***
Sorry, laat, ik weet het, maar beter laat dan nooit, nietwaar?
Vandaag een hoofdstukje vanuit Jax
***
O Malou,
wat ben je toch weer slim bezig***
{pov Jax}
"Waarom blijf je het proberen, je kent Malou en je weet dat ze nooit voor je gaat vallen" zegt Bram, terwijl hij relaxt onder uit hangt op de satijnrode bank en een chipje in zijn mond propt.
Ik werp hem met een zucht een boze blikt toe.
"Ja, dat kind is het toch niet waard, laat haar gewoon lekker, ik snap überhaupt niet wat je in haar ziet".
Zoals altijd is Nicolas het met Bram eens.
"Dat heb ik toch al gezegd, en laat haar met rust, ze is van mij" sis ik boos.
Bram haalt onverschillig zijn schouders op.
"Ik wil dat wicht niet eens" zegt Nicolas droog.
"Beter doe je dat niet!" Snauw ik hem toe, druk mezelf overeind uit de witte sofa en loop naar de schuifdeuren.
De tuin baad in het zonlicht en weerspiegelt in het grote, heldere water van het zwembad.
"Jesus Jax, je hebt echte gevoelens voor haar hé, ik bedoel échte gevoelens" zucht Bram, zijn stem verwijtend.
"Hmm".
Waarom is dat joch zo ontzettend dom.
Woedend ruk ik de deur naar het terras open, stap de grijze stenen op en sla de deur met een klap achter me dicht.
Het ruikt naar vers gemaaid gras, een van de lievelings geuren van Malou, dat heeft ze ooit tegen Demi gezegd.
Als ze eens wist hoe lang ik haar al in de gaten houd, ze zou woedend worden.
Ook al heb ik daar verder geen problemen mee.
Ze ziet er geweldig uit als ze boos is, ze is gewoon geweldig.
"Jax, wij gaan".
Met een ruk draai ik me om.
Nicolas gebaart van hem naar Bram en ik knik zonder er echt over na te denken.
"Zie je morgen wel bro".
Met een zucht geef ik hem een dreun tegen zijn borst en draai me dan terug naar het grasveld.
De deur valt achter me in het slot.
Gelukkig zijn ze weg.
Dan piept mijn telefoon.
Rollend met mijn ogen haal ik hem uit mijn zak, druk hem aan en verstijf.
Een berichtje van een onbekend nummer.
Langzaam, met een trillende hand, open ik het berichtje.
Als zíj het maar niet is.
Maar het is iemand anders.
"Hey Deem, ik heb twee weken huis arrest, mijn moeder werd woedend toen ik vertelde dat ik Jax heb geslagen (ook al verdiende hij het wel), kun je vanavond Skypen? Please zeg ja,
X Loutje
JE LEEST
Bad, with a kind of good ~Voltooid~
Romance"O, gaan we hard to get spelen boterbloem" vraagt hij. "Nee, we spelen not to get, en hou op met je rare bijnaampjes, ik kom niet eens overeen met een boterbloem" vertrouw ik hem toe. **************************************** Malou Hannah Jasmin van...