MUTLU PAZARLAR SEVGİLİ OKUYUCULARIM BİR ADIM ÖTE AŞK ADLI HİKAYEMİN 14. BÖLÜMÜNE HOŞ GELDİNİZ 💖😍💕💞😘
AYRICA BİR ADIM ÖTE AŞK AİLEMİZE OKUYUCU OLARAK YENİ KATILAN ARKADAŞLARIM SİZLER DE HOŞ GELDİNİZ 😍❤️
LÜTFEN YILDIZA TIKLAMAYI UNUTMAYIN .
LÜTFEN SATIR ARASI YORUMLARINIZI DA ESİRGEMEYİN.
SEVİLİYORSUNUZ CANLAR 💖💛💕💞💙💜💚💗
Multimedya: CEREN ❤️
BİR ADIM ÖTE AŞK CEREN💞SEYHAN 14. BÖLÜM
PORTAKAL ÇİÇEĞİ FESTİVALİ 1
Havaalanında;
Tokalaşmaları biter bitmez, Derya çantasından bir dezenfektan çıkarıp ellerini temizledi. Genç kadının bu hareketini hayretle izleyen Toygar, bayağı bozulsa da abisinin hatırına sesini çıkarmadı. Aslında Derya için bu olağan bir durumdu ama Toygar henüz onu tanımıyordu.
Müstakbel yengesinin elinde tuttuğu valizi, nezaketen de olsa almak istedi. Ama genç kadın net bir şekilde valizine dokunulmasını istemediğini belli etti. Bu kadın ona resmen mikroplu muamelesi yapıyordu.
İçten içe sinir olduğu bu tuhaf kadından hiç hoşlanmamıştı. Canı sıkkın halde arabaya doğru ilerlerken onu abisine hiç yakıştıramadığını düşündü. Arabaya varır varmaz bagajı açtı. Derya valizini bagaja kendi koymak isteyince üstelemedi. Sonra da nezaketen arabanın kapısını açıp müstakbel yengesini ön koltuğa oturttu. Şoför koltuğuna geçerken telefonu çaldı. Cebinden çıkarıp ekrana baktığında, hafifçe kaşları çatıldı. Derya'nın yanında kuzeniyle konuşamayacağı için müstakbel yengesinden izin isteyip arabadan indi.
Uçak indiğinden beri bu dördüncü arayışlarıydı. Evdekiler Derya'yı çok merak ediyorlardı. Fakat Derya beklentilerinden oldukça farklı biriydi. Bunu onlara nasıl anlatacağını bilemiyordu. En iyisi gözleriyle görmeleriydi. Boğazını hafifçe temizleyip arama tuşuna tıkladı.
"Efendim Seyran."
"Toygar, Müstakbel yengemiz geldi mi?"
"Geldi."
"Nasıl biri anlatsana." arkadan gelen sesleri duyunca hoparlörün açık olduğunu anladı.
"Anlatılacak gibi değil görmeniz lazım." diye kestirip attı.
Annesinin meraklı sorusunu duydu. "O ne demek oğlum?"
"Gelince anlarsınız ne demek olduğunu. Neyse ben kapatıyorum, abimi aramam gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ADIM ÖTE AŞK CEREN&SEYHAN (ADANA'DA AŞK BİR BAŞKADIR SERİ 1)
RomanceCeren içindeki hüznü almasını beklercesine o güzel yüzünü rüzgara vermiş, mavi gözlerini sıkıca kapamıştı. Son zamanlarda huzur bulduğu tek yer burasıydı. Bebek sarısı gür saçlarının rüzgarda dağılmasına aldırmadan mis gibi havayı içine çekti. Aklın...