Bun la asta chiar nu ma așteptam, nu este bine deloc, dar când naiba și-a deschis un club? Și se pare ca Max a exagerat, nu îl vad deloc rău, din conta vad ca o duce foarte bine. Ma întorc spre barman nervoasa, tare mi-aș dori sa nu ma vadă deloc cat timp stau aici dar nu prea cred ca am eu norocul asta.
-Ști ce, dă-mi toată sticla! Spun și zâmbesc forțat. Iau sticla și ma întorc cu spatele la bar, îl vad din nou ,butona telefonul și fuma, încep sa beau din sticla și sa ma mișc ușor pe ritmul muzicii, în timp ce înaintam spre masa.
Nici nu ajung bine la masa ca sunt asaltata cu întrebări ,de Max.
-L-ai văzut, nu? Întreabă îngrijorat
-Da... dar nu îmi pasa, asta este seara mea și nimeni nu va reuși sa mi-o strice, nici măcar el!
-Hei, despre ce vorbiți voi doi acolo? Prietena mea întreabă în timp ce îmi ia sticla din mana... nu mai pot de sete mai stăteai mult?
-Era coada la bar... mint eu și aceasta rade
-Da, sunt foarte multe persoane prezente mai ales ca este prima seara... am primit mesaj, patronul adică prietenul meu adică cel mai arătos bărbat ne va onora cu prezenta foarte curând. Max se uita mirat la mine dar eu ii fac semn sa tacă, nu vreau ca Alesia sa știe ca eu îl cunosc, nu vad rostul...
-OK, deci pana atunci sa bem! Zic eu încercând sa ma calmeze nu știu cum voi reacționa când îl voi avea din nou în fata mea, trebui sa fiu puternica și sa nu ma las dusa de val...
Mergem pe ringul de dans toți trei și eu cu Alesia începem sa ne mișcăm lasciv pe ritmul muzicii, sper din suflet ca ea nu are nici o treaba acum și nici în viitor cu Nicholas, nu as suporta asta. Ea nu știe absolut nimic de mine și Nicholas pentru ca nu am apucat sa vorbim prea multe.
-Ce face cea mai frumoasa femeie din acest club? Ii aud vocea și pentru o secunda ezit sa ma întorc dar într-un final o fac și pot sa jur ca am crezut ca vorbea cu mine, dar îl vad cum o îmbrățișează din spate pe Alesia, eram foarte aproape de ei și de acea am putut auzi acele cuvinte.
-Vai ce mincinos! Zice Alesia și se întoarce și îl pupa pe obraz foarte pasional dacă pot spune asa ,deci este clar intre ăștia doi este sigur ceva.
Max ma apuca de mana și ma trage încet spre el în timp ce îmi spune sa plecam, ii dau mana la o parte și ii spun puțin furioasa.
-Termina, nu te mai purta ca și când eu as fi un copil, pe mine nu ma deranjează prezenta lui și nu ar trebui nici pe tine sa te deranjeze, ma voi preface ca nu îl cunosc și îl voi evita cat de mult pot, ok?
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...