Murathan Mungan;
"Takvim düzeni herkes için aynı olsa da, zaman herkesin içinde başka türlü ilerler."multi: Toprak Kayahan
***** Ara yorum lütfen. ^^
Arya arabada abisinin kucağında oturup elinde olan bebeğiyle oynarken urazın ona olan bakışları içimi sızlatıyordu. Daha çok onlara bakamazken arabayı kullanan toprağa kaydı gözlerim. Arada bir gözleri aryaya kayıp gülümsüyor geri aynı surat ifadesine dönüyordu.
Kumsal ise yanımda dalgınca camdan dışarıya bakıyordu. Batu ise arkada arabasıyla bizi takip ediyordu. Açıkçası ne olucak bilmiyordum ama yorulduğum kesindi.
Urazın evinin önünde durunca indik ve içeri geçtik. Herkes bir koltuğa otururken köşede bulunan tekli koltuğa geçtim. Uraz aryayı kucağına alıp gözlerinin içine baktı.
"Biraz konuşalım mı?" Diyince arya gözlerini kaçırdı ve bebeğinin saçlarıyla oynamaya başladı.
Uraz derin bir nefes alıp alnını öperken"Mısra,kumsal.. Yemek sipariş edicem hepimizin dinlenmeye ihtiyacı var siz aryayı banyo yaptırabilir misiniz?" Diyince urazı onayladım. Kumsal da onaylayınca Arya gelip ellerimizi tuttu ve beraber yukarı odasına çıktık.
Banyosuna girerken kumsala baktım.
"Ben suyu ayarlarım istersen sen aryayla kıyafet seç." Diyince kafasını salladı ve aryayla beraber dolabın yanına gittiler.
Arkamı dönüp ılık bir su ayarlamaya çalıştım. Birkaç kez elimle kontrol edip hazır olduğunu anlayınca kenarda duran ördeği suya koydum. Sabunları hazırlayıp havlusunu kenara bıraktım.
Kumsal ve arya bir süre sonra gelirken aryanın üstünü çıkarmasında yardım ettik.
O suya girerken suya bıraktığım ördeyi eline aldı.Ben yavaşca onu yıkarken kumsal şampuanı eline alıp saçını sabunladı.
Elimin üzerinde kalan şampuanı eliyle geri aldı. Ona hafifçe gülümsedim ve en sonunda aryanın duşunu aldırıp onu çıkarttık. Kumsal onu kurularken bende saçlarını kurutuyordum.En sonunda kıyafetlerini giydi. Ardından çekmeceden tarağını alıp yanıma geldi. Gülümseyip saçlarını acıtmadan taradım. Odaya geçince mutlulukla kendine aynadan baktı.
Beraber aşağıya indikten sonra Uraza baktım. Elindeki telefonuyla birkaç dakika oyalanıp geri cebine koydu.
Uraz elini uzatıp aryayı yanına gelmesi için işaret verdi.Arya koşarak abisinin yanına giderek ona sıkıca sarıldı. Kısa süre içerisinde
yemekler gelirken gidip ceketimi giyip hazırlandım. Gözler bana dönerken Uraza baktım."Benim gitmem gerek." Diyince kaşlarını çattı.
"Ne demek gitmen gerek? Bende kal bu gece." Derken kafamı olumsuzca salladım. Durursam canım yanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENFONİ
ChickLitKapak Tasarım: Sayyldzx Düşünmeden yaşadığımız bu hayatın bedelleri bir çoğumuza ağır gelirken verdiğimiz kararlar kalbimizi yorabilecek bir gerçeklikle dolup taşıyordu. İnsanlar ve içinde bulunduğumuz dünya koca bir boşluktan ibaretken bencil yaşam...