Freud:
Garip değil mi ? Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde, İlk vazgeçeceği kişi siz olursunuz .multi : Uraz Arıkan
***
-Uraz- FlashbackArya omzumda uyumaya hazırlanırken, soğuk vurmadan onu eve götürmek istiyordum. Hızlı hızlı
yürürken toprak ve arda da benimle
beraber geliyor bana ayak uyduruyorlardı.Arabaya gelince anahtarları toprağa attım.Ben yavaşca öne otururken ardada arkaya oturdu. Toprak bize kısa bir bakış atıp arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.
Arya omzumda bir şeyler mırıldanırken yavaşca ona eğildim.
"Abi" dedi fısıldayarak. Yerimde dikleşip ona daha rahat bir alan açtım.
"Söyle güzelim?" Diyerek yüzünü kapatan saçlarını elimle geriye çektim.
"Biliyor musun mısra ablanın annesiyle babasını melekler almış"
dedi. Bir anlık hepimiz ona dönerken kaşlarımı çattım."Melekler?" Diye sordum anlamsızca.
"Arabayla giderken uçurumdan düşmüşler birde benim gibi kardeşi varmış." Dedi ve hafifçe kıpırdanıp
devam etti."Babası onu kurtarmış ama kendisi çıkamamış. Melekler almış onları"
Diyince arda"Ne?" diyip arkasına yaslandı. İçim buz keserken arya konuşmaya devam etti.
"Onun annesi babası yok. Şimdi çok yanlızdır." Dedi. Bir anlık ellerim titredi ve aryayı daha sıkı tuttum.
Üçümüzde beklemediğimiz yerden vurulmuştuk ve aryanın dedikleri beynimde sürekli tekrarlanmaya başlamıştı." Melekler almış onları - şimdi çok yalnızdır - Olsaydı ağlardım! "
-Mısra
Gözlerimi açtığımda her yerimin ağrıdığını hissettim. Yavaşca kalktım ve neredeyse tutulmuş olan boynumu
ovdum. Bugün haftasonu olduğu için mutlu olurken tekrar geri yattım.Telefonum birden çalarken tüm yorgunluğum gitti ve uzanıp arayana baktım. Teyzemi görünce aramayı cevaplandırdım.
+Günaydın kraliçe!
-günaydın polyana!
+teyze şunu söyleme küçüklüğümden beri yeterince duydum.
-ama sen hep böyleydin. Değişemez küçük hanım. Hem arkadaşınla geliyorsunuz değil mi?
+ evet geliyoruz
-tamam o zaman kabul ederse bizde kalsın. Sabah çarşıya çıkar gezersiniz etrafı.
+tamam teyzecim. Görüşürüz o zaman sen hazırlıklarına başlarsın.
-evet tutma beni! Seni seviyorum görüşürüz.
+bende seni. Görüşürüz.
diyip telefonu kapattım ve kumsala mesaj attım.
' Kumsal teyzem bizde kalmanı istiyor. Sabah çarşıda gezeriz. Ailen izin verirse bana haber ver. '
Kalkıp banyoya girdim ve sıcak bir duş aldım. Geri üstümü giyindim ve aynadan kendime baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENFONİ
ChickLitKapak Tasarım: Sayyldzx Düşünmeden yaşadığımız bu hayatın bedelleri bir çoğumuza ağır gelirken verdiğimiz kararlar kalbimizi yorabilecek bir gerçeklikle dolup taşıyordu. İnsanlar ve içinde bulunduğumuz dünya koca bir boşluktan ibaretken bencil yaşam...