac mișcarea ca el observa și se înfurie mai rău, încerc sa ma ridic dar îmi trage un dos de palma și ma trântește din nou pe spate. Nu știu cat voi mai rezista, dar tot tip trebui sa ma audă cineva. Și exact când el își apropia mana de închizătoare blugilor mei, cineva bate cu putere în usa.
-Nu știu cine ești, dar ai face bine sa dispari în momentul asta! Tipa David la persoana ce nu s-a oprit din bătut nici măcar un minut, dar nici eu nu am de gând sa pierd aceasta oportunitate.
-Ajutor, Nicholas te rog ajută-mă! De data asta eram sigura ca este el, nu știu de ce dar era mai mult decât sigura. Mișcare proasta din partea mea pentru ca David își strânge pumnul și ma lovește în burta, simt cum rămân fără aer, dar îl observ cum se ridica după mine și se îndreaptă spre usa.
Deschide usa și pot sa observ un Nicholas, puțin spus furios, când ma observa își schimba imediat starea și pot citi în ochi lui mila și dezamăgire, dar și vina, se simte vinovat. David începe sa tipe la el, dar nici el nu se lasă mai prejos încep sa se certe și David îl lovește brutal în maxilar cu pumnul. Bun ce sa fac, ce as putea sa fac unde sa fug, având în vedere ca ei sunt aproape de usa nu as reuși sa trec neobservata. Dar imediat observ cealaltă usa cea a bai și ceva nebunesc îmi trece prin minte, cu siguranta asta va fi scăparea mea și asa nu ar mai avea de ce sa ii facă rău nici tatei.
Ma ridic cu greu din pat, burta ma durea foarte tare datorita pumnului mult prea puternic pentru mine, imediat cum simt ca îmi recapăt echilibrul merg ușor spre usa bai dar ma opresc în loc imediat ce privirea lui Nicholas o întâlnește pe a mea, nu îmi fac probleme dacă a venit aici sa ma ajute cu siguranță nu ma va opri sa merg spre baie, și sper sa nu ma observe David.
Intru în baie și trântesc usa tare, răsucesc cheia de doua ori și ma proptesc de ea lăsându-mi corpul sa alunece ușor în jos. Lacrimile îmi inundau fata momentele de mai devreme și cele de prima oara când David a abuzat de mine îmi vin în cap și ma gândesc oare dacă Nicholas nu ar fi apărut ce se întâmplă...
-Nenorocito, deschide usa în momentul asta ca te omor! Tipa David în timp ce lovește cu pumni... e numai vina ta nenorocitule... spune și îmi dau seama imediat ca vorbește cu Nicholas. Ma ridic și ma proptesc cu mâinile de chiuveta și ma uit în oglinda, ceea ce vad îmi displace total, cearcănele sunt imense, buza vânătă și amprenta palmei lui este încă pe obrazul meu. Deschid dulapul din partea stânga și încep sa cotrobăi, inițial cautam niște pastile, da vreau sa îmi pun capăt zilelor asa știu ca nu va mai avea de ce sa ii facă rău lui tata și plus de asta pot pune capăt suferinței mele, găsesc un set de lame, asa ca i-au una și ma așez din nou jos pe podea în timp ce tip spre usa:
-Stai liniștit, peste câteva minute nu vei mai avea pe cine sa te răzbuni, prefer sa ma omor decât sa îți mai simt mâinile și buzele scârboase pe corpul meu vreodată! Îl aud cum rade, probabil crede ca mint dar va vedea ca nu este asa.
-Sofia, te rog nu face o prostie, deschide usa! Știu ca este vocea lui Nicholas și se vede ca este îngrijorat, îl iubesc dar nici măcar el nu ma poate ajuta,nu cred ca am iubit vreodată pe cineva asa dar pur și simplu nu mai pot indura nimic și nici nu pot sa trăiesc cu gândul ca tata poate păți ceva în orice moment ,asa ca ceea ce voi face va fi cel mai bine pentru toți.
Apropii lama de venele de la mana și ignor cu desăvârșire strigatele lui Nicholas, trag aer în piept și îmi fac curaj apăs și tai adânc,
repet același lucru și la cealaltă mana și dau drumul lamei sa cada pe gresia rece. Aud o bubuitura și vocea lui Nicholas iar apoi închid ochii și ma izbesc de gresie.
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...