Din perspectiva Sofiei
Azi plec din acest spital datorita insistentelor mele și buneivointe a lui Nicholas, chiar dacă ma duc intr-un loc mai rău decât un spital. Încerc din răsputeri sa am din nou încredere în Nicholas, îmi este greu dar, probabil ca și din cauza faptului ca îl iubesc inima îmi spune sa cred în el. Ma consolez cu faptul ca David a plecat pentru câteva zile din tara și ca Nicholas la sunat pe tata sa vina la vila, îmi este asa dor de el și ma bucur enorm ca el nu știe despre David nu cred ca ar reacționa bine ,deși îmi doresc sa ii spun asa voi ști sigur ca va fi tot timpul în garda și ca se va feri de David, dar mai mult ca sigur asta ar fi o nebunie pentru ca nu ar mai accepta sa rămân în casa aia nici o secunda și probabil ca ar spune sa mergem la politie ceea ce este imposibil fiinca i-aș face rău lui Nicholas și nu vreau asta indiferent cat a greșit fata de mine eu îl iubesc și nu as putea sa ii fac un asemenea lucru.
Nicholas îmi deschide portiera mașinii și îmi întinde bratul pentru a ma propti de el, încă eram slăbită nu ma puteam tine bine pe picioare. Intrăm în vila și ochii mi se fac cat cepele la vederea tatălui meu ce avea o fata îngrijorată, ce naiba, se presupune ca trebuia sa vina după amiaza, nici măcar nu am apucat sa îmi ascund bandajale de la mâini și semnele după gat, ce fac acum? Îl strâng mai tare pe Nicholas de brat, îmi era frica de reacția tatei și nici macar nu știam ce as putea sa ii spun. Vine grăbit spre mine și ma îmbrățișează strangandu-ma tare.
-Tata, ma doare! Ma plâng eu și el se retrage repede și ma priveste.
-Ești bine, nici nu ști cat de îngrijorat am fost, ia stai asa, ce naiba este asta? Se presupune ca ai anemie de ce ai bandaje la mana? Și acum clar trebui sa ii explic tot dar nu prea știu cum sa o fac, dacă se gândește sa ma i-a de aici clar nu este bine pentru ca David se va înfuria și tata nu ii poate face fata, nu se poate apară pe el cu atât mai puțin pe mine.
-Sunt bine tata, este o poveste lunga și sunt foarte obosita, te rog sa o lăsăm pe mai târziu.
-Nici sa nu aud asa ceva Sofia, în momentul asta îmi spui ce sa intamplat! Nenorocitule ce i-ai făcut? Spune și se repede la gatul lui Nichols, asta nu este bine trebui sa îl opresc.
-Tata, încetează te rog !Nicholas nu are nici o vina! Spun eu deși pe undeva mint poate ca nu din cauza lui mi-am tăiat venele dar clar din cauza lui sunt în situația asta.
-Domnule Dantes, va rog sa va calmați va vom explica tot dar trebui sa fiți calm!
-Sofia, ai face bine sa îmi dai un motiv bine întemeiat sau îl omor pe nenorocitul asta! Spune tata în timp ce își încleșta maxilarul și îl împinge pe Nicholas destul de tare.
-Este vorba de David, el mi-a făcut asta, spun și ii arat semnele de pe gat...
și venele mi le-am tăiat tot din cauza lui , Nicholas m-a salvat probabil ca acum nu mai eram aici dacă el nu făcea asta.
-David, nenorocitul ala? Cum naiba a reușit sa iasă din pușcărie, judecătorul îl condamnase la 10 ani fără posibilitatea de a ieși pe cauțiune...
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...