***
Ik houd van je, ik meer van jou
***
Moeizaam knipperend tegen het felle licht dat tussen de kier van het gordijn door piept, open ik mijn ogen.
De kamer is gevuld met het geluid van gelijkmatig ademhalende mensen en de warmte van de zon zet alles in een zacht geel licht.Een lichte druk op mijn schouder doet me opkijken.
Jax's hand omklemd zachtjes het bot van mijn bovenarm, zijn adem strijkt over mijn voorhoofd en zijn heup drukt tegen de mijne.Mijn wang rust op de binnenkant van zijn schouder, mijn hand gestrekt op zijn borst en mijn been opgetrokken over zijn benen.
Even voel ik me intens gelukkig, gewoon omdat alles weer goed is.
Omdat ik me weer veilig voel.
Met een diepe, opgeluchte zucht, draai ik me op mijn rug, en meteen word de greep op mijn arm sterker."Jax?" Fluister ik zachtjes, om Eva, Demi en Jasper, die op een matrasje op de grond liggen, niet wakker te maken.
"Hm" bromt hij slaperig terug en trekt me op zijn buik.
Zijn spieren drukken tegen mijn borst en een lichte tinteling kruipt bij me omhoog.Met een grijns strijk ik een plukje haar uit zijn ogen.
"Goeiemorgen" zeg ik met mijn meest sexy ochtendstem, lekker schor en krakerig, en druk mijn lippen op de zijne."Ik wil altijd zo wakker worden" mompelt Jax met dichte ogen.
"Dan doe je dat toch, ik trek wel bij je in, tenminste, als Lucas dat tolereert" zeg ik met een glimlach, woel met twee handen door zijn haar en maak er een van de meest mooie kunstwerken ooit van."Hij moet het maar tolereren" zegt Jax koppig en wrijft met zijn duim over de rand van mijn jukbeen.
Giechelend leg ik mijn wang terug op zijn schouder en sla mijn benen rond zijn heupen.
Zijn hartslag is snel en bonkt tegen mijn wang.Slaperig laat ik mijn ogen door de schemerige kamer glijden.
Het gelige zonlicht verwarmd de dekens en buiten wemelt het van de vogels.
"Wist je dat het in Devon verboden is om achteruit te lopen na zonsondergang" zeg ik ineens.Jax kijkt me vol verbazing aan.
Zijn wenkbrauwen opgetrokken tot in zijn haar en knipperend met zijn ogen."Niet zo bescheiden hoor" zeg ik met rollende ogen en knijp in zijn wang.
"Waarom onthoud je dat?" Vraagt Jax vol verbazing.Ik haal mijn schouders op.
"Ik heb gewoon veel opslagruimte in mijn hersenen" zeg ik nuchter "zo weet ik dat de aansteker eerder werd uitgevonden dan de lucifer, een varken fysiek niet in staat is naar de lucht te kijken en dat de gemiddelde chauffeur vijftienduizend tweehonderd vijftig keer in zijn leven op de toeter drukt"."Dat is...heel interessant" antwoord Jax met een brede grijns en speelt met een pluk van mijn haar.
"En ik weet ook dat meisjes slimmer zijn dan jongens" antwoord ik giechelend.
"Dacht je dat?" Vraagt Jax sceptisch."Dat dacht ik niet alleen, dat wist ik gewoon, want het is bewezen" antwoord ik bitter.
"Het zal wel" zucht Jax onbewogen.Rollend met mijn ogen draai ik afwezig rondjes over zijn blote borstkas, de spieren strakgespannen onder zijn huid en ik voel hoe er een rilling door zijn lijf loopt.
"Ik hou van je" fluistert Jax zacht en drukt een kus op mijn neus.
"Iewll, viespeuk" giechel ik plagend en veeg mijn neus schoon.De gespierde armen van Jax sluiten zich rond mijn schouders en drukken me tegen hem aan.
Zijn warme adem in mijn nek stuurs rillingen over mijn ruggengraat."Ik meer van jou" fluister ik dan en druk mijn lippen tegen de zijne.
"Dat kan niet" fluistert hij terug.
Zijn sluit zich rond de rand van mijn kaak, zijn duim zachtjes wrijvend over mijn jukbeen.Zijn lippen plaatsten een spoor van kusjes onder mijn kaak en zetten mijn huid in brand.
Een vreemde sensatie stijgt via mijn benen omhoog en een zachte kreun ontsnapt uit mijn mond.De twee volle lippen glijden verder over mijn sleutelbeen, via mijn nek naar mijn kin en eindigen op mijn lippen.
Ze drukken ze langzaam uit elkaar.Voorzichtig beweeg ik mee met zijn mond, en al snel veranderd de tedere kus in een vurig spelletje.
Jax is de eerste die de zoen verbreekt en hijgend staar ik in zijn ogen, die me na al die tijd nog steeds fascineren.
De groene kleur is onnatuurlijk fel, bijna gifgroen, en ze geven hem een indringend blik, alsof hij je al doorheeft voor je jezelf nog maar snapt.In zijn linkeroog glanzen kleine gele vlekjes, wat er tegelijkertijd schattig maar ook ongelofelijk sexy uitziet.
Zijn donkerblond haar is hangt in kleine plukjes over zijn voorhoofd en raken de twee donkere, volle wenkbrauwen, die laag boven zijn ogen zweven en hem iets duisters geven, iets geheimzinnigs.
Zijn wimpers zijn diep bruin en raken de huid boven zijn ogen als hij knippert.
Zijn lippen zijn vol en zacht en zijn lichaam is gespierd en gebruind.Hoe cliché
"Waar denk je aan?" Vraagt Jax na een korte stilte.
"Aan het feit dat wij echt een cliché relationship hebben" giechel ik zacht en druk mijn lippen op die van hem.Zijn lippen vormen zich perfect rond de mijne en een warme tinteling verspreid zich door mijn buik.
Het voelt alsof alleen ik en Jax er nog zijn, in een land vol roze wolkjes.Tot Demi alles verbreekt.
"Malou?... O, eh... ik laat jullie wel even in jullie.... innige momentje" stamelt ze.
Langzaam maak ik me los van Jax's lippen en kijk op naar mijn vriendin, die zoals gewoonlijk met haar wangen in haar handen staat, haar ogen twinkelend en een vertroetelde uitdrukking op haar gezicht."Doe dat" zeg ik met een grijns en woel door haar sexy ochtendhaar, wat alle kanten op staat en niet meer is dan een enorme verzameling knopen.
Met een boze frons draait ze zich van ons weg en gaat weer liggen, haar hand vastgeklemd in die van Jasper.
Met een lichte glimlach draai ik mijn blik terug naar Jax en druk mijn lippen op de zijne, de warmte als een hunkerend verlangen, knapperend in mijn borst.
Want ik houd van hem
***
En ja mensen! Dit was het laatste officiële hoofdstuk van BWAKOG! Er komt nog wel een epiloog, met een heel leuk idee erachter 😏 dus daar kun je nog naar uitkijken
Xxx UNICORN
JE LEEST
Bad, with a kind of good ~Voltooid~
Romance"O, gaan we hard to get spelen boterbloem" vraagt hij. "Nee, we spelen not to get, en hou op met je rare bijnaampjes, ik kom niet eens overeen met een boterbloem" vertrouw ik hem toe. **************************************** Malou Hannah Jasmin van...