Hoi peepz,
Leuk dat jullie mijn boek lezen.
Ik zal het niet te lang maken, maar hieronder een paar dingetjes;Updates:
Ik update wanneer ik wil,
Ik heb geen voorraadje dus ik publiceer een hoofdstuk gewoon zodra het af is. Nooit meer dan 2 per dag, maar het kan soms ook een week duren voor ik een nieuw hoofdstuk plaats. Hier over zeuren in de comments helpt niet.
Een leuke, aardige manier is natuurlijk altijd welkom, dat weet ik dat je mijn verhaal leest en dan waarschijnlijk ook leuk vindt.Comments
Je mag alles wat je wil zeggen in de comments zetten, natuurlijk, leuks zelfs. Maar houd het aardig.
Als je mijn boek niet leuk vindt stop dan gewoon met lezen. Niemand heeft er iets aan als je gaat haten, ook jij niet.
Reageer ook gewoon aardig op elkaars comments.Spelfouten
Het zou best kunnen dat er een aantal typ of spelfouten in mijn verhaal zitten. Dit komt vaak omdat ik redelijk snel typ en te lui ben om het na te kijken 😂
#luiheid
Je mag mij hier altijd aardig op wijzen. Graag zelfs.Het verhaal
Ik heb op het moment dat ik ben begonnen met dit verhaal nog geen duidelijk plot en/of speciaal iets. Dus lijkt het gewoon een echt cliché badboy/goodgirl verhaal. Ik hoop dat ergs halverwege het verhaal een heel leuk, orgineel idee bij me opkomt, dus het kan dat het plot ineens veranderd.
Als het gebeurt, ik heb je gewaarschuwd.Cover
Even over de cover op dit moment, ik vindt hem zelf echt heel erg lelijk, en ik ga een nieuwe maken. Maar als er iemand is die misschien/graag een cover voor mij zou willen maken zou ik dat echt suuuuuuuper leuk vinden. Zet het dan vooral even in de comments.
Verder hoop ik dat jullie mijn verhaal leuk gaan vinden.
Dit is/word de herschreven versie van "to perfect"Xxx UNICORNTJE
JE LEEST
Bad, with a kind of good ~Voltooid~
Romance"O, gaan we hard to get spelen boterbloem" vraagt hij. "Nee, we spelen not to get, en hou op met je rare bijnaampjes, ik kom niet eens overeen met een boterbloem" vertrouw ik hem toe. **************************************** Malou Hannah Jasmin van...