Robert Louis Stevenson:
"Umutla yolculuk etmek, gidilecek yere varmaktan çok daha güzeldir. "Multi: Toprak Kayahan
***
Üstüme atlayan bir bedenle uyanırken kumsalı ve teyzemi farkettim. Kumsal gülerek bana bakarken kenara oturup saçlarımı karıştırdı.
"Günaydın Polyana!" Diyince gözlerim şaşkınlıkla açıldı ve kıkırdayan teyzeme baktım.
"Of!" Diyip geri yattım. Kumsal başımdan yorganı çekti ve zorla da olsa beni kaldırdı. Güldüm ve bende onun saçını karıştırdım.
"Günaydın. Çok açım!" Diyince ikiside bana güldü. Kumsal çoktan giyinip süslenmişti.
"Çok şıksınız kumsal hanım" dedim ıslık çalarak. Kumsalda kahkaha attı ve bacaklarımı çekti.
"Sizde kalkın bir boyunuzu görelim mısra hanım.Geldiğimden beri pantolon. Gidip dağıtalım etrafı." Dedi heyecanla. Teyzemde başını onaylarcasına salladı.
"Tamam çıkın geliyorum" dedim. Kumsalla ikisi çıkarken kalkıp yatağımı düzelttim. Elimi yüzümü yıkadım ve kurulayıp dolabımın karşısına geçtim. Seçtiklerimi elime alıp bir süre baktım ve karar verip giyindim.
Kırmızı elbise beyaz tenimde fazla iddalı dururken bir süre aynadan kendime baktım. Sonra hafif bir makyaj yapıp parfümümü sıktım.
Sarı saçlarım belime kadar uzanmış dalgalar halinde dağılmıştı.
bu görüntü hoşuma giderken altın, ince bir kolye takıp zarif görünmesini sağladım. Ten rengi topuklu ayakkabılarıma bakıp bileklerini bağladım ve aşağıya inmeye başladım.
İçeri girerken teyzemle kumsal bana döndü. Eniştem erkenden şirkete geçmiş olmalıydı. İkisinin gözleri sonuna kadar açılırken beğendiklerini çoktan hissedebilmiştim.
"Mısra harikasın!" Dedi kumsal şaşkınlıkla. Teyzemin gözleri doldu ve yanıma gelip beni tekrar süzdü.
"Bu elbiseyi giymeyeli çok oldu" dedi ve saçlarımı geriye atıp boynumu ortaya çıkardı.
"Çok güzel olmuşsun prensesim" diyerek bana sarıldı. Bende ona sıkıca sarıldım. Ardından kumsalı süzdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENFONİ
ChickLitKapak Tasarım: Sayyldzx Düşünmeden yaşadığımız bu hayatın bedelleri bir çoğumuza ağır gelirken verdiğimiz kararlar kalbimizi yorabilecek bir gerçeklikle dolup taşıyordu. İnsanlar ve içinde bulunduğumuz dünya koca bir boşluktan ibaretken bencil yaşam...