Turgut Uyar:
Bazen sadece onun sende bıraktığı izleri özlersin, Her şarkıda ayrı bir hatıra saklıdır sanki; istesende silemezsin.Multi: Kumsal Sezer
****
1 ay sonra...
hastaneden çıkıp teyzemin koluna girdim. Sessiz ve yorgun bir şekilde yürürken batu arabasıyla geldi ve kapımı açarak binmeme yardım etti.
artık hissizleşmiştim. Hiç bir şey hissedemiyordum. Onca şeyi kalbimden söküp almışlar gibiydi.Sıkıntıyla ellerimi saçlarıma götürürken artık saçlarımın olmadığını farkettim ve o günü tekrar hatırladım.
***
Uzun uğraşlar sonucu onları ikna edince gidip teyzemin odasından bir sandalye alıp oturdum. Batu dolu gözleriyle ve neredeyse ağlayacak haliyle geri aynaya doğru yaslandı.
Teyzem gözyaşlarını silerken eniştem de aynı şekilde gözlerindeki yaşları silip makineyi getirdi. Kumsal toprağa sarılıp ağlarken bana bakmamaya özen gösteriyordu.
ben ise ciddi bir şekilde duvara bakıyor hemen bitmesi için dua ediyordum.
Makine çalışmaya başlayınca hafifçe tebessüm ettim. Kemoterapi olsaydı acı çekecektim. Hergün elimden kayıp giden saçlarımı izleyecektim. Dramatik olmasını istemezdim elbette... Bundan dolayı sorunu kökten çözmüştüm.
Sarı saçlarım teker teker yere düşerken gözlerimden bir damla yaş düştü. Eniştemin gözleri dolarken dikkatle yapmaya özen gösteriyordu.
Teyzem ise artık hıçkırmaya başlamıştı.Olmuştu işte...
batu yere çöküp seslice ağlarken gözlerimdeki yaşlar daha da çoğaldı.
O ilk defa böyle içli içli ağlıyordu.
Benden çok canları yanmıştı onların.Uzun sarı saçlarımı yerde görünce ellerim titredi. Toprak kıpkırmızı gözleriyle çalan telefona bakarken kumsal elini ağzına kapattı.
"Uraz arıyor..." diyince kalkıp elinden telefonu aldım ve açtım.
-Uraz...
-Mısra...güzelim nasılsın? Sesin neden kötü geliyor?
-yok yeni uyandım topraklarla beraberiz. Oda kumsalla dışarı çıktı ve telefonunu unutmuş.
-anladım. İyisin değil mi? Bir sorun yok.
-iyiyim dedim ya. Beni merak etme herhangi bir sorun yok. Sadece seni çok özledim...
-konuşma böyle geri gelesim geliyor.
Bende seni çok özledim sen oradayken hiç rahat değilim. Başına bir şey gelicek diye korkuyorum dikkat et.-Merak etme burda her şey yolunda.
Seni seviyorum.Birkaç saniye sadece nefeslerimizi dinledik. Ve ardından sesini duyu
-bende...bende seni çok seviyorum güzelim, kendine iyi bak.
diyince telefonu kapattım ve ağlayarak odama çıktım. Yere çökerken yanıma gelen teyzemle beraber hıçkırıklarım arttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENFONİ
ChickLitKapak Tasarım: Sayyldzx Düşünmeden yaşadığımız bu hayatın bedelleri bir çoğumuza ağır gelirken verdiğimiz kararlar kalbimizi yorabilecek bir gerçeklikle dolup taşıyordu. İnsanlar ve içinde bulunduğumuz dünya koca bir boşluktan ibaretken bencil yaşam...