-Despre ce vorbești? Îl întreb, chiar sunt curioasa ce naiba poate sa fie atât de grav?
-Nu îți pot spune acum, mai ai răbdare puțin... spune și își lasă capul în jos. Sigur este ceva foarte grav, pot vedea asta în ochii lui și sper sa nu fie vorba de tata nu as suporta sa ii facă ceva.
"LA FEL CUM AM SPUS ȘI DATA TRECUTA, DE AICI CITIȚI PE PROPRIA RĂSPUNDERE +18"
Îl iau fata în palme și îi ridic capul, acum ne priveam în ochii și ii pot citi durerea din ei.
-Dacă tot te voi urî atât de tare mâine, astăzi vreau sa îmi rămână o amintire frumoasa cu tine, vreau sa profit de acest Nicholas din fata mea măcar acum. Spun și îmi izbesc buzele de ale lui, îmi răspunde la sărut. Mâinile lui coboară pe soldurile mele și ma ridica pe blatul din spatele meu, ma dezlipesc din sărut și îmi mut buzele pe gatul lui, scoate un geamat de placere și își baga o mana în parul meu în timp ce trage încet și îmi las capul pe spate. Începe și el sa ma sarute pe gat și coboară încet spre decolteul meu, trage de tricou în jos și îmi lasă la iveala unul din sâni își lipește buzele de sfârcul meu întărit și ii pot simți limba fierbinte.
Amândoi ne doream asta, probabil ca unul mai mult ca altul și poate mâine o sa regret tot dar azi vreun sa ma bucur de aceasta placere întâlnită numai cu el. Sărutările lui erau ca un medicament pentru mine, nu îmi vine sa cred ca am reușit sa ii rezist atâta timp, mai ales pentru ca știam ce am simțit prima oara când a fost al meu.-Puneți picioarele în jurul meu, nu o putem face aici.... în secunda următoare fac exact cum mi-a spus și acum ne îndreptăm spre camera mea și ma rog în sinea mea sa nu iasă nimeni din vreo camera sa ne vadă. Ma așează pe pat și începe sa ma dezbrace foarte repede, se putea observa ca este foarte excitat și nu mai poate rezista mult, dar continua sa se joace cu corpul meu și sa sărute fiecare părticică din el.
Îl împing și ma urc eu peste el și în timp ce încep sa ii sărut pieptul bine lucrat și gol, el ma oprește și spune:
-Nu îmi place sa fiu dominat, dar când ma gândesc la corpul tău perfect peste al meu sunt foarte excitat, știu ca nu ai experienta dar nu îți face probleme te voi ajuta eu plus ca tu trebui doar sa faci ceea ce simți.
Îmi lipesc din nou buzele de ale lui și imediat simt cum mădularul lui intra încet în mine iar apoi începe cu mișcări mult mai rapide dar foarte plăcute. După ceva timp își pune mâinile pe soldurile mele și începe sa îmi arate cum ar trebui sa ma mișc, ma las ghidata de mâinile lui. Un geamăt puternic din partea lui ma face sa roșesc, sigur la auzit atât Delia cat și Max sper doar sa nu își facă apariția pe aici unul din ei. Mișcările mele erau din ce în ce mai intense și plăcerea se putea citi imediat pe fata lui. În mai puțin de câteva secunde eu îmi dau drumul și ii gem numele foarte tare, s-a întâmplat fără sa îmi dau seama. La scurt timp după mine face și el același lucru. M-a pun pe partea libera a patului și răsuflu greoi, atât eu cat și el.
Razele soarelui îmi inunda camera pe semne ca este dimineața și ar trebui sa ma trezesc. Amintirile nopții trecute îmi acaparează mintea și spre surprinderea mea nu regret nimic deocamdată. Ce este ciudat e ca Nicholas nu este lângă mine oare unde o fi, nu cred ca a plecat la el în camera sa doarmă este ciudat având în vedere cat de obosit era, am făcut-o de mai multe ori aseară și deja simt un disconfort groaznic în acea zona. Totul a fost superb și parca imediat cum terminam o partida îmi doream alta , parca nu eram eu. El a fost tandru dar și puțin brutal dar nu am simțit nici o clipa durere ci doar placere. Totuși unde a dispărut asa de dimineață, teoretic ori nu a dormit deloc și a plecat în camera lui ori a dormit doar vreo doua ore.
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...