Oy ve yorum atmayı unutmayın seviliyorsunuz!Multi: Uraz Arıkan
Arkadaşlar yeni Uraz Arıkan karakterimiz artık bu :))
------------------
-Kumsal-
boş boş sokakta yürürken bir el tarafından çekildim. Gözlerim büyürken çığlık atmayı denedim fakat bu sefer bir el ağzıma kapandı.
"Benim" diyen tanıdık sese doğru dönünce bunun toprak olduğunu anlamam uzun sürmedi.
"Ne işin var burda? Ne istiyorsun benden?" Diyince derin bir nefes aldı.
"Her şeyi düzeltmek istiyorum." Dedi. alayla sırıttım.
"Sence biraz geç olmadı mı?"
"İşte senleyken zaman hızlı geçiyor" dedi alayla ve sertçe omzuna vurdum.
Ardından gülme isteğimi bastırıp başka tarafa döndüm."Ne güzel de kıvırıyorsun.. Ama yemezler!" Diyip ilerleyecekken beni durdu.
"Dur... Duyuyor musun?" Diyince şaşkınca ona baktım.
"N..neyi?" Dediğim an bileğimi tuttu ve beni kendisine çekti.
"Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiç bir zaman sevmedin beniNe kadar yakından ve arada uçurum;
İnsanlar, evler, aramızda duvarlar gibiUyandım uyandım, hep seni düşündüm.."
Derken gözlerimiz birbirine kitlendi ve şiire devam ettik.
"Yalnız seni, yalnız senin gözlerini.."
Dediğimiz an gözlerim doldu.
"Eskisi gibi şiir okudun bana." derken gülümsedi.
"Sadece sana okudum..."dediğinde uzun bir süre birbirimize baktık.
"Şiirlerimi duyuyor musun artık?" Diyince kıkırdadım.
"Duyuyorum." Dedim. Elini kaldırdı.
"Ama daha hepsini okumadım... Sen benden gidince yarım kaldı tüm ezberler. Ben senden gittiğimde ise neredeyse silindi her şey. Yapamadım.
Öyle bir bağladın ki beni kendine... hayatımda tutunduğum tek şey haline geldin...Eskiden o yazdığım mısralarda sadece kelimeler vardı ama sen gelince kelimelerimin arasına bağlandın, cansız kalemime anlam kazandırdın. Bir daha ayrılmayalım. Ne şiirlerimi ne de şiirlerime anlam kazandıran kişiyi kaybetmek istemiyorum. Kumsal... Seni seviyorum."
Diyince gözümden bir damla yaş aktı. Ona sarılırken kulağına doğru fısıldadım.
"Seni seviyorum Toprak Kayahan!"
***
-Mısra-
Biraz daha omzunda durduktan sonra başımı kaldırdım. Uraz dolu gözlerine inat sertçe karşıya bakıyordu.
"Kurtarmasa mıydım diye düşünüyordun değil mi?" Diyince sert bakışlarını bana çevirdi. Yerime sinerken beni sertçe kayaya doğru itti.
"Korktum!" Diyip bağırırken gözlerimi kapattım.
"Elimden gitmene 10 saniye vardı mısra! Gelmesem, Tutmasam seni... gitmene 10 saniye vardı!" Diyince gözlerimden yaşlar aktı.
"Ben zaten gitmiştim uraz." derken çaresizce yere çöktüm. Oda benimle beraber eğilirken kafamı göğsüne yasladı ve kollarıyla ona göre ufak olan bedenimi sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENFONİ
ChickLitKapak Tasarım: Sayyldzx Düşünmeden yaşadığımız bu hayatın bedelleri bir çoğumuza ağır gelirken verdiğimiz kararlar kalbimizi yorabilecek bir gerçeklikle dolup taşıyordu. İnsanlar ve içinde bulunduğumuz dünya koca bir boşluktan ibaretken bencil yaşam...