-Scuze, nu am vrut sa te speri! Pe bune își cere scuze ? Acum ne purtam frumos? Clar nu ii mai suport schimbările astea, bruște, de comportament.
-Mda... spun și trec pe lângă el, nu ii suport prezenta asa ca nu vreau sa mai stau nici un minut aici. Chiar dacă știu ca David la mințit, tot nu este o scuza pentru ce a făcut el, nu îl pot ierta, dacă știa ce se va intampla măcar nu se culca cu mine, nu trebuia sa își bata joc chiar asa.
-Asculta, eu... dar nu apuca sa continue ce avea de spus pentru ca îl întrerup.
-Nu ți-am cerut nici o explicație! Ma întorc cu fata la el și ii întâlnesc ochii, acei ochii frumoși și misterioși în același timp.
-Dar eu simt nevoia sa îți explic, te rog lasă-mă sa ma descarc măcar după ce ma vei asculta poți sa faci ceea ce vrei. Spune și face un pas sper mine, când observ eu fac un pas înapoi, si ridic mana dandu-i de inteles sa nu se apropie de mine..cel mai bine este sa păstrăm distanta.
-Crezi ca daca vei face asta se va schimba ceva? Mi-ai făcut suficient rău și crede-mă ca nici o scuza din lume nu ma va vindeca în nici un fel! Nici măcar nu realizezi ce ai făcut cu adevărat în momentul în care m-ai dat pe mana lui David, nu te voi ierta niciodată... Și dacă într-adevăr regreți ,ceea ce se va intampla la final va fi atât de grav în cat nici măcar tu nu vei putea sa te ierți! Spun și încep sa plâng, cel mai tare ma doare ca tata este implicat în asta și nici macar nu știu de ce este in stare cu adevărat David, dacă tata pățește ceva din cauza mea, viata mea se va termina în momentul ala.
Se apropie de mine din nou, dar nu mai am puterea sa ma îndepărtez asa ca rămân pe loc își ridica mana și cu degetul mare îmi șterge lacrimile ce se prelingeau ușor pe obrazul meu.
-Nu plânge, uite îți promit ceva, dacă într-adevăr ești nevinovata jur ca te voi scăpa din mâinile lui David și pe tine și pe tatăl tău, doar ai încredere în mine.
-Cat de nesimțit poți sa fii? Cum poți sa îmi ceri asta, după tot ce ai făcut ,cum crezi ca voi mai putea sa am încredere în tine vreodată în viata mea?
-Știu ca am greșit, dar încearcă sa te pui în locul meu, tu ce ai fii făcut? Îți mai cer doar o șansă, atât.
-Se vede clar ca ai băut și nu numai din cauza mirosului... ma uit cu dispreț la el și scuip cuvintele fără pic de regret.. te urăsc Nicholas, te urăsc mai tare decât îl urăsc pe David care a făcut ceea ce a făcut, doar stai departe de mine, pleacă din viata mea nu vreau sa te mai vad niciodată! Ma privește șocat, poate am fost cam dura dar în acest moment este ceea ce simt și nu îmi voi schimba părerea. Dar tot am de gând sa ii demonstrez ce părere are David despre el. Merg în camera poate reușesc sa ma odihnesc puțin.
Dimineața ma trezesc dar nu prea vreau sa deschid ochii, simt ca sunt pe ceva moale și practic pare a fi un pat, sper ca David nu a făcut gresala de a ma muta în pat cu el ca îl strâng de gat ,clar. Deschid ochii cu frica și observ ca sunt în camera mea în patul meu, cum naiba am ajuns aici? În mai puțin de un minut în care am stat sa ma gândesc cum naiba am ajuns aici cineva intra val-vârtej în camera și observ ca este David, dar de ce dracu este nervos?
CITEȘTI
Imprint Past +18
RomanceÎndrăgostită pana peste cap de el, ajung sa fac cea mai mare gresala din viata mea. Încercând sa ies în evidenta, prostia ma poarta departe de limite și ,deși nu m-am gândit vreodată sa fiu a lui în modul asta ,el a obținut ceea ce a vrut de la min...