***
Prince and Princess
***
Koppijn, misselijkheid, een uitgedroogde mond en het gevoel dat ik voor drie dagen niet geslapen heb achtervolgen me de hele volgende dag.
"Jax?" Vraag ik als ik een tijdje in stilte naar hem heb gestaard.
Jax, die aan zijn bureau op zijn computer een verslag maakt, draait zich om op zijn stoel en kijkt me vragend aan, zijn ellebogen op zijn knieën en zijn kin in zijn handen.Met een grijns steek ik mijn hand naar hem uit, en als hij opstaat en hem vastpakt, geef ik een ruk aan zijn arm en valt hij bovenop me.
"Malou!" zegt hij met rollende ogen en komt naast me onder de dekens liggen.Ik giechel eventjes en nestel me tegen hem aan, zo dat we lepeltje lepeltje liggen, en Jax slaat zijn armen om me heen.
"Ik houd van je princess" fluistert hij zachtjes in mijn oor, en dan val ik in slaap.***
Als ik opnieuw wakker word, staat de zon al zo hoog aan de hemel, dat hij recht door het dakraam van Jax's kamer schrijnt.
Jax ligt nog steeds tegen me aan en na een tijdje besef ik dat hij ook slaapt.Zijn haar zit volledig door de war en zijn mond hangt een beetje open, waardoor hij er uitziet als een jongetje van zeven in plaats van achttien.
Ik schrik op als mijn telefoon ineens begint te trillen, en zo stil mogelijk kruip ik het bed uit.
Het is Demi."Hoi Deem" fluister ik zacht.
"Hoi Lou, waarom fluister je?" Fluistert Demi terug.
Ik grinnik even en zeg dan: "omdat Jax achter me ligt te slapen".Ineens pakt iemand me van achter vast en word ik achterover getrokken.
"Correctie, omdat Jax achter je lág te slapen" zegt Jax met een grijns en kust mijn nek.Een tinteling verspreid zich binnen no-time door mijn lichaam en het voelt alsof iemand een kampvuurtje stookt in mijn buik.
"Oke dan, Jax lág te slapen" zeg ik tegen Demi.
Ze lacht even en zegt dan ineens streng: "waar was je nou ineens gister, ik maakte me ontzettend zorgen!".
"Sorry schat, Jax vond het leuk om me zomaar mee naar huis te nemen, omdat ik volgens hem dronken was" zeg ik verontschuldigend, met een veelbetekenende blik richting Jax."Je wás dronken Malou, ik dacht het niet, ik wist het" zegt Jax met zijn kin koppig vooruit en een eigenwijze twinkeling in zijn ogen.
"Ja ja, betweter" zeg ik grijnzend."Maar goed, dat wou ik dus even vragen, ik ga nu weer pitten, bye" zegt Demi ineens en hangt op, nog voor ik dag terug kan zeggen.
"Ook doei" zeg ik beteuterd en leg mijn telefoon terug op het nachtkastje."Ach jo, ze gunt ons gewoon even de ruimte" zegt Jax grijnzend en trek me in een warme knuffel.
Met een diepe zucht leg ik mijn wang tegen zijn schouder en luister naar zijn hartslag, die zich zonder zich ergens druk over te maken, rustig bonkt in zijn borstkas.Jax ene hand rust op mijn onderrug, met de andere draait hij afwezig rondjes met zijn duim over de rug van mijn hand.
"Ik wou dat we voor altijd zo konden blijven liggen" zegt Jax na een korte stilte. Zijn stem kriebelt via zijn borstkas in mijn oor.
"Ik ook" antwoord ik met een zucht en duw mezelf een stukje omhoog, zodat mijn kruin op de hoogte van zijn ogen is."Ukkie" zegt Jax plagend en trekt me bovenop zich.
"Lange spriet" antwoord ik eigenwijs en tik hem op zijn neus.
Jax rolt alleen even met zijn ogen en drukt dan zijn lippen op mijn voorhoofd."Heb je zin om ergens heen te gaan?" Vraag ik na een tijdje en til mijn hoofd van zijn lippen.
Jax schud zachtjes van nee en trekt me opnieuw tegen zich aan.
"Nope, ik denk dat ik het zo wel de rest van de dag uithoud" zegt hij met een glimlach en geeft me een zoen op mijn mond.Glimlachend tegen zijn lippen aan, leg ik mijn handen in zijn haar en al snel voel ik zijn tong tegen mijn tanden.
Om hem te plagen bijt ik zachtjes op zijn onderlip, maar dan geef ik hem toch toegang en nu is Jax degene die glimlacht.Na een tijdje ben ik de eerste die loslaat en veeg voorzichtig een plukje haar uit zijn ogen.
"Ik houd van je" fluister ik zachtjes.
Het voelt goed om het een keer als eerste te zeggen, zodat ik kan laten zien dat ik het meen.
"Ik meer van jou" antwoord Jax met een uitdagende grijns en kust dan ineens mijn nek.Een zachte kreun ontsnapte uit mijn mond en verlegen druk in mijn hand tegen mijn lippen.
"Hey Princess, daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor, zowat ieder meisje heeft een sweet-spot" zegt Jax lief en haalt mijn hand van mijn mond.Met een verlegen glimlachje kijk ik naar hem op.
En dan drukt hij zijn lippen opnieuw in mijn nek en tot mijn verbazing begint hij ineens te zuigen.
Na een tijdje laat hij me voorzichtig los en drukt zachtjes kusjes op de rand van mijn kaak.Een vreemde tinteling kruipt vanaf mijn onderbuik omhoog en raast door mijn buik.
Dan gaat hij een stukje achteruit en voor langzaam laat ik mijn ogen naar de spiegel gaan, die boven zijn bureau hangt.
Op mijn sleutelbeen zit een klein, rond plekje met een zachtpaarse kleur.
Een zuigzoen.Opnieuw voel ik de tinteling opkomen en met een brede grijns kijk ik Jax aan, die afwachtend tegen de muur leunt en een wenkbrauw vragend optrekt.
"Nu zal niemand je meer iets aandoen" zegt hij zachtjes."Waarom zet je je naam er niet gewoon bij, dan weet iedereen meteen van wie hij is" grinnik ik luchtig en trek hem zachtjes naar me toe.
"Dan zou ik net zo goed een tekst op je voorhoofd kunnen laten tatoeëren, nietwaar? Ik ben van Jax, en als iemand aan me komt, zwaait er wat? Zoiets?" Vraagt Jax met een
grijns en strijkt een plukje haar uit mijn gezicht."Iedereen weet dat ik van jou ben Jax, zelfs ik" antwoord ik zachtjes en druk dan mijn lippen op de zijne.
Want Jax is van mij.
***
JE LEEST
Bad, with a kind of good ~Voltooid~
Romance"O, gaan we hard to get spelen boterbloem" vraagt hij. "Nee, we spelen not to get, en hou op met je rare bijnaampjes, ik kom niet eens overeen met een boterbloem" vertrouw ik hem toe. **************************************** Malou Hannah Jasmin van...