19. Ik geef het toe, ik houd van je

146 6 0
                                    

***

Ik geef het toe, ik houd van je

***

{pov Jax}

Haar rode lippen zijn half geopend, haar zwarte wimpers steken fel af tegen haar bleke huid en haar bruine krullen liggen uitgespreid over het kussen.

Ik houd van haar.
Het is makkelijk toe te geven in het donker, zonder toeschouwers of de eeuwige druk van mijn ego.

Ik houd van haar

Een beeld van gister schiet door mijn hoofd en meteen word alle liefde verteerd door een bijtende haat.

Voor hem, die asshole waarvan ik ooit dacht dat hij mijn vriend was.
Ik had haar moeten beschermen, want ze is zo breekbaar.
En ik heb het niet gedaan.

Haar lippen bewegen even en ineens begint ze steeds sneller te ademen. Haar donkere wenkbrauwen fronsen zich en een schaduw van angst kruipt over haar gezicht.

Ze heeft een nachtmerrie.

Dan vliegen haar groen blauwe ogen ineens open en hijgend slaat ze haar handen voor haar gezicht.
Ik hoor haar ademloos snikken en dan doe ik het enige wat op dit moment goed voelt.

Zachtjes neem ik haar klamme handen, die vreemd klein lijken, in de mijne, streel met mijn andere hand over haar krullen en fluister zachtjes: "ik laat je nooit meer los".

Langzaam neemt haar adem weer een normale snelheid aan en haar ogen sluiten zich, maar ze slaapt niet.

"Hij was er weer Jax, hij deed me alweer pijn, ik voelde me zo machteloos" zucht ze en een traan rolt over haar wangen naar beneden.

Het voelt alsof mijn hart bevriest.
"Hoe heeft hij je pijn gedaan?" Vraag ik zachtjes.
"Hij sloeg me, toen ik niet stilstond, toen ik probeerde los te komen en toen ik jou riep" zegt ze met een zwakke stem.
"Het spijt me" zeg ik gebroken, want het is zo, het spijt me meer dan ooit.

Ze maakt haar handen los en draait nerveus rondjes met haar vingers over mijn blote borstkas.
Haar ogen vullen zich opnieuw met tranen en dat is het moment waarop ik me machteloos voel.

"Ik houd van je Jax, ik geef het toe, ik houd van je" zegt ze, haar stem klinkt gebroken. En zo ziet ze er ook uit.
Een klein gebroken popje, vermorzeld door de sterke handen van de realiteit.

Moedeloos doe ik het laatste wat in me opkomt, ik druk heel voorzichtig, teder bijna, mijn lippen op de hare.
Haar lichaam spant zich eerst angstig aan, maar als ik al langzaam mijn handen rond de hare sluit en ze tegen mijn bost leg, word ze rustig en kruipt ze dichter tegen me aan.

Maar ik voel haar angst, het knagende gevoel die denkt dat ik net als Bram ben en haar pijn zal doen.
"Ik houd ook van jou Malou, en ik zal het mezelf nooit vergeten als iemand je pijn doet, nooit" vertel ik haar.

Haar antwoord is een diepe zucht, waarvan ik niet weet of hij van ontspanning of angst is.

Ze legt haar voorhoofd tegen mijn borst en instinctief sla ik mijn armen om haar smalle lichaam, om haar te beschermen.
Want dat is mijn taak, ik moet haar beschutten voor het al de pijn.

"Ik weet niet wat ik moet doen Jax" zucht ze ineens en kijkt me met betraande ogen aan.
"Je hoeft niets te doen Lou, echt niet" vertrouw ik haar toe en dan drukt ze haar lippen ineens op de mijne.

Haar handen woelen zachtjes door mijn haar en met een zacht duwtje met haar schouder, legt ze me op mijn rug en voor ik besef wat ze van plan is, kruipt ze, haar lippen nog steeds op de mijne, bovenop mijn buik.

Ik moet onbedwongen glimlachen, en met een warm gevoel in mijn borst sla ik opnieuw mijn armen op haar heen en houd haar stevig vast.

Ik zal haar nooit meer loslaten.

***

{pov Malou}

"Schiet eens een beetje op!" Zegt Jax quasi-streng en klopt op de deur van de badkamer.

"Ja ja, meneertje ongeduld" grinnik ik zacht en was de shampoo uit mijn haar.

Dan draai ik de douche uit, spring op het kleedje en sla de enorme handdoek strak om me heen.
Met een frons besef ik dat ik helemaal geen ondergoed bij me heb.

"Jax?" Vraag ik voorzichtig.
"Je krijgt wel een bozer en shirt van mij" hoor ik hem zeggen - aan zijn stem te horen moet hij lachen - en een paar secondes later komt Jax de badkamer binnen. Hij geeft me met een grijns een bundeltje kleren.
"Dank je" zeg ik met een glimlach en na een korte zoen loopt Jax de badkamer weer uit.

Als ik zeker weet dat hij weg is, trek ik zijn boxer, mijn bh en zijn shirt aan en wikkel de handdoek rond mijn haar.

Dan loop ik terug naar zijn kamer.
Jax zit op zijn bed.
Topless
En in het ochtendlicht zie je zijn six-pack extra goed.

Met een liefde glimlach staat hij op, trekt me naar zich toe en drukt zacht zijn lippen in mijn nek.
Ik kan een kreun net niet onderdrukken.

"Aha, sweet-spot gevonden" zegt Jax met een brede grijns.
Met getuite lippen sla ik mijn armen voor mijn borst over elkaar en zeg koppig: "ik heb helemaal geen sweet-spot".

De warme lach van Jax kriebelt in mijn borstkas.
Hij zet een stapje naar me toe en zoent me opnieuw in mijn nek. Nu begint hij alleen ook zachtjes te zuigen en voor ik het besef flapt er opnieuw een kreun uit.

Beschaamt sla ik mijn hand voor mijn mond en duw Jax van me af.
Zijn ogen staan triomfantelijk.

"Oke! Misschien heb ik wel een sweet-spot" zeg ik met een zucht.

Ik haal de handdoek uit mijn haar en gooi over hem Jax's bureaustoel.
De natte puntjes van mijn haar zorgen voor rillingen over mijn ruggengraat.

Jax tikt met een glimlach met zijn tong tegen zijn lippen, zijn ogen staan begerig.

"Haal je maar niets in je hoofd Jax" zeg ik streng, maar het liefst zou ik hem nu volop zoenen.

"Zal ik niet doen" zegt hij met een glimlach, en dan stappen we allebei tegelijk naar elkaar toe en voor ik mezelf kan tegenhouden zoen ik hem vol op zijn mond.

Ik geef het toe
Jax heeft mijn hart veroverd

***

Bad, with a kind of good ~Voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu