Can Yücel:
''Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş, sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış, yüreğimde sevgi bulduğumda anladım..."Multi: Mısra Özer (Ara Yorumm )
Desteklerinizden ve ilginizden dolayı teşekkürler seviliyorsunuz!
****
Sokağın ortasında duraksızca koşarken batuya küfür etmeyi unutmamıştım. Kumsalda benimle beraber ellerinde topuklu ayakkabılarıyla, yalın ayak yanımda koşarken sinirle batuya döndü.
"Batu bu seninle gelişimin son günü olsun!" Diyen kumsal, batuyu kahkahalara boğmuştu. Birden ikimizide tutup bir ara sokağa soktu ve koşarken köşede karşımıza sarhoş bir adam çıktı.
"Vakit kaybedemeyiz!" Diyen batu sertçe adama yumruk attı. Gözlerim şokla açılırken kumsal sinirle batuya baktı. Adam yerde baygın bir halde yatarken oflayıp hızımı dahada arttırdım.
"Kızlar benim dünyama hoşgeldiniz!" Diyip kahkaha atan batuya baktık. Arkadan polisin sesini duyarken bir kere daha küfür ettim ve kumsalı tutup tellerin üzerinden atladık.
Bilmediğimiz bir sokağa girerken sadece batuyu takip ediyorduk.
Bir duvarın arkasına geçip soluklanırken peşimizde olan 2 polis diğer tarafa dönüp koşmaya başladı. Rahatça nefesimizi dışarıya verdik."Sen manyağın tekisin batu!" Diyip sinirle arkama yaslandım ve nefesimi kontrol etmeyi denedim.
batu sırıtırken gözlerimi devirdim. Neler olduğu hakkında olanları düşünmek bile istemiyordum.
Her şey gayet iyi gidiyordu. Hazırlanmış bir şekilde kumsalı beklerken ortada buluşup batunun önermesiyle bir bara gitmiştik.
İçkilerimizi içip rahatça dans ederken batu ben zannedip bir kıza sarılmış ve buzları kızın elbisesinden içeriye atmıştı.
Haliyle kız da batuyu kovalamaya başlamış o sırada kızlar tuvaletine gireceğim halde erkekler tuvaletine girmiştim ve bir çocuk ısrarla benimle tanışmak istemişti.Tabi batuda ısrarla çocuğu dövmüştü.
Dışarı çıktıktan sonra ise konuşurken batu bize sarıldı. Kumsalı biraz fazla sıktığından dolayı bağırması ise bir teyzenin dikkatini çekti. O sırada bizi yanlış anlayıp polisleri peşimize taktı. Tabi bende bunu görüp müdahele etmediğimden suçluymuşum! Tabi bu sadece teyzenin görüşüydü.
Olanları düşünmekten sıkılıp o rezil anlarımızı kafamdan silmeye çalıştım.
Batuya alayla baktım."Her sarışınıda ben zannetmen kör olduğunun bir kanıtı!" Diyince kumsal sırıttı.
"Arkadaş kör değil gerizekalı!" Dedi ve cümlesinden sonra kumsalı onayladım.
Batu elini sallayıp kaşlarını çattı.
"Aa bu pis sözler hiç yakışıyormu ağzınıza? Siz cici kızsınız!" Diyince batunun omzuna sağlamından bir yumruk geçirdim.
Fakat çocuk kastan oluştuğundan dolayı neredeyse elim kırılacaktı. Çaktırmayıp elimi geri çektim."Eve bırak bizi kumsal bende kalır" diyince kumsal ayakkabılarını geri giydi ve koluma girdi. Beraber batunun arkasından gittikten sonra arabaya geçtik.
Burdan sonrasında sorunsuzca evin önüne gelirken rahatça nefesimi verdim. Kumsal inerken çantamı alıp batuya döndüm.
"Ne kadar bizi biraz aksiyon yaşatmış olsanda bir anlık unutmak iyi geldi. Teşekkür ederim" diyince gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENFONİ
ChickLitKapak Tasarım: Sayyldzx Düşünmeden yaşadığımız bu hayatın bedelleri bir çoğumuza ağır gelirken verdiğimiz kararlar kalbimizi yorabilecek bir gerçeklikle dolup taşıyordu. İnsanlar ve içinde bulunduğumuz dünya koca bir boşluktan ibaretken bencil yaşam...