Oy ve Yorum atmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız!
Multi: Batu Soydan
-------------------------
Kumsalla beraber kalktıktan sonra erkenden(!) Üzerimizi giyinip hazırlanmıştık. İkimiz urazları beklerken kapı birden sertçe çalındı.
"Ne oluyor?" Diyen kumsala şaşkınca baktım ve kalkıp kapıyı açtım. Karşımda duran batuya baktım. Fakat bu tanıdığım batu değildi... Ağlamaktan gözleri kızarmış, üstü başı dağılmış ve kaşı kanamış bir haldeydi.
Ellerim ağzıma giderken gözlerim doldu. O ise yorgunca bana bakıyordu. Kumsal beni kendime getirirken batuyu tutup içeri soktu.
"Ne oldu batu? Bu halin...! Ne oldu sana?" Diyen kumsal sorularına yanıt arıyordu. Ellerim titrerken batuya bir kez daha baktım. Batunun da gözleri beni bulurken ellerini yana doğru açtı.
"Alt tarafı bir kavgaya girdim ve biraz ağladım. Umutsuz bir vakaymışım gibi bakmayın bana." Diyince ağlayarak ona doğru koştum. Ona sıkıca sarılırken aynı şekilde karşılık verdi.
"Batu?" Dedim soru sorarcasına. Derin bir nefes aldı.
"Banu başka bir çocuğa aşık...önceden kavga ettiğim bir çocuk." Dedi ve bana bakıp kaşlarını çattı.
"Ben öyle bir aptalım ki sevdiğim kızın düşmanıma olan aşkını sabaha kadar dinledim! Sırf sesini biraz daha duyayım diye! Sırf benimle biraz daha konuşabilsin diye. Aptalım...Başkasını sevdiği halde hala boş umutlara giriyorum. Tam bir facia gibiyim!" Diyince yerimde dikleştim.
"Bir tek o yok ya batu? Karşına yanlış kişi çıkmış olabilir ama bundan vazgeçeceğin anlamına gelmez. Zorlama! olmuyorsa bırak olmasın. Koşmaktan yorulmadın mı? Biraz da onlar senin peşinden koşsun." Diyince kafasını onaylarcasına salladı. O sırada kapı çaldı ve üzgünce batuya bakıp tekrar ona sarıldım.
İçeri giren uraz, arda ve toprak hızla yanımıza geldi. Toprak kumsala sorarcasına bakınırken uraz gelip karşımıza oturdu.
"Ne oluyor anlatın bakalım." Diyip tuhaf tuhaf batuya baktı.
"Kız meselesi. Boşver" diyen batu urazı sinirlendirmişti. Batudan uzaklaşıp köşeye doğru oturdum. Uraz kalkıp batuya doğru yaklaştı ve masanın üzerine oturdu.
"Anlat!" Diyince batuda ona yaklaştı.
"Sevdiğim kız düşmanımı seviyor tabi karşı taraf pek memnun değil benden.
7 kişilik bir kavgaya tek girdim ve bak Uraz Arıkan sadece kaşımdaki ufak bir çizikle sıyrıldım. Ama yalan yok bir kaç morlukta olabilir..." diyince gözlerimden yaşlar süzüldü."Kim bunlar?" Diyen uraz batunun söylediği her bir şeyi özenle dinliyordu.
"Tuğran." Dediği an uraz kalkıp bana baktı.
"Doğru okula gidiyorsunuz arda sizi bırakır." Dedi ve bu sefer batuya döndü.
"Kalk üstünü başını düzelt hep beraber görelim şu Tuğranı." Diyince şaşkınlıkla onlara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENFONİ
ChickLitKapak Tasarım: Sayyldzx Düşünmeden yaşadığımız bu hayatın bedelleri bir çoğumuza ağır gelirken verdiğimiz kararlar kalbimizi yorabilecek bir gerçeklikle dolup taşıyordu. İnsanlar ve içinde bulunduğumuz dünya koca bir boşluktan ibaretken bencil yaşam...